Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi et halua kumin kanssa

Vierailija
27.04.2017 |

Esimerkiksi pitkässä suhteessa, jos kerran hormooniehkäisy vähentää seksihaluja?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole oikein ikinä tykännyt kumin kans paneskelusta. Ei mulla siltikään ole mitään hormonaalista ehkäisyä. Ehkä jos tässä suhteessa olisi ylipäätään sitä seksiä, niin pitäisi varmaan ne pillerit tai muu hommata. Kumin kans vaan ei ole niin kiva.

Nyt on menty ilman  mitään ne kerrat, kun on seksiä harrastettu eli kaks kertaa 7v aikana. Ei se määrä vaan laatu, jota ei tee mieli kumilla pilata. (tähän sitten sellaista väkinäistä tekonaurua)

Vierailija
22/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi pitkässä suhteessa, jos kerran hormooniehkäisy vähentää seksihaluja?

Mä nimenomaan en suostu ilman kumia edes pitkässä suhteessa. Hormoneja en ala syödä.

Oletko pysynyt himokkaana? 

Siihen sitten vaikuttaa ihan eri asiat kuin kumi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, miksi sinulla on ruma risuparta?

Ai ei ole vai? Hmm. Juur näin rumarisupartaisen miehen ikkunasta... Outoa... Ai joo, sehän oli yksi mies eikä kaikki miehet! Yleistin suotta, anteeksi.

Mistä arvasit...minulla todella on ruma risuparta! 

Risuparta tuo mukanaan kivoja fiboja kun se kutittaa naisen reisiä tietyssä tilanteessa.  Kantsii kokeilla.

Vierailija
24/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, miksi sinulla on ruma risuparta?

Ai ei ole vai? Hmm. Juur näin rumarisupartaisen miehen ikkunasta... Outoa... Ai joo, sehän oli yksi mies eikä kaikki miehet! Yleistin suotta, anteeksi.

Mistä arvasit...minulla todella on ruma risuparta! 

Risuparta tuo mukanaan kivoja fiboja kun se kutittaa naisen reisiä tietyssä tilanteessa.  Kantsii kokeilla.

Taidankin kokeilla seuraavan kerran. T: se risupartainen metsuriseksuaali 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan