Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku suostuu elämään noiden sovinistiäijien kanssa?

Vierailija
24.03.2006 |

Siis miksi te jotkut suostutte tekemään kaikki kotityöt ja hoitamaan lapset yksin, kun mies vaan vetää lonkkaa vapaa-ajat? Miten joku suostuu jopa siihen, että mies menee kavereiden kanssa baariin silloin kun lystää, vaikka itse et mene koskaan?

En tajua! En kertakaikkiaan tajua!

En koskaan voisi olla sellaisen miehen kanssa, joka ei hoitaisi vähintään puolet kotitöistä ja joka ei kannattaisi tasa-arvoa.

Olisin mieluummin yksin.

Miksi te otatte niitä sovinistejä riesaksenne ja tulette sitten palstoille itkemään, kun teitä kohdellaan huonosti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ehkä luultavasti, koska se ei ollu alussa sellanen. Nyt kyllä kaduttaa aivan helvetisti. Ainoa hyvä juttu on, että sain ihanat lapset sen kans. Omat rakkaat, joita ei olis ilman tuota kusipäätä.

Vierailija
2/4 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi te otatte niitä sovinistejä riesaksenne ja tulette sitten palstoille itkemään, kun teitä kohdellaan huonosti?

En minä itsekään ihan ymmärrä. Miehellä ei ole oman palkkatyönsä (8h/pvä) lisäksi muita pakollisia töitä kuin nuorimmalle yövaatteiden vaihto. Minulla työpvä kestää 10-14 h ja teen siihen päälle kaiken muun. Totta on joka tapauksessa etten arvosta itseäni tai osaa pitää puoliani, äitini on samanlainen. Kai se sieltä kotoa lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies teki kotitöitä ihan yhtä paljon kuin minäkin ensimmäiset kaksi vuotta.

Nyt tapellaan keskimäärin kaksi kertaa viikossa, kun mies ei tee mitään ja haukkuu minut siinä sivussa, kun minun tekemäni jälki ei kelpaa...

Mihin hävisi se tasa-arvoa kannattava mies, joka tykkäsi siivota yhdessä kanssani?

Vierailija
4/4 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos siedätte sovinistisikaa miehenä, ja teette kaikki kotityöt, näin tekee myös tyttärenne aikuisena!!

ja poikanne...no, hänestä tulee samanlainen sika kuin isänsä..

sääli hänen tulevaa tyttöystävää..jos edes sellaista saa.

kai pystytte elämään se omatunnollanne?

tahdotte että tyttärenne on nyrkin ja hellan välissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi