Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisaresi kertoo olevansa homoseksuaali. Miten suhtaudut asiaan?

Vierailija
26.04.2017 |

Säikähdät?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen kummemmin. Olisin iloinen hänen puolestaan. Suhtautumiseni olisi siis ihan neutraalia. Sitä voisi verrata vaikkapa siihen, että hän kertoisi hankkineen vaikka uuden asunnon puolisonsa kanssa. Totta kai olisin iloinen hänen puolestaan.

Itse olen transsukupuolinen henkilö ja jos kertoisi minulle olevansa homoseksuaali

niin ei se olisi mikään järkyttävä uutinen minulle. Uskoisin myös että vaikka minä en olisi transsukupuolinen niin en suhtautuisi asiaan sen kummemmin. Se on varmaa että en ainakaan negatiivisesti suhtauisi. Jokainen syntyy sellaiseksi kuin.

Vierailija
2/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi sitten siskon kanssa kokeilla kielisuudelmia. kun kumpikin on tyttöjä, niin siinä ei ole miään väärää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupeis ehkä naurattamaan. Ei asia, vaan se, ettei hän muka itse olisi tajunnut sitä 40 vuoteen. 

Muuten luulen, että suhde naisen kanssa olis käytännön tasolla helpompi. Itsellenikin. 

Vierailija
4/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välit katkeisi saman tien. Uskoni takia en voi hyväksyä homoja. Jumala loi miehen ja naisen, jotta he ovat yhdessä ja lisääntyvät. Sisareni tuskin kylläkään muuttuu homoseksuaaliksi, koska muistan rukoilla, joka päivä ettei näin tapahtuisi. JOS näin kuitenkin pääsisi tapahtumaan, veisin hänet parannettavaksi.

Vierailija
5/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä säikkymään. Sama ihminen hän on kuin ennenkin.

Vierailija
6/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoikin vähän aikaa sitten. En kai ihmeemmin reagoinut, minusta ihan normaali asia. Aina ollut hyvät välit siskoon ja on edelleen, ei muuttanut millään käsitystä hänestä.

Vierailija
7/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin siskolle että et sinä voi olla homoseksuaali, kun sinähän olet lesboseksuaali.

Vierailija
8/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta sisareni kanssa seksiä joten mitä se minulle kuuluu?

Vierailija
9/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yllättynyt, jos saisin tietää etten olekaan ainoa lapsi.

Heh. No jos mulla olisi sisko tai veli, joka kertoisi olevansa homo/lesbo, en olisi moksiskaan.

Vierailija
10/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tulisin varmaan sitten itsekin pois kaapista. Ja veisin sisareni paikalliseen homobaariin asap...

Vierailija
11/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskisin ainakin eroamaan poikakaveristaan. Muutoin iha neutraali juttu mulle.

Vierailija
12/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta sitten näin kävikin, 21-vuotias siskoni kertoi olevansa suhteessa naisen kanssa. Toki olin sitä ehtinyt jo ounastella ja odottaakin, onnittelin ja kiitin luottamuksesta <3

Vierailija
13/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaista, minä hyvästelen hänet ja toivotan kaikkea hyvää.

Vierailija
14/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suhtautuisi häneen mitenkään eritavalla kuin nyt.

Vierailija
15/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä siihen pitäisi reagoida? Ehkä kysyisin, onko tyttöystävä jo katsottuna ja otatko vaikka kahvia.

Vierailija
16/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin kyllä.

Vierailija
17/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, että aijaa. Kysyisin ehkä, että mistä asti on itse tiennyt ja onko tyttöystävää. Sitten jatkaisimme eloamme normaalisti. Ei minulla ole väliä sisarusten kumppaneiden sukupuolella, vaan sillä että he ovat onnellisia, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. Isosiskon suojeluvaisto. :)

Vierailija
18/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiai, tuo vilpitön hyväntoivominen lämmittää ihan ruudun tällekin puolelle. Onneksi on tuollaisia kanssakulkijoita, jotka oikein levittävät kaikkea hyvää ympäriinsä. Tuo pannaan varmaan hautakiveesikin. Saa nähdä, onko paljon surijoita.

Vierailija
19/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiai, tuo vilpitön hyväntoivominen lämmittää ihan ruudun tällekin puolelle. Onneksi on tuollaisia kanssakulkijoita, jotka oikein levittävät kaikkea hyvää ympäriinsä. Tuo pannaan varmaan hautakiveesikin. Saa nähdä, onko paljon surijoita.

Niin toisilla meillä on arvot ja rehellisyys, toisilla taas valheet ja unelmahöttö missä elävät.

Surijoiden määrästä en tiedä, eikä se kuoltuani edes kiinnosta merkityksettömänä asiana.

Kavereita kuitenkin on aika paljon ja hyvin samanmoisesti ajattelevia.

Vierailija
20/46 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aha."