Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, voileipäkakut on ällöttäviä!

Vierailija
26.04.2017 |

Mä en tajua, että täällä on niin monet puolustellut sellaista kamalaa märkää mössöleipämättöä. YÖK!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä maistanut hyvää voileipä kakkua. Kamalaa minustakin

Vierailija
2/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ällöä, jos kostutetaan lihaliemellä ja tehdään tiiviiseen vuokaleipään.

Minun tekemä lohikakku on vienyt tähän mennessä kaikilta maistajilta kielen mennessään. Myös epäilijöiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt todella monia hyviä voileipäkakkuja ja yhtä ei niin hyvää.

Vierailija
4/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ennen tykännyt voileipäkakusta. Nykyään tykkään. Ne voi tehdä pikkuisen muutenkin kuin uittamalla vuokaleipää lihaliemessä! Katso esim tänään ilmestynyt sokeri ja kaneli lehti! Itse inhoan näitä kakkuja joissa on täytteenä italiansalaatti ja joku majoneesi johon muussattu kananmuna! Laadukkaissa kakuissa on useaa eri leipää eri kerroksissa, kunnon tuorejuustopohjaiset täytteet, kunnolla suutuntumaa, ne ei ole vetisiä! Nyt rupesi jo sormia syyhyttämään, teenpä vapuksi jotain uudella tvistillä!

Vierailija
5/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin raikasleipä-puolueen kevätkokous täällä on käynnissä? Syökää 200grammaa makaronilaatikkoa, että rauhoitutte.

Vierailija
6/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee anteeksi vaan oksurefleksi, jos mietinkin, että pitäisi sellaista kosteaa leipää lilluneine täytteineen syödä. Ovat kauniita joo ja näyttäviä, mutta tuollainen märkä leipäkakku ei kyllä ole itselle yhtään nautinto syödä.

Vierailija
7/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin raikasleipä-puolueen kevätkokous täällä on käynnissä? Syökää 200grammaa makaronilaatikkoa, että rauhoitutte.

Onks ketsuppia kans?

Vierailija
8/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vetää sitä voileipäkakkua naamaansa, jos teillä ei ole mitään muuta suolaista tarjolla. Ei kai nyt pelkkää makeaa voi syödä. Ei se sitä tarkoita, että se jotakin herkkua olisi.

Vierailija
9/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty on hyvää. Millaisissa kyläpaikoissa olette olleet, jos voileipäkakku on ollut noin ällöä lötköä?

Vierailija
10/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee anteeksi vaan oksurefleksi, jos mietinkin, että pitäisi sellaista kosteaa leipää lilluneine täytteineen syödä. Ovat kauniita joo ja näyttäviä, mutta tuollainen märkä leipäkakku ei kyllä ole itselle yhtään nautinto syödä.

Et oo syöny oikeaa voileipäkakkua. Mun tekemät voileipäkakut loppuu aina kesken ja moni tulee vielä erikseen harmittelemaan kun olisi halunnut vielä toisenkin palan. Ja mun tekemiä voileipäkakkuja kysellään jokaikisiin sukujuhliin.

Vierailija
11/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raikkaiden voileipien" ystävät joutuvat kadotukseen.

Vierailija
12/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin syödä voileipäkakkuja vaikka jokapäivä.

Vierailija
13/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset vetää sitä voileipäkakkua naamaansa, jos teillä ei ole mitään muuta suolaista tarjolla. Ei kai nyt pelkkää makeaa voi syödä. Ei se sitä tarkoita, että se jotakin herkkua olisi.

Meidän sukujuhlissa on monenlaista suolaista syötävää, ja silti - SILTI - voileipäkakut loppuu aina kesken. Ja mua pyydetään tekemään vain voileipäkakkuja jokaikisiin sukujuhliin vaikka juhliin olisi tulossa muutakin syötävää juhlien järjestäjien omasta takaa.

Vierailija
14/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo syöny oikeaa voileipäkakkua. Mun tekemät voileipäkakut loppuu aina kesken ja moni tulee vielä erikseen harmittelemaan kun olisi halunnut vielä toisenkin palan. Ja mun tekemiä voileipäkakkuja kysellään jokaikisiin sukujuhliin.

Kerro ihmeessä ohjeesi.

Vierailija
15/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ällöä, jos kostutetaan lihaliemellä ja tehdään tiiviiseen vuokaleipään.

Minun tekemä lohikakku on vienyt tähän mennessä kaikilta maistajilta kielen mennessään. Myös epäilijöiltä.

Ohje?

Vierailija
16/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä ohjeesi.

Salaisuus on laadukkaissa raaka-aineissa, esim. hyvää savustettua palvikinkkua ja maustekurkkua ja tuorejuustoa tai kylmäsavulohta ja tuorejuustoa (ja/tai ranskankermaa) mausteineen. Leipänä Fazerin Realia, josta leikataan reunat pois EIKÄ niitä kostuteta millään! Täytteessä on ihan tarpeeksi kostuketta. Hyvillä mauilla ja kostuttamattomuudella hyvä tulee :)

Vierailija
17/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huono arvioimaan kun en oo muiden tekemiä syönyt, mutta ainakin mun omatekemä on tosi hyvää (ja aivan älyttömän kaloripitoista). Mies ja minä syödään se yhdessä illassa loppuun ja sit turvottaa. Voisikin tehdä sitä taas vapuksi:)

Vierailija
18/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt Pirkan ohjeilla kreikkalaisen voileipäkakun lukuisia kertoja. Sen pystyy tekemään laktoosittomana ja käy lihattomille ja kalattomille.

Törkeän hyvää. Kurkku raikastaa sen ihanasti.

Voisin syödä sitä todella paljon!

Vierailija
19/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä on aikuinen ihminen joka valittaa ruoasta..

Vierailija
20/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa nämä leipäkakkujen fanit. "Aina sanotaan että et sit oo syöny kunnon!! Kun se mun tekemä on jumalaista ja aina loppuu kesken ja aina sitä toivotaan!!" Tajuamatta että ihan sama kuka sen on tehnyt kun maistuu paskalle ni maistuu paskalle. Joku laittoi hyvin yhteen ketjuun että voileipäkakku on suomalaisten juhlien pyhä lehmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä