Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
1200€ ylimääräistä mitä ostaisin
27.04.2017 |
?
Kommentit (12)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei tuolla rahalla mitään kunnollista saa.
Kerrytä omaisuuttasi, tulet tarvitsemaan sitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Osakkeita.
Itse ostan osakkeita joka kuukausi 1500 eurolla. Näin jo vuosia tehnyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Osta nordnetin kautta rahasto-osuuksia. Jos haluat tukea kotimaan markkinoita niin vaikkapa Evli Suomi Pienyhtiöt B, 15 eur minimimerkintä
Voin antaa tilinumeroni johon rahat voit siirtää jos et itse keksi rahoillesi käyttöä. :)
Alue: Aihe vapaa
Koksuu lähtis hintaan 200e/g