Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain tietää että tyttöystäväni oli sinkkuna

Vierailija
27.04.2017 |

rakastellut erästä mustaa miestä. :(

Tyttöystävän kaveri kertoi tästä yksissä bileissä muutaman siiderin juotuaan. Hyi hitto, nyt aina kun kuvittelen hänet seksuaalisessa kontekstissa en voi olla näkemättä mielessäni mustaa miestä hänen sisällään.. Ällöä! :(
Onko mahdollista palauttaa hänen viattomuuttaan vai onko aika lopettaa suhde?

M25

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aika pinnallista jos tuollainen asia toisen menneisyysestä, luultavasti ajalta kun et edes tuntenut häntä, haittaa

Vierailija
2/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Varmasti sinunkin peniksesi on ihan kivan kokoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa aika yleinen "kammo"

Minulle kaksi edellistä joiden kanssa olin suhteessa sanoi että vähemmän seksikumppaneita aina paras ja kunhan ei ikinä ole kimppaa tai tummaa miestä ollut niin on hyvä :D

Vierailija
4/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä lopettaisin suhteen, jos kertomus osoittautuu todeksi. En pystyisi suhtautumaan naiseen normaalisti, jos tietäisin, mitä kaikkea siellä on käynyt. Suuseksi olisi out of the question.

Vierailija
5/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä voi ainakin kuvitella peniksen olevan suuri, koska aiemman miesystävän penis oli.

Pidän täysin - täysin - normaaleina miehiä, jotka lähettävät tietoja kaveriensa tyttöystävien eksistä.

On varmasti raskasta olla typerä mies. 

Vierailija
6/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu ja jaa. Lopeta, jos olet noin mustis. Menneille asioille...tai opettele ymmärtämään, että elämä on.

Vierailija
7/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sua vaan vituttaa, kun et koskaan saanut tummaa naista itse ;)

Vierailija
8/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel.

Mä olen pannut niin tummaa miestä, mulattia kun intialaistakin sinkkuna, ja ihan rahasta. Eipä haittaa nykyistä :D Sinkkuhan olin silloin.

Vierailija
9/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on herkkiä ja epävarmoja miehiä. 😂

Vierailija
10/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voisi mitään vastata, pitäisi tietää,

A. kauanko olette olleet pari?

B. onko suhteenne mitenkään ns. vakava?

C. mikä on oma sitoutumisesi ko. naiseen?

D. tapahtuiko tämä Porvoossa?

Vierailija
11/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel.

Mä olen pannut niin tummaa miestä, mulattia kun intialaistakin sinkkuna, ja ihan rahasta. Eipä haittaa nykyistä :D Sinkkuhan olin silloin.

Kumpi maksoi?

Vierailija
12/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama.

Vierailija
13/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel.

En nuolisi yleisen käymälän vessanrengasta. Joku ehkä nuolisi. Oli ovessa sitten kolikkolukko tai ei.

Vierailija
14/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel.

Kumpi maksoi?

No mamma tietenkin, höpsö

Vierailija
15/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää se tyttö suosiolla, jos noin rassaa. Olen ollut vastaavassa tilanteessa (no oikeastaan en, mutta eksä oli yhtä hullu kuin ap, vaikken ole ollut sängyssä mustan miehen kanssa) ja ajan myötä eksä suhtautui minuun vihamielisemmin ja vihamielisemmin ja lisäksi sairaan mustasukkaisesti. 

Jos ei voi hyväksyä kumppaniaan, kannattaa jatkaa etsimistä eikä jäkittää siihen pilaamaan molempien elämää. 

Vierailija
16/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika lopettaa suhde. Sinun kuuluu olla sinkku.

t.mies

Vierailija
17/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel.

Kumpi maksoi?

Haha, tää oli hyvä :D Ihan ne miehet maksoi :)

-se jolta kysyit

Vierailija
18/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on ollut täällä aiemminkin puhetta että jos naiset alatte seurustelemaan/harrastamaan seksiä ulkomaalaisten miesten kanssa, niin oma on päätöksenne, mutta siinä on riski olemassa että jos joskus vielä alatte seurustelemaan suomalaismiehen kanssa ja tämä tausta paljastuu, niin se miehen silmissä todella todella suuri miinus.  Joillekin jopa ylitsepääsemätön miinus.

Vierailija
19/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel.

Eli olet ollut huore? Maksoitko verot tästä touhusta? Mielenkiintoista...

Vierailija
20/45 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kommentti/vastaus ei kyllä saa miestä hyväksymään naisen taustaa yhtään enempää.

Voidaan verrata tilanteeseen jossa mies kertoo olleensa aiemmin isorintaisen .....vaikkapa venäläisprostituoidun kanssa, ja kun naisystävä ilmaisee ärtymyksensä tähän paljastukseen niin mies rupeaa vertailemaan naisystävänsä ja venäläisnaisen rintojen kokoa tai alapäätä............

-mies-