Hyi, voileipäkakut on ällöttäviä!
Mä en tajua, että täällä on niin monet puolustellut sellaista kamalaa märkää mössöleipämättöä. YÖK!
Kommentit (23)
Raikkaiden voileipien porukka otti yhdelle lautaselle siivun ja koko suku sitten maistoi siitä samasta palasesta, mutta eivät tykänneet.
Vaikka oli siis ihan kaupungin parhaalta voileipäkakuntekijältä tilattua.
Eli raikkaat voileivät vaan tilalle, niin kesän juhlat on pelastettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa nämä leipäkakkujen fanit. "Aina sanotaan että et sit oo syöny kunnon!! Kun se mun tekemä on jumalaista ja aina loppuu kesken ja aina sitä toivotaan!!" Tajuamatta että ihan sama kuka sen on tehnyt kun maistuu paskalle ni maistuu paskalle. Joku laittoi hyvin yhteen ketjuun että voileipäkakku on suomalaisten juhlien pyhä lehmä.
Monen pitopalvelun voileipäkakku on pahaa, mutta monen itsetekemä voileipäkakku on oikeasti hyvää. Itse en voi sietää niitä majoneesilla kuorrutettuja voileipäkakkuja, mutta tuorejuustolla ja sulatejuustolla ja kunnon aineilla tehty voileipäkakku on taivaallista.
Suurin osa meistä jotka ei voileipäkakuista pidä on maistanut useita ja silti inhoaa sitä. Mukaanlukien minä. Maistan sitä aina ohuen siivun kohteliaisuutena ja joka paikassa maistunut yhtä pahalta vaikka muut on hyvin mielin sitä syönyt. Kaikki vaan nyt ei ole kaikkien mieleen.
Monen pitopalvelun voileipäkakku on pahaa, mutta monen itsetekemä voileipäkakku on oikeasti hyvää. Itse en voi sietää niitä majoneesilla kuorrutettuja voileipäkakkuja, mutta tuorejuustolla ja sulatejuustolla ja kunnon aineilla tehty voileipäkakku on taivaallista.