Sain tietää että tyttöystäväni oli sinkkuna
rakastellut erästä mustaa miestä. :(
Tyttöystävän kaveri kertoi tästä yksissä bileissä muutaman siiderin juotuaan. Hyi hitto, nyt aina kun kuvittelen hänet seksuaalisessa kontekstissa en voi olla näkemättä mielessäni mustaa miestä hänen sisällään.. Ällöä! :(
Onko mahdollista palauttaa hänen viattomuuttaan vai onko aika lopettaa suhde?
M25
Kommentit (45)
Miksi miehet eivät ajattele tätäkään asiaa järjellä?
Vierailija kirjoitti:
Onko pimpero sisältä musta? Väri jää pysyväksi jos käytetty.
Bakteerikanta jää ja sen mukana se tietty ominaishaju.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on ollut täällä aiemminkin puhetta että jos naiset alatte seurustelemaan/harrastamaan seksiä ulkomaalaisten miesten kanssa, niin oma on päätöksenne, mutta siinä on riski olemassa että jos joskus vielä alatte seurustelemaan suomalaismiehen kanssa ja tämä tausta paljastuu, niin se miehen silmissä todella todella suuri miinus. Joillekin jopa ylitsepääsemätön miinus.
Valitsisin hetkeäkään epäröimättä kivan ulkomaalaisen jos toinen vaihtoehto olisi sinä / samanlaisen asenteen omaava :)
Kun sanoin seurustelevani aasialaisen kanssa, yleensä eka kommentti miehiltä oli jotain pieneen penikseen liittyen. Voi kuinka surullisen pieni itsetunto joillain onkaan.
Minulla on ollut afrikkalaisia poikaystäviä ja yhden kanssa olin kihloissakin. Eipä näitä kaikkia menneitä parisuhteita ole nykyisen miehen kanssa tullut puitua, tai en ainakaan muista että olisi tullut puheeksi. Viime syksynä shokeerasin teinityttöni kertomalla, että olen ollut afrikkalaisen kanssa kihloissa. Myös monet ystäväni ovat erehtyneet luulemaan minua rasistiksi, koska olen persu. Heillä meni kahvit väärään kurkkuun kun kuulivat tästä ex-kihlatusta.
En ymmärrä miksi tällaisista pitäisi keskustella uuden kumppanin kanssa. En minäkään ole miehen existä udellut, tiedän että niitä on ollut, mutta en sen enempää. Lukumäärästä ei harmainta aavistusta. Naimisissa ollaan oltu 17 vuotta.