Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää niiden puolesta ketkä eivät osallistu talonyhtiö talkoisiin

Vierailija
27.04.2017 |

Eivät taida edes ymmärtää miten typeriltä näyttävät. Siinä nokka pystyssä vaan meidän ahkerien ja hyvien ihmisten ohi mennään, lapiota ja haravaa ei ikinä ole kädessä pidetty. Jos luulevat näyttävänsä jotenkin siisteiltä tai muita paremmilta, niin eivätpä ole.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä häpeät. Enpä ole ikinä osallistunut.

Vierailija
2/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuokralla, joten en osallistu. Taloyhtiö maksaa huoltoyhtiölle pihatöiden tekemisestä, joten miksi minun pitäisi vaivautua ja viedä toisten työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikesta voi mielensä pahoittaa, kun oikein pinnistää!

Vierailija
4/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kyylä?

Vierailija
5/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran sanon näille, jotka tunkevat nokkansa muiden asioihin: EI KUULU SINULLE

Vierailija
6/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkoot ovat vapaaehtoisia eikä mitään pakkotyötä. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että yhtiövastikkeita korotettaisiin. Jos jollakin on, tehköön ihan vapaasti talkootyötä, en minä sitä kiellä.

Vierailija
7/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei asuta samassa taloyhtiössä rivarissa. Meillä on 10 asunnon yhtiö, jossa on sovittu, että asukkaat tekee talvella itse lumityöt jne. Kaksi osaketta on vuokrattu, joten vuokralaiset eivät luonnollisesti osallistu mihinkään, koska eivät käy yhtiökokouksissakaan. Ihan ok minusta. Lumityöt jokaisen pitäisi tehdä oman asuntonsa kohdalta, mutta kaikki eivät jaksa tehdä, joten sitten kävellään tarvittaessa ensimmäisen saappaan jäljissä =) Eipä tama minua rasita, miksi rasittaisikaan. Autot on kadulla, joten sen auraamisen hoitaa kaupunki. Toisten piha on kuin kaatopaikka, toisilla viimeisen päälle laitettu kukkineen jne. Yhtiössä asuminen vaatii toisten erilaisten ihmisten ymmärtämistä. Meillä kaikki tyytyväisiä.

Vierailija
8/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se köyhille kuuluu mitä rikkaat tekee. Itse en ole hyväksynyt talkoita, olisin maksanut työn teettämisestä joten haravoi haravoi ap nyt vaan.

Vierailija
9/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TALOYHTIÖ!!!!!!! Vitun idiootti ap

Vierailija
10/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ap katkera! Jaxuhali!

Vierailija
11/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuoki enkä haravoi enkä tee mitään muutakaan ulkotyötä. Se on perseestä. Sen takia olen valinnut kerrostalon, ettei tarvitse moista hommaa tehdä. Jos on jotain pihatalkoita, kysyn kutsun lähettäjältä, että millä summalla voin osallistua kuluihin. Ilomielin maksan osuuteni työstä rahalla.

Vierailija
12/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talkoot järjestetään viikolla klo 14 alkaen. Olen silloin töissä joten en pääse osallistumaan. Yleensä ovat valmiita klo 17 mennessä jolloin palaan kotiin.

Vierailija
13/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on rivariyhtiössä asukkaiden keski-ikä jo yli 70 vuotta, joten ymmärrettävästi kaikki eivät enää jaksa osallistua. Mutta minä pidän haravoinnista ja olen tehnyt oman talkoo-osuuteni jo ennakkoon. Naapurin nuoripari taas lupasi kuskata haravoimani roskakasat roskalavalle, joten yhteistyöllä homma pelaa. Ja ne vanhemmat rouvat istuttavat myöhemmin kesäkukkia. Huoltoyhtiötä ei ole, talvella, jos lunta tulee reippaammin, käy yrittäjä vetämässä koneella. Talkkarin tyttärenä olen tosin usein ehtinyt putsata lumet talon edestä. Hyvä, että taloyhtiö muodostuu kolmesta talosta. Minä pidän huolta vain tästä meidän talon ympäristöstä.

Vierailija
14/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi kirjoitusasu (ketkä, talonyhtiö, jne.) olennainenkin osa tätä provoa? Eihän se silti toimi.

Vierailija
15/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo-nyhtiö. Nyt kaikki nyhtämään!

Vierailija
16/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiö. Taloyhtiö. Se on taloyhtiö, ei mikään v*tun taloNyhtiö. Aivan sama minkä määrän haravoita ap talkoisiin kuskaa, eka kerran kun kuulen sanan talonyhtiö suustaan, lähden kotiin nukkumaan.

Vierailija
17/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää niiden puolesta, jotka eivät osaa kirjoittaa oikein. Siis mihin talonyhtiö talkoisiin?? Lol.

Vierailija
18/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän talkoot järjestetään viikolla klo 14 alkaen. Olen silloin töissä joten en pääse osallistumaan. Yleensä ovat valmiita klo 17 mennessä jolloin palaan kotiin.

Ollaankohan naapureita? Meillä on sama juttu. Siitä huolimatta tulee ihmettelyjä eläkeläisiltä että miksi rouva X ei osallistu :) 

Vierailija
19/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä talkoot alkaa aina aamulla kahdeksalta. Olen yötöissä ja juuri menossa tuolloin nukkumaan. Kyllä tulee nyrpeää naamaa vastaan, kun eivät millään tahdo ymmärtää asiaa. Makaa ja laiskottelee vain sisällä ;)  Jos talkoot alkaisivat klo 22, se merkitsisi samaa heille kuin minulle nyt. Mutta kun ei mene perille niin ei mene perille.

Vierailija
20/51 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös talkoiden järjestelijä ja kysellyt valmiiksi pääsevätkö ihmiset. EI ole pakko tulla, mutta olisi mukavaa jos pääset. Olen jo haravoinut valmiiksi osittain, koska tykkään siitä ja osittain siksi, että tuskin kellään meidän talossa on varaa kasvaviin kiinteistön huoltokuluihin. Olen saanut positiivista vastaanottoa, koska olen näyttänyt esimerkkiä. Jos kukaan ei tule haravoin sitten vaikka yksin silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan