Toi Poujou Lignell on selvästi perinyt äitinsä muodot
Kommentit (28)
tämmössii nää nykyajan ihmiset on. mitä te ootte puhumaan toisten muodoista . voin vaa kuvitella minkälaisii te ootte jotain ryppysii pyykkilautoi =)
Ehkä perinyt (bio)äidiltään, ehkä ei.
Ehkä perinyt (bio)äidiltään, ehkä ei.
Iltalehden jutusta:
"Nicke ja Raakel Lignell tapasivat toisensa helsinkiläisessä kahvilassa vuonna 1992.
Raakel oli kahvilassa kymmenkuukautisen tyttärensä Poujoun kanssa, jonka hän oli saanut edellisen miehensä kanssa. Pari erosi muutama kuukausi tytön syntymän jälkeen ja Raakel palasi lapsensa kanssa Suomeen.
Rakkaus Nicken ja Raakelin välillä roihahti nopeasti. Pieni tyttö saattoi omalta osaltaan edesauttaa asiaa.
- Pokasin iskän kahvilassa kymmenen kuukauden ikäisenä. Ryömin äitini pöydästä hänen luokseen useita kertoja, ja kuukauden päästä äiti oli jo raskaana. Lapsia alkoi tupsahdella, ja meitä oli neljä, kun olin alle kolmevuotias, Poujou kertoo lehdessä"
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009080110017245_vi.shtml
ellei äitinsä olisi itse tyrkky ja jojolaihduttaja, joka on jo parikymmentä vuotta esiintynyt lehtien palstoilla ja painonvartijoiden lehdessä otsikoilla: "NYT olen löytänyt oikean laihdutuskuurin ja olen laihtunut 10 kiloa"
Äitinsä on valtakunnan julkinen laihduttaja, kenellä ei ole silti paino koskaan pysynyt kurissa. Eli tyypillinen nykyinen karppaaja. Joka on innoissaan, että kymmenien diettien jälkeen NYT löytyi oikea dietti. Ja sama peli jatkuu . Paljostako lyötäisiin vetoa, että mimmi on vielä 15 vuoden päästä jonkun lehden kannessa ylipainoisena, että: "tällä kertaa onnistun laihduttamisessa"
On teillä elämässä jokin sitten vajaana jos TÄLLÄSTÄ mietitte!
Raksu on Pojoun (joka tosiaan lausutaan PUJU eikä mikään buzu!!) mamma ja nikke isukki, vaikkei biolooginen. Mua kyllä pistää ärsyttää että vingutaan nykyään niin paljon ihmisten ulkomuodoista, en ihmettele ollenkaa minkä takia meillä onkin sitten anorektikkoja niin paljon tänä päivänä kun paineet on isot. Sillä ei ehkä ole pyykkilautavatsaa niinkuin monella muulla ikäiselllään, mutta tytöltä löytyy mm. aivan loistava lauluääni (odotan näkeväni poujoun idolssis mukana! :) ).
Antakaa ihmisten olla niinkuin he ovat!
Terveisin D.
Tavallaan Raakel on meille pulleroille vapauttava henkilö, koska hänkin yrittää, muttei onnistu... Jos laihtuminen olisi niin helppoa, niin tuolla ei olisi yhtään pulskaa ihmistä!
arvostella jonkun nuoren tytön ulkonäköä. Olen ihan pöyristynyt. Minusta toisen ulkonäkö ei sitäpaitsi kuulu kenellekään vieraalle, vai oletteko te niitä, joiden mielestä on oikeus töräyttää aina suoraan kun joku on lihonut tms. Kaunis tyttö ja kaunis äiti, aivan valloittavia!
tämmössii nää nykyajan ihmiset on. mitä te ootte puhumaan toisten muodoista . voin vaa kuvitella minkälaisii te ootte jotain ryppysii pyykkilautoi =)