Ärsyttää kun mies nukkuu vapaapäivänään puolillepäivin tai jopa iltapäivään asti!
Just soitin sille äsken töistä ja vaikka toista väittää, niin kuulosti just siltä että heräsi puheluuni. Viikonloppuisin sama homma. Herää aikaisintaan klo 11. Väittää olevansa vain iltavirkku, mutta laiskuutta se kyllä minun mielestäni on… Onko muilla samanlaista? Miten olette ratkaisseet asian ja onko mitään keinoa, jolla voisi puuttua puolison laiskuuteen ilman että seuraa riita?
Kommentit (64)
Mitä mitä, laiska ap, nukut arkipäivisin jopa kuuteen asti aamulla?! Minäpä nousen jo puoli viideltä aamuvuoroon. Välillä valvon kaiket yöt kun yövuoroa pukkaa. itse taidat laiskotella öisin!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä, laiska ap, nukut arkipäivisin jopa kuuteen asti aamulla?! Minäpä nousen jo puoli viideltä aamuvuoroon. Välillä valvon kaiket yöt kun yövuoroa pukkaa. itse taidat laiskotella öisin!
? Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, kannattaa pitää sormet pois näppikseltä.
Ap se vaan laiskottelee illalla kun tarvii mennä tutimaan. Me muut vaan porskutetaan menemään kun vauvat uinuu.
Hyväksy nyt vaan se, että kaikki ei halua suorittaa vapaapäiviään. Jotkut haluaa vaan olla. Jos et sitä kestä, niin jätä tuo miehesi ja anna sen olla.