Mitä miehesi tekee vapaapäivänään, jotta jaksat häntä katsella silmissäsi?
Tekeekö kotitöitä tai ulkotöitä, ulkoileeko lasten kanssa vai löhöääkö sohvalla? Entä juttujen taso, onko mielenkiintoista asiaa vai puisevaa huttua vai onko kenties ihan hiljaa?
Kommentit (23)
Täh? Mikä kysymys tuo oli? Mä jaksan aina katsella miestäni teki se jotain tai oli tekemättä. Sä taidat olla ihan kypsä puolisoosi jos pitää moista kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mikä kysymys tuo oli? Mä jaksan aina katsella miestäni teki se jotain tai oli tekemättä. Sä taidat olla ihan kypsä puolisoosi jos pitää moista kysellä.
Siispä hänen tavassaan olla, täytyy olla jotain sinua miellyttävää . Mikä sen on? Itse asiassa puntaroin tässä, että jaksaisinko katsella ketään oleilemassa samassa tilassa ja mitä sen täytyisi sisältää toimiakseen. Voisihan jotain miestä ärsyttää hirveästi vaikka istumiseni tietokoneella ja olisi mielenkiintoista selvittää syyt siihen, että miksi toista ärsyttää toisen henkilön tekemiset.
Meillä tuo leikkii lapsen kanssa ja päiväunien aikaan viettää kanssani ajan makuuhuoneessa. Lopuksi hyvä ruoka ja perhe sohvalla. Leppoisia päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo leikkii lapsen kanssa ja päiväunien aikaan viettää kanssani ajan makuuhuoneessa. Lopuksi hyvä ruoka ja perhe sohvalla. Leppoisia päiviä.
Mistä tuollaisen herrantertun löysit? Entäs sitten, kun lapsi ei ole enää leikki-iässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollaisen herrantertun löysit? Entäs sitten, kun lapsi ei ole enää leikki-iässä?
Leikkii sun kaa junaa-anaalitunneliin tuntikausia joka päivä elämäsi tappiin asti...
Asenne kysymykseen voidaan vastata kuten pitääkin.
Meillä on rotta, teemme rottakokeita. Siinä parannetaan ihmiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siispä hänen tavassaan olla, täytyy olla jotain sinua miellyttävää . Mikä sen on? Itse asiassa puntaroin tässä, että jaksaisinko katsella ketään oleilemassa samassa tilassa ja mitä sen täytyisi sisältää toimiakseen. Voisihan jotain miestä ärsyttää hirveästi vaikka istumiseni tietokoneella ja olisi mielenkiintoista selvittää syyt siihen, että miksi toista ärsyttää toisen henkilön tekemiset.
Todellakin on miellyttävää, se kokonaisuus. En voisi kuvitellakaan pitempiaikaista suhdetta ihmiseen joka jollain tasolla minua ärsyttää. Me vietämme vähäisen vapaa-aikamme aika tiivisti yhdessä, usein jopa samassa huoneessa vierekkäin, jos kumpikin datailee. Suhde on kestänyt jo vuosia joten mistään ensihuumasta ei ole kyse.
Noi ärsyttämisasiat on syytä puida jo ennen kuin aletaan puuhata yhteenmuuttoa tai viimeistään ennen perheen hankkimista.
Että oikein jaksat katsella. Jos asenne on tuo suosittelen eroa.
M
Entäs olutta latkivat, kaukosäädin kädessä istuvat miekkoset, mitä he tekevät, että jaksatte katsella?
"Jaksat katsella häntä silmissäsi"?
Tuollaisia laukovan ihmisen ei ehkä pitäisi olla ylipäänsä parisuhteessa.
Minun mieheni saa tehdä vapaapäivinään juuri mitä hän tahtoo tehdä. Ja tätä tekemistä voi olla ihan laidasta laitaan - yhtenä vapaapäivänä käy päiväoluella ja illalla bänditreeneissä tai keikalla, toisena voi vaikkapa maata leffoja katsellen ja lomareissua suunnitellen, tai vaikkapa kokkaillen. Mitä ikinä mielii. Hyvin olen jaksanut katsella muruani kahdeksan vuotta, ja vuosi vuodelta vain mukavampaa yhdessä. Meillä ei pingoteta siivousten tms. kanssa, ja siistiä on kuitenkin. Kumpikin siivoaa ihan oma-aloitteisesti silloin kun siltä tuntuu, ja päivittäinhän se vähintään toisella siltä tuntuu. Mitään astioita ei jätetä lojumaan tai sukkia lattialle ja pesukone pyörii kerran päivässä. Tehdään myös yhdessä kaikkea mukavaa aina kun meille osuu yhteinen vapaapäivä!
Komea, älykäs, sporttinen ja huumorintajuinen mies. Hyvä sängyssäkin.
Vierailija kirjoitti:
Entäs olutta latkivat, kaukosäädin kädessä istuvat miekkoset, mitä he tekevät, että jaksatte katsella?
Mitä pahaa on oluessa ja telkkarissa, sehän rentouttaa. Kokeilepa joskus liittyä seuraan. Juokaa muutama kylmä olut, napostelkaa suolapalaa ja katsokaa hyvää sarjaa maratonina. Vapaapäiviä on kuitenkin harvemmin kuin arkipäiviä, niistä tulisi nauttia ja niiden tarkoitus on mahdollistaa kropan ja mielen palautuminen.
Juu, muija ottaa siiderin ja minä oluen saunan jälkeen, syödään jotain ja katotaan leffa. Kuinka junttia ja weeteetä, kyllä hienot ihmiset juo 1000e viinejä, syö 100e juustoja ja lukee Dostojevskin teoksia. Vain noin olet ns"parempi" ihminen ja voit kertoa sen myös koko maailmalle somessa ja muualla.
Oletko se sama, joka täällä kirjoitti soittavansa miehelleen tämän vapaapäivinä vain tarkistaakseen, ettei mies vain nuku pitkään tai ole jouten? Ihan oikeasti, olen 100% femakko ja sitä mieltä, että yhdenkään miehen (tai naisen) ei tulisi joutua parisuhteessa henkisen vallankäytön kohteeksi ja silmätikuksi johon suhtaudutaan alentuvasti mäkättäen, pomottamalla, kyttäämällä ja halveksien. Miksi olet tuollainen? Ymmärrätkö, mikä tässä ainoassa elämässä on todella arvokasta? Et sinä kuolinvuoteellasi muistele kiiltäviä lattioita tai pesukoneen pyörimistä tai puolisosi sohvalla istumista. Sinä muistelet sitä, miten rakastit pyyteettömästi, nautit elämästä, olit läsnä, tai sitten kadut että pohdit koko elämäsi jotain kumppanisi hyödyllisyyttä. Ymmärrätkö, mistä parisuhteen onni ja rakkaus syntyvät? Ei säännöistä, ei ohjeista, ei vaatimuksista, ei odotuksista.
Milloin viimeksi nauroitte yhdessä? Kokeilkaapa sitä tänään. Jos ei muuten lähde käyntiin, niin kutittelemalla :)
Oikein niuho emäntä voi ottaa vaikka lasin likööriä rohkaisuksi.
Yritätkö väkisin tehdä parisuhteestasi epäterveen? Tuolla asenteella se saattaa onnistua.
Mikäs oikeus sinulla siellä kotona on olla mutta mies ei saisi? Milloin olet antanut hänen olla itekseen kotona?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs oikeus sinulla siellä kotona on olla mutta mies ei saisi? Milloin olet antanut hänen olla itekseen kotona?
Miksi? Mikset ole yksin? Miksi mies luulee saavansa olla jossain?
Kuulostaa noilta suorittajahulluilta, mökki on työleiri ja koko elämä on pelkkää suorittamista. Yhden tuollaisen hullun kanssa olen seurustellut, oli hermot pinnassa itsellä jatkuvasti ja taukoamaton stressi. Kauhulla odotti milloin alkaa se kimeä-ääninen nalkutus ja narina, toisinaan fantasioin että kuristan naisen vain niin selvisi päivästä toiseen.
Viimeksi oli lasten kanssa, pelasivat jalkapalloa pihalla. Tästä on tosin jo 8 vuotta aikaa, sen jälkeen ei ole vapaita pitänyt siten, että minäkin olen ollut kotona.