Jopa yrittäjät itse halusivat, että haitalliset tuet leikataan pois!! Hallitus leikkasi koulutuksesta, kun "ei ole vaihtoehtoja, kipeetä tekee mutta pakko on"
Miksi yritystuet ei mene leikkuriin millään? Mitä soopaa tuo "ei ole vaihtoehtoja!!!"
Kommentit (37)
Mua rehellisesti sanottuna oikeasti PELOTTAA miten taustavoimien/rahan/suuryritysten vietävissä hallitus on!
Ja seuraava liike on hallintarekisteri, jotta osakeomistukset saadaan piiloon julkisuudelta?
Siis mitä te kokoomusta äänestäneet oikeasti olette ajatelleet?
Me olimme joskus vähiten korruptoitunein maa ja katsokaa nyt meidän tulevaisuutta!
Kokoomus, keskusta ja persut on kahdessa vuodessa murskanneet hyvinvointivaltion. Puheet siitä, että olisi lottovoitto syntyä Suomeen, voi unohtaa. Suomen opintotuki, vanhemmuuden tuki ja sairaanhoito on jo valunut Länsi-Euroopan valtioiden taakse. Kun hallitus vielä leikkaa, ollaan kohta samalla tasolla esim Romanian kanssa, eli käytännössä kehitysmaan tasolla. Uusi sisällissota (kansalaissota) ei ole kaukana...
Tutkija sanoo että yritystukia käytetään esim. bonusten maksuun sekä osinkoihin. :O
Jos Suomessa olisi korruptiota, epäilisin jonkun muistuttaneen jotakuta ministereistä, että tämän omatkin edut ovat vaarassa tukien leikkauksien myötä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkija sanoo että yritystukia käytetään esim. bonusten maksuun sekä osinkoihin. :O
Tai palkkojenmaksuun:O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai palkkojenmaksuun:O
Eipä ollu. Oli tutkittu että tietyt tuet ei lisää työpaikkoja.
Yritystuki josta LUVATTIIN leikata jo ajat sitten vs. koulutus josta ei luvattu leikata
...miten meni noin omasta mielestä, hallitus?
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä niillä maksetaan viranomaismaksuja ja valvontaa :O
Ai vienninedistämis- T&K- ja investointitukea? Ei kyllä pitäisi.
Aikamoista mannaa tarjoiltu suuryrityksille. Tuet jäi (tai niitä lisättiin itse asiassa) ja hallintarekisteri vielä kaupanpäällisiksi. Aijai, kyllä maistuu <3
No, ihan itse olemme taas kunnallisvaaleissa äänestäneet kokoomuksen suurimmaksi puoleeksi. Että ilmeisesti kansalle tällainen linja on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne tuet on mitä yrittäjät saavat? Me pienyrittäjinä emme ole saaneet mitään tukia.
Ei niitä tukia näy useampia kymmeniä työllistävillekään. Ilmeisesti menevät sellaisille useamman sata henkilöä työllistäville. Tai mihin lienee miljardi uponnut? Olisiko kilpailua vääristämään isompien tueksi? Sellaisille joilla on hyvät suhteet niitä tukia jakaviin. Tämä on mun villi veikkaus vain.
Keskusta on menneisyyden elinkeinojen museoinnin asialla. Suomen tulevaisuus tuhotaan estämällä nousukauden rakennemuutokset. Kahden vuoden päästä on jo liian myöhäistä, nyt olisi voinut leikata ilman vakavia työllisyysseurauksia.