Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet (olisit) miestä iskemässä (tai siis haluaisit että tulee sinua iskemään) mitä itsessäsi korostat ja tiedät olevan sellaista joka yleensä saa viisarin värähtämään?

Vierailija
27.04.2017 |

Ja onko jotain mitä haluaisit peitellä. Nämä voi olla ruumiinosia, luonteenpiireitä, omistuksia, koulutus jne jolla uskot olevan merkitystä miehen iskemisessä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni synnyttänyt nainen yrittää peitellä riippurintojaan. Kokemuksesta sanon. M35

Vierailija
22/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni synnyttänyt nainen yrittää peitellä riippurintojaan. Kokemuksesta sanon. M35

Mihin kysymykseen tuo taas oli vastaus ? En näe yhteyttä otsikkoomme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina käynyt niin et sillonkun haku päällä niin miesseuraa riittää

Aitous ja alitajuisesti flirtti? Kun oon varattu seuraa ei oo ollut tyrkyllä samaan malliin... Korostan meikillä silmiä ja hymyilen paljon. Yritän laihduttaa.treenattu ei hoikka tiimalasi on kiinnostanut. Miehet sanoneet näkevänsä mut vanhanpiian lastensa äitinä ja sexynä vaikka ooikeesti ollut "uranainen"

sillee miehet oli oikeessa et pamahdin heti paksuksi kun sitä toivoin.ennen siis kuin ees menkat alkoi kierukan poiston jälkeen....

Vierailija
24/28 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kysymykseen tuo taas oli vastaus ? En näe yhteyttä otsikkoomme.

Naiset peittelevät roikkuvia rintojaan. Miten niin ei sovi otsikkoon?

Vierailija
25/28 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oma itseni, se on riittänyt aina. En ole sinkkuna edes ehtinyt minnekään menomestoihin, kun kiinnostuneita on jo vieressä. En jaksa näytellä enkä esittää mitään ihmeellistä, vaan olen juuri se aito oma itseni, hymyilevä, rauhallinen mutta tekeväinen, kohtelias ja herttainen (sitä sanaa minusta käytetään). Pukeutumiseni on tavallista ja aiheeseen sopivaa ja en korosta mitään. Myöskään taustojani en peittele, vaan olen ylpeä taustoistani ja iästäni. Ei sitä yli nelikymppinen viitsi enää filmata ja ei myös uskoa enää miesten filmaamisiin.

Vierailija
26/28 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/28 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelistaustan tuon esille. Esim nimimerkki on aina joku "von" tai "af" jos sellaista tarvitaan. Naiset kiinnostuu yllättävn paljon siitä joskus jätin pois ja huomasin eron.

Vierailija
28/28 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteeksi jotain mikä vähän pehmentää vartaloni tasapaksuutta. Esim kiva a-linjainen mekko joka paljastaa dekolteen ja kaveriksi sellaset korot joissa hyvä tanssia. Kirkkaanpunainen huulipuna must juttu.

Olen herttainen ja vittumainen varmaan. Herttainen koska mä näytän siltä vaalean kiharapehkon ja lapsenkasvojen takia. Ja sit on se toinen puoli..

Tykkäisin ajatella että oon enemmänkin ilkikurinen (kuin vittumainen) mutta oon mä surkeasti epäonnistuneilla ja epäkorrekteilla sutkautuksilla onnistunut jonkun mielenkin pahoittamaan. Joskus sit löytyy se yhtä kiero humoristi joka laittaa mut kuriin ja nuhteeseen ja se on ihan kivaa. Mun(a) markkinat vaan on omien perversioiden takia suhteellisen rajoitetut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi