Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi et halua kumin kanssa

Vierailija
27.04.2017 |

Esimerkiksi pitkässä suhteessa, jos kerran hormooniehkäisy vähentää seksihaluja?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, miksi sinulla on ruma risuparta?

Ai ei ole vai? Hmm. Juur näin rumarisupartaisen miehen ikkunasta... Outoa... Ai joo, sehän oli yksi mies eikä kaikki miehet! Yleistin suotta, anteeksi.

Vierailija
2/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan AINA kumin kanssa. Tosin harrastankin vain irtosuhteita. Suhteeseen en ole koskaan kelvannut. N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, mutta joudun terveydellisistä syistä käyttämään hormonikierukkaa (muuten vuotaisin kaksi viikkoa kuukaudesta ihan virtanaan eikä kohdunpoistoon suostuta). Kun kerran vakisuhteessa olen, niin en tietenkään vaadi sen lisäksi myös kondomia. Ex puolestaan kävi laitattamassa piuhat poikki, joten silloinkaan ei tarvittu. Mutta onhan se yhden yön jutuissa ja muissa säädöissäkin itsestäänselvyys ja niin olisi nykyisessä suhteessakin ellei vuotohäiriöitä olisi.

Vierailija
4/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan AINA kumin kanssa. Tosin harrastankin vain irtosuhteita. Suhteeseen en ole koskaan kelvannut. N28

Jees, irtosuhteissa spärdäri on must! 

Vierailija
5/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vakituisessa suhteessa kondomi ehkäisynä. Kyllähän seksi tuntuisi intiimimmältä ja paremmalta ilman kortsua, mutta ihanaa se on näinkin :) N30

Vierailija
6/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vakituisessa suhteessa kondomi ehkäisynä. Kyllähän seksi tuntuisi intiimimmältä ja paremmalta ilman kortsua, mutta ihanaa se on näinkin :) N30

Laitatko kumin vai miehesi? 

Vierailija
7/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, miksi sinulla on ruma risuparta?

Ai ei ole vai? Hmm. Juur näin rumarisupartaisen miehen ikkunasta... Outoa... Ai joo, sehän oli yksi mies eikä kaikki miehet! Yleistin suotta, anteeksi.

Mistä arvasit...minulla todella on ruma risuparta! 

Vierailija
8/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tunnu hyvältä. Onneksi ei tarvi.

N48

Vierailija
9/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kyllä nähnyt naista joka kumista valittaisi. Miehelle se kumi on ärsyttävä, mutta valitettavan pakollinen.

Mies

Vierailija
10/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun steri on tehtynä nimenomaan sitä varten, ettei tarvitse!

Vierailija
11/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan mulla oli vauvakuume.

Vierailija
12/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen aikaan mulla oli vauvakuume.

Toivottavasti kumppaneilla oli kanssa. 

Vierailija
13/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi pitkässä suhteessa, jos kerran hormooniehkäisy vähentää seksihaluja?

Mä nimenomaan en suostu ilman kumia edes pitkässä suhteessa. Hormoneja en ala syödä.

Vierailija
14/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nimenomaan en suostu ilman kumia edes pitkässä suhteessa. Hormoneja en ala syödä.

Oletko pysynyt himokkaana? 

Vierailija
15/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

peukalosääntönä voin sanoa, että sellasta naista, jolle sopii ilman kumia, ei ikänä panna ilman kumia!

Vierailija
16/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

peukalosääntönä voin sanoa, että sellasta naista, jolle sopii ilman kumia, ei ikänä panna ilman kumia!

Huono peukalosääntö. Voit saada siltä naiselta vaikka aidsin tai tippurin.  

Vierailija
17/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä kumi. Ei mua naisena haittaa yhtään.

Vierailija
18/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä peukalosääntö! Itse en pidä valitettavasti kumeista (ehkä kun huomaa että miehestä tuntuu paremmalta ilman) mutta toki irtosuhteissa näitä käytetään. Toisaalta mikäli molemmat ovat käyneet testeissä ja ehkäisy on muuten kunnossa niin en näe syytä kumipakkoon. Mutta joo, fiksuinta on käyttää varmuuden vuoksi vaikkei huvittaisikaan.

Vierailija
19/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet valittavat kumista?Jos nainen haluaa kumin kanssa,ärsyttää kun mies valittaa että se ei tunnu miltään ja en laukee sisään jne.siis jos nainen haluaa kumin kanssa jos on vaikka pilleri unohtunut ja pakko mennä kumilla.

Vierailija
20/24 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitemmässä parisuhteessa etenkin ainoastaan yksi nainen on antanut ilman kumia. Nykyinen lapsikin on venttiilinkohdan tulosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän