Sain tietää että tyttöystäväni oli sinkkuna
rakastellut erästä mustaa miestä. :(
Tyttöystävän kaveri kertoi tästä yksissä bileissä muutaman siiderin juotuaan. Hyi hitto, nyt aina kun kuvittelen hänet seksuaalisessa kontekstissa en voi olla näkemättä mielessäni mustaa miestä hänen sisällään.. Ällöä! :(
Onko mahdollista palauttaa hänen viattomuuttaan vai onko aika lopettaa suhde?
M25
Kommentit (45)
Detective kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel.
Mä olen pannut niin tummaa miestä, mulattia kun intialaistakin sinkkuna, ja ihan rahasta. Eipä haittaa nykyistä :D Sinkkuhan olin silloin.
Eli olet ollut huore? Maksoitko verot tästä touhusta? Mielenkiintoista...
"Määritelmää sanalle huore ei löytynyt" http://www.suomisanakirja.fi/huore Joten en ymmärrä, mitä tarkoitat, sori :)
Mulla on ollut 16 v lyhyt teiniromanssi suomiuroiden paheksuman hepun kanssa. Neitsyenä loppui suhde. Olisi aika surkeaa ajatella olevansa kontaminoitunut tästä teinijutusta loppuiäkseen. Tai no, en tiedä kertoisiko se enemmän miehestä vai minusta. Sori, etten tajunnut olla rotupuhdas rasisti.
Ruben Stiller on kirjoittanut vastaavasta tapauksesta hauskan novellin.
Jännä, että täällä on näin paljon miehiä, jotka eivät missään tapauksessa harrastaisi seksiä esim Heidi Klumin tai Kim Kardashianin kanssa.
Itse olin juuri virallistamassa suhdettani vähän aikaa sitten erään tosi kivan kundin kanssa, jonka kanssa oli ollut pientä "säätöä" puolisen vuotta. Sain sitten tietää, että tämä tyyppi käy joka vuosi Thaimaassa vähintään kahdesti.
Jätin koko tyypin taakse, tiedän kyllä mikä ajaa miehiä sinne. Ällöttää vieläkin.
Isoaseiset exät kirjoitti:
Porvoossa on herkkiä ja epävarmoja miehiä. 😂
Provo tietenkin. Valitettavan iso ongelma monelle miehelle. Jos seurustellut mustan kanssa ei kannata sitä kertoa jos ei ole pakko.
Onko pimpero sisältä musta? Väri jää pysyväksi jos käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että täällä on näin paljon miehiä, jotka eivät missään tapauksessa harrastaisi seksiä esim Heidi Klumin tai Kim Kardashianin kanssa.
Siihen ei tarvita edes mustaa miestä exänä, eivät kinnosta muutenkaan.
Potkaise tuo pihalle, tai sinulle nauraa seläntakana kaikki jotka tuon tietävät.
Ei tuon kanssa voi mies jatkaa muutenkaan kun tuo on kerran pilaannutettu, hyi helvetti kuinka ajatuskin puistattaa.
Uutta naista kiikariin ja vanha pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa aika yleinen "kammo"
Minulle kaksi edellistä joiden kanssa olin suhteessa sanoi että vähemmän seksikumppaneita aina paras ja kunhan ei ikinä ole kimppaa tai tummaa miestä ollut niin on hyvä :D
Useimmat uskolliset suomalaiset miehet ajattelevat noin. Häntäheikit ja pettäjät eivät ole niin tarkkoja, tai ainakin harvempi on.
Onko suomalaisilla miehillä oikeasti niin pienet mulkut?
Vierailija kirjoitti:
Ei n33kereitä eik ählämeitä.En ikinä koskis tollaseen naiseen.Oikeestaan sylkisin päällä.
Miten sä syljet päällä? Mulla sylki tulee suusta.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on ollut täällä aiemminkin puhetta että jos naiset alatte seurustelemaan/harrastamaan seksiä ulkomaalaisten miesten kanssa, niin oma on päätöksenne, mutta siinä on riski olemassa että jos joskus vielä alatte seurustelemaan suomalaismiehen kanssa ja tämä tausta paljastuu, niin se miehen silmissä todella todella suuri miinus. Joillekin jopa ylitsepääsemätön miinus.
Minä en ole koskaan harrastanut seksiä ulkomaalaisen kanssa, mutta en silti koskaan seurustelisi ihmisen kanssa joka ajattelee noin. En ole kiinnostunut monikulttuurisista suhteista, koska en kaipaa lisähaasteita parisuhteen kommunikaatioon, mutta minulle on todella vieras ajatusmaailma että eri väriset ihmiset olisivat jotenkin huonompina tai jopa saastaisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut 16 v lyhyt teiniromanssi suomiuroiden paheksuman hepun kanssa. Neitsyenä loppui suhde. Olisi aika surkeaa ajatella olevansa kontaminoitunut tästä teinijutusta loppuiäkseen. Tai no, en tiedä kertoisiko se enemmän miehestä vai minusta. Sori, etten tajunnut olla rotupuhdas rasisti.
Hyi vittu oot oksettava.Ansaitset kuolla v1tun likanen hu0ra
Vaikee kuvitella miten kukaan vois olla ulkomaalaisen kanssa jos voi saada sut :D :D Not.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on ollut täällä aiemminkin puhetta että jos naiset alatte seurustelemaan/harrastamaan seksiä ulkomaalaisten miesten kanssa, niin oma on päätöksenne, mutta siinä on riski olemassa että jos joskus vielä alatte seurustelemaan suomalaismiehen kanssa ja tämä tausta paljastuu, niin se miehen silmissä todella todella suuri miinus. Joillekin jopa ylitsepääsemätön miinus.
Eli erittäin kätevä tapa karsia heti kättelyssä pois juuri ne suomalaismiehet joista en ole pätkääkään kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu. Varmasti sinunkin peniksesi on ihan kivan kokoinen.
Tuollainen kommentti/vastaus ei kyllä saa miestä hyväksymään naisen taustaa yhtään enempää.
Voidaan verrata tilanteeseen jossa mies kertoo olleensa aiemmin isorintaisen .....vaikkapa venäläisprostituoidun kanssa, ja kun naisystävä ilmaisee ärtymyksensä tähän paljastukseen niin mies rupeaa vertailemaan naisystävänsä ja venäläisnaisen rintojen kokoa tai alapäätä............
-mies-
No ei ole yhtään sama asia. Mustilla on suuremmat penikset kuin valkoisilla eikä se mihinkään muutu. Tissejä yms voi.aina muokata. Pientä piliä ei.
Haittaisiko jos mies olisi arabi tai intialainen?
.