En jaksa tätö oloa!!!!!!!! Olen uskomattoman väsynyt, en pääse ylös sängy
En pääse ylös sängyltä vqikka on paljon töitä tehtävänä!!!!!!!!! Olen mannut tässö koko päivän!!!! Haluan muuttua jo!!!!! Enkä epäonnistua näin!!!!!!!!!!
Kommentit (49)
...mutta katsokaa silti näitä ihania kuvia törröttävistä luista <3<3<3!!!
Vierailija kirjoitti:
Pitäis syödä jotain. Elimistö ei muuten jaksa.
Olen syönyt aamiaisen JA luonaan ENKÄ ole oksentanut kertaakaan!!! Mutta silti väsyttää. Johtuuko eilisestö???? Silloin kontrolli petti oksentamisen suhteeb ja tein sitä liikaa. En edes muista montako kertaa!
Vierailija kirjoitti:
...mutta katsokaa silti näitä ihania kuvia törröttävistä luista <3<3<3!!!
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/09/13/11/3847A1B800000578-3786754-i…
Kaunists jos näkyy vähän!!!
Luulen että sun elimistölle kestäisi kuukausia jollei vuosia toipua tuosta kokonaan. Että ei kannata lannistua jos syöt ja väsymys ei heti hellitä. Mutta hienoa jos olet saanut pysymään ruokaa sisällä.
5: mutta miksi helvetissö väsyttää????? En oikesdti pysty taistelemaan tötä väsymystä vastaan! Jotenki todella todella todells vetämätön olo.
6:. En mitään
Se prostituutin hommahan olisi sulle sitten tosi bueno, saisit töissäkin maata.
Vierailija kirjoitti:
Se prostituutin hommahan olisi sulle sitten tosi bueno, saisit töissäkin maata.
Lmaooooo Nauroin melkein ääneen
Mutts olen oikesti miettinht sitä. En vain tiedä miten alalle pääsee. Ja miten olisi turvallista???
Colette kirjoitti:
Voisitko ajatella että voisit sisällyttää vitamiinien kalorimäärät päivärutiineihisi ilman oksentamista?
Epa, carnosin,c-, d- ja b (laajakirjoinen)-vitamiinit ovat oikein loistavia :)
Saadaksesi energiasi takaisin popsi 2-3 pv tupla-annosta niin voimaannut ja sen jälkeen riittää normiannostus.
Voisitko tutkia vehnänoraksen yms. smoothiejauheiden kalorimäärät ja miettiä voisitko juoda vähäkalorisen mutta ravitsevan ja energisoivan smoothien per päivä? Tai syödä ne jauhoina jos porkkanamehu tai muu mehu tekee tiukkaa.
Sä oot mennyttä kohta ellet lopeta. Voisitko pliis vaan syödä ja olla normaali. Mä ainakin välillä ihan hätkähdän palstalla ollessa, kun tajuan etten oo nähnyt sun viestejä vähään aikaan. Pelkään, että jotain on sattunu, oot sairaalassa tiputuksessa tai jotain. Kummallista tällainen pelko, kun en susta oikeesti tiedä juurikaan mitään enkä sua tunne.
Tarvitset uuden alun.
PS. Olet lisännyt kuvia itsestäsi! Näytät kauniilta :O
Älä nyt ainakaan hu*raksi rupia kun muutenkin olet sekaisin. Se tuskin tekisi sinulle hyvää.
Tottakai olet väsynyt kun täytyhän sinulla olla massiivinen kaikkien vitamiinien ja hivenaineiden puutostila. Kuten myös energian.
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Voisitko ajatella että voisit sisällyttää vitamiinien kalorimäärät päivärutiineihisi ilman oksentamista?
Epa, carnosin,c-, d- ja b (laajakirjoinen)-vitamiinit ovat oikein loistavia :)
Saadaksesi energiasi takaisin popsi 2-3 pv tupla-annosta niin voimaannut ja sen jälkeen riittää normiannostus.
Voisitko tutkia vehnänoraksen yms. smoothiejauheiden kalorimäärät ja miettiä voisitko juoda vähäkalorisen mutta ravitsevan ja energisoivan smoothien per päivä? Tai syödä ne jauhoina jos porkkanamehu tai muu mehu tekee tiukkaa.
Ei ole rahaa vitsmiineihin, ne on kalliita!!! Yritän ja tykkään syödö paljon vihanneksia ja hedelmiö, en usko että niistö olisi puutetta? Saatan syödö 5 omenaa, banaanin jav keitetyt vihannekset joskus yhden pöivön aikana. Syön niitö tosi paljon! Mehut ja smothiet tulee ylös vähön niin kuin jäätelökin.ei pysy sisällä.
Nyt ei taida olla kaikki muumit laaksossa...
11: olisikin syöminen noin yksinkertaista!!!!!! Mutta joudun pitköän miettimään mikä ruoka pysyy sisällö JA ei aiheuta ahmimista. Se on vaikeaa!
12: luulin jo saaneeni uuden alun mutts kaikki meni huonoksi töällä!!
Kiitos.
Jos syöt vain hedelmiä ja vihanneksia, puuttuu rasva ja proteiini. Kun niitä kaikkia tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan hu*raksi rupia kun muutenkin olet sekaisin. Se tuskin tekisi sinulle hyvää.
Olen harrstanut seksiä ilman tunteita ennenkin ja muistsn ajatelleeni että olisi ihanaa jos töstä maksettaisiin. Olen täysin valmis siihrn, saisin maksettua vuokran ja rahaa sekö aika jäisi opintoihin! Win win situation
Colette kirjoitti:
Ei ole rahaa vitsmiineihin, ne on kalliita!!! Yritän ja tykkään syödö paljon vihanneksia ja hedelmiö, en usko että niistö olisi puutetta? Saatan syödö 5 omenaa, banaanin jav keitetyt vihannekset joskus yhden pöivön aikana. Syön niitö tosi paljon! Mehut ja smothiet tulee ylös vähön niin kuin jäätelökin.ei pysy sisällä.
Jos tulosi ovat niin vähäiset että kuulut toimeentulotuen piiriin niin voit pyytää lääkäriltä reseptin tärkeimpiin tarvitsemiisi vitamiineihin. Kun vitamiinit ovat reseptillä, saat ne toimeentulotuen kautta lääkemenoina :)
Kaikkia vitamiineja ei ole saatavilla resepteillä mutta lääkärikäynnilläsi lääkäri plaraa valikoiman ja laittaa ne mitä pystyy.
Varmasti on puutettea vitamiineista. Keitetyissä kasviksissa ei ole mtn, salaatit ovat nollaa ja omena ja banaani ei anna sinulle kaikkea.
Entä idut? Voisitko alkaa kasvattamaan ituja? Ne ovat ravitsevia mutta vähäkalorisia. Idut kasvavat itsekseen kunhan vähän silloin tällöin purkkia huuhtelee.
Pitäis syödä jotain. Elimistö ei muuten jaksa.