Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko miehenne antaa teille omaa rahaa?

Vierailija
24.03.2006 |

Minä saan käyttööni n. 150egee kuussa omiin henkilökohtaisiin menoihin, terveyssiteisiin,ym. hygieniaan, meikkeihin ja pikku luxusjuttuhin ja karkkiin. Oon tosi onnellinen, tuskin kellään on näin ihanaa miestä muilla!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhteiset rahat.

Vierailija
2/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan/käytän rahaa niin paljon kuin tarvitsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihqu mies sulla on =)

Vierailija
4/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niitä erotella mitenkään sinun rahat ja minun rahat. Onneksi näin!

En koskaan voisi kuvitella ,että minun pitäisi mieheltäni ruinata rahaa johonkin.

Vierailija
5/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei antaisi sinulle rahaa, et pystyisi ostamaan terveyssiteitä?

Sairasta!

Vierailija
6/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan itse omat rahani, ei tulisi mieleenkään pyytää mieheltä jotain käyttörahaa.

Vierailija
7/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukolta rahaa. Voi tsiisus teidän kanssa. :-)

Vierailija
8/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ihan aikuinen ihminen, en mieheni holhottava. En siis joudu miettimään, paljon hän antaa minulle rahaa, katsos kun me molemmat käymme töissä elättääksemme perheemme ja kaikki tulee yhteiseen kassaan.

Vierailija
9/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hän onneksi ostaa mulle terveyssiteet ja muut tarpeelliset tavarat, sillä hän vastaa meillä kaikista ostoksista.

Vierailija
10/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööyh... en minä ainakaan koe, että _mies antaa minulle omaa rahaa minun terveyssiteihin yms_ tuntuisi hieman sairaalta, vähän kuin mies pitäis vankina ja antaa siitä palkaksi rahaa.. :(

meillä rahat ovat yhteisiä ja vapaasti käytettävissä.

Vierailija
11/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan itse riittävästi.

Vierailija
12/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli molemmilla on omat tilit, mutta ei me katsota kuka ostaa mitäkin. kuka maksaa milloinkin mitäkin. tai ostaa itselle jotain. mies käytännössä enemmän maksaa, koska käy töissä ja tienaa enemmän.

mä en yleensäkään oo kyllä kova ostelemaan muuta kuin tarpeellisia juttuja kuten ruokaa yms. tosi harvoin edes vaatteita.

Vierailija
13/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei iloitse tuollaisesta summasta...

Vierailija
14/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä se menee niin, että KAIKKI RAHAT TULEE MINULLE ja siitä maksan pakolliset menot. Sen jälkeen annan harkiten rahaa miehelle. Jos on tärkeitä työmenoja, mietitään budjetti reissulle. Kauppareissulle tietty summe etc... Kyllä se nainen on parempi hoitaa taloutta. Jokainen isompi ostos mietitään yhdessä.

Jos joku minulle " antaisi käyttörahaa" niin homma menis seis siihen paikkaan. MINULLA ON RAHAT ja minä mietin etukäteen onko hanke kannattava vai ei!

Vierailija
15/15 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa kyllä asuntolainaa asunnosta, joka on vain hänen nimissään. Maksaa myös bensat, isot laskut kuten lapsen vakuutukset ja muutenkin on luvannut vauvan elättää. Minä maksan puolet vastikkeesta ja sähkölaskusta.

Käytännössä minä ostan kotiin yhtä paljon tai enemmänkin ruokaa ja vauvan tarvikkeita. Olen minimiäitiysrahalla. Mies tienaa hyvin, ja sillä on varaa ostella ittelleen sillon tällön jotakin. Mulla ei oo.

Pitäiskö valittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi