Sisaresi kertoo olevansa homoseksuaali. Miten suhtaudut asiaan?
Kommentit (46)
voisi sitten siskon kanssa kokeilla kielisuudelmia. kun kumpikin on tyttöjä, niin siinä ei ole miään väärää.
Mua rupeis ehkä naurattamaan. Ei asia, vaan se, ettei hän muka itse olisi tajunnut sitä 40 vuoteen.
Muuten luulen, että suhde naisen kanssa olis käytännön tasolla helpompi. Itsellenikin.
Kyllä välit katkeisi saman tien. Uskoni takia en voi hyväksyä homoja. Jumala loi miehen ja naisen, jotta he ovat yhdessä ja lisääntyvät. Sisareni tuskin kylläkään muuttuu homoseksuaaliksi, koska muistan rukoilla, joka päivä ettei näin tapahtuisi. JOS näin kuitenkin pääsisi tapahtumaan, veisin hänet parannettavaksi.
Mitäpä sitä säikkymään. Sama ihminen hän on kuin ennenkin.
Kertoikin vähän aikaa sitten. En kai ihmeemmin reagoinut, minusta ihan normaali asia. Aina ollut hyvät välit siskoon ja on edelleen, ei muuttanut millään käsitystä hänestä.
Sanoisin siskolle että et sinä voi olla homoseksuaali, kun sinähän olet lesboseksuaali.
En harrasta sisareni kanssa seksiä joten mitä se minulle kuuluu?
Olisin yllättynyt, jos saisin tietää etten olekaan ainoa lapsi.
Heh. No jos mulla olisi sisko tai veli, joka kertoisi olevansa homo/lesbo, en olisi moksiskaan.
Jaa, tulisin varmaan sitten itsekin pois kaapista. Ja veisin sisareni paikalliseen homobaariin asap...
Käskisin ainakin eroamaan poikakaveristaan. Muutoin iha neutraali juttu mulle.
Pari kuukautta sitten näin kävikin, 21-vuotias siskoni kertoi olevansa suhteessa naisen kanssa. Toki olin sitä ehtinyt jo ounastella ja odottaakin, onnittelin ja kiitin luottamuksesta <3
Hyvin yksinkertaista, minä hyvästelen hänet ja toivotan kaikkea hyvää.
En suhtautuisi häneen mitenkään eritavalla kuin nyt.
Miten ihmeessä siihen pitäisi reagoida? Ehkä kysyisin, onko tyttöystävä jo katsottuna ja otatko vaikka kahvia.
Olisin, että aijaa. Kysyisin ehkä, että mistä asti on itse tiennyt ja onko tyttöystävää. Sitten jatkaisimme eloamme normaalisti. Ei minulla ole väliä sisarusten kumppaneiden sukupuolella, vaan sillä että he ovat onnellisia, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. Isosiskon suojeluvaisto. :)
Vierailija kirjoitti:
Aiai, tuo vilpitön hyväntoivominen lämmittää ihan ruudun tällekin puolelle. Onneksi on tuollaisia kanssakulkijoita, jotka oikein levittävät kaikkea hyvää ympäriinsä. Tuo pannaan varmaan hautakiveesikin. Saa nähdä, onko paljon surijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiai, tuo vilpitön hyväntoivominen lämmittää ihan ruudun tällekin puolelle. Onneksi on tuollaisia kanssakulkijoita, jotka oikein levittävät kaikkea hyvää ympäriinsä. Tuo pannaan varmaan hautakiveesikin. Saa nähdä, onko paljon surijoita.
Niin toisilla meillä on arvot ja rehellisyys, toisilla taas valheet ja unelmahöttö missä elävät.
Surijoiden määrästä en tiedä, eikä se kuoltuani edes kiinnosta merkityksettömänä asiana.
Kavereita kuitenkin on aika paljon ja hyvin samanmoisesti ajattelevia.
En sen kummemmin. Olisin iloinen hänen puolestaan. Suhtautumiseni olisi siis ihan neutraalia. Sitä voisi verrata vaikkapa siihen, että hän kertoisi hankkineen vaikka uuden asunnon puolisonsa kanssa. Totta kai olisin iloinen hänen puolestaan.
Itse olen transsukupuolinen henkilö ja jos kertoisi minulle olevansa homoseksuaali
niin ei se olisi mikään järkyttävä uutinen minulle. Uskoisin myös että vaikka minä en olisi transsukupuolinen niin en suhtautuisi asiaan sen kummemmin. Se on varmaa että en ainakaan negatiivisesti suhtauisi. Jokainen syntyy sellaiseksi kuin.