Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako värjätä hiukset vaaleiksi?

Vierailija
27.04.2017 |

Ei oikeastaan muuta kysyttävää

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleaksihan ei värjätä, vaan vaaleammaksi hiukset saadaan poistamalla väriä hiuksista.

Vierailija
2/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä näytät muuten? Olisiko vaalea väri luonnollinen? Oletko musta- vai valkoihoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valkoihoinen, tai tällainen vaalea. En kuitenkaan vaaleista vaalein. Mun mielestä ihon sävy ei ole kylmä vaan vähän keltainen, mutta joskus punoitusta myös jonkun verran, kun iho on niin ohut tai jotain. Ja silmät on aika vaaleat, vihreät ja keltaisenruskeita läiskiä keskellä - Ap

Vierailija
4/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon että sulle voisi sopia vaalea. Minkä väriset hiukset sulla on tällä hetkellä? Meinaa tummista vaalentaminen kuluttaa hiuksia ja värinpoistoa saa käyttää monta kertaa, jos vaaleat haluaa :)

Vierailija
5/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne on oranginruskeat, aina jos laitan jonkun vaaleanruskean värin, kuluvat sellaisiksi! Kiitos, voisin uskaltaa värjätä. Jos näyttää hirveeltä niin siihen vaan joku vappuväri sit päälle seuraavaksi

Vierailija
6/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranginruskeat :D

Vierailija
7/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse värjäsin muutaman vuoden vaaleaksi. Kyllä sitäkin kehuttiin, mutta väsyin siihen kun hius heikkenee ja juuret täytyy vaalentaa kolmen viikon välein. Nyt palasin ruskeaan. Toisaalta, voithan kokeilla. Kyllä ne kasvavat ja voit palailla tummempaan. Hyvää kevättä:-)

Vierailija
8/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuvattu tuo oranki... Oma vaalennukseni meni porkkanan punaisesta, appelsiinin keltaiseen ja lopulta suht luontevaan vaaleaan. Kun lähtöväri oli tummahko ruskea. Nyt sitten palasin ruskeaan, kun jo vaaleus oli ihan hyvä :-) Näin se menee....

Vierailija
9/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitkä sinulla on lähtökohdat?  Voi olla ettei vaalennu, vaan muuttuu oranssiksi. Haluatko olla vappuna oranssipallo? :D

Vierailija
10/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juurikasvun värjääminen kerran kuussa on todella kyllästyttävää. 12 kertaa vuodessa... mä jaksoin pari vuotta. Nyt olen taas ruskeahiuksinen ja iloitsen kun ei puske mitään väärää väriä koko ajan esiin :)

Vierailija
11/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ruotsissa asuvalla Linda Lampeniuksella oikeasti tuo melkein valkoinen blonditukka luonnostaan? En ole ikinä kuvissa nähnyt hänellä vähääkään juurikasvua. Tuollainen väri kun olis luonnostaan! Värjäämään en rupeaisi, se on hirveä kierre.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi