Mistä vedenkestävä RUSKEA ripsiväri?
Etsinnässä ja tarvetta olis juuri nimenomaan ruskealle ja ehdottomasti vedenkestävälle ripsivärille. Joko en vaan osaa etsiä tai sellaista ei ole? Linkkejä pliis!
Musta ei kelpaa koska sellainen on jo. Tarvitaan ruskea, koska musta ripsiväri on liian "luonnoton" käytettynä yhdessä ruskeiden ja hentoisten irtoripsien kanssa. Kokeiltu on ja ei näyttänyt hyvältä... :D
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Sensai 38c
https://www.sokos.fi/fi/sokos/sensai-mascara-38-c-silk-performance-rips…
Liian kallis ja oon kuullut paljon huonoa tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sensai 38c
Liian kallis ja oon kuullut paljon huonoa tästä.
Okei, no voi harmi. Mulla toimii tosi hyvin. Lähtee helposti, ei tarvitse hinkata tai repiä ja on riittoisa :) Mutta ymmärrän kyllä että ei ole mikään halvin ripsari.
Vierailija kirjoitti:
Sensai 38c
Mitä eroa tällä ja Sensain 38 tuuheuttavalla (muuta kuin, että tätä löytyy myös ruskeana)? Sensain 38 tuuheuttava ainakin minulla rapisi pitkin poskia alle tunnissa :( Jos on erilainen koostumus (=pysyy vaikka hankais silmiä) niin sitten ok.
-ap
Jaa miksi olet kuullut huonoa Sensai 38:sta? Minun mielestä se on paras ripsari mitä on. Usein tarjouksessa vain 19,90 €, ei se kallis ole.
Se Sensain tuuheuttava 38 on minustakin vähän huono. Se tavallinen 38 (pieniharjainen) on just hyvä!
Ihmisellä irtoripset ja vielä ripsiväriäkin ajattelit panna? Mietipä vähän noin yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä irtoripset ja vielä ripsiväriäkin ajattelit panna? Mietipä vähän noin yleisellä tasolla.
Meinaat että on luonnollisempaa ja nätimpää, että omat eri väriset ripset näkyy irtoripsien välistä?! :-D Kyllä ne nätimmin uppoaa sekaan, kun laittaa ripsiväriä.
Mietipä itse vähän noin yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Jaa miksi olet kuullut huonoa Sensai 38:sta? Minun mielestä se on paras ripsari mitä on. Usein tarjouksessa vain 19,90 €, ei se kallis ole.
Miksi olen kuullut huonoa? Siksi, kun ihmisillä on ollut huonoja kokemuksia. Hyviäkin varmasti, mutta noin puolet kommenteista on ollut huonoja. Musta 20 euron ripsari on kallis, jos ei ole varma, että se toimii. Se voi olla 20 euroa roskiin ja mulla on parempaakin käyttöä sille rahalle. Ja verrokkina, käytän vuodessa yhteensä 40 euroa meikkipohjaan (=meikki"voide"), joten 20 euroa ripsariin 3-6 kk välein kuulostaa mun korvaan isolta summalta tuohon meikkipohjaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että on luonnollisempaa ja nätimpää, että omat eri väriset ripset näkyy irtoripsien välistä?! :-D Kyllä ne nätimmin uppoaa sekaan, kun laittaa ripsiväriä.
Mietipä itse vähän noin yleisellä tasolla.
Arjessa irtoripset? Mitä jatkossa?
Vierailija kirjoitti:
max factorin false lash effect
Näköjään max factorilla on useita eri ripsivärejä ruskeina (+vedenkestävinä). Iso kiitos sinulle vinkistä :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä käyttänyt irtoripsiä? Jos et, niin tiedoksesi, ne irtoripset "kiinnitetään" omiin ripsiin (eli sulautetaan) ripsivärin avulla. Kyse ei ole nyt mistään ripsienpidennyksistä vaan ihan kertakäyttöisistä liimattavista ripsistä, jotka poistetaan päivän päätteeksi kuten muukin meikki.
En minäkään laittaisi ripsiväriä, jos minulla olisi ripsienpidennykset. :D
Hei minä etsin tällaista kanssa! En oo löytänyt ruskeista kuin jonkin Rimmelin ja sekään ei ollut vedenkestävä.