Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies nukkuu vapaapäivänään puolillepäivin tai jopa iltapäivään asti!

Vierailija
26.04.2017 |

Just soitin sille äsken töistä ja vaikka toista väittää, niin kuulosti just siltä että heräsi puheluuni. Viikonloppuisin sama homma. Herää aikaisintaan klo 11. Väittää olevansa vain iltavirkku, mutta laiskuutta se kyllä minun mielestäni on… Onko muilla samanlaista? Miten olette ratkaisseet asian ja onko mitään keinoa, jolla voisi puuttua puolison laiskuuteen ilman että seuraa riita?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nyt vaan ärsyttää laiskat ja saamattomat ihmiset. Siinähän menee koko päivä hukkaan, kun nukkuu iltapäivään asti, eikä saa mitään hyödyllistä tehtyä. Voisi edes siivota ja tiskata, mutta kun nukkuu vaan ja herättyään siirtyy sohvalle tölläämään telkkaria. Mikä pointti tuollaisessa ajan hukkaan heittämisessä on? Itse herään vapaapäivinäni aikaisin ja käytän ajan hyödyksi esim. siivoamiseen, pyykinpesuun ja asioiden hoitamiseen. En tajua, onko tuollainen laiskottelu tosiaan ihmisten mielestä ihan ok ja pitää vain hyväksyä?? ap

Hyväksy nyt vaan se, että kaikki ei halua suorittaa vapaapäiviään. Jotkut haluaa vaan olla. Jos et sitä kestä, niin jätä tuo miehesi ja anna sen olla.

Vierailija
62/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä, laiska ap, nukut arkipäivisin jopa kuuteen asti aamulla?! Minäpä nousen jo puoli viideltä aamuvuoroon. Välillä valvon kaiket yöt kun yövuoroa pukkaa. itse taidat laiskotella öisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mitä, laiska ap, nukut arkipäivisin jopa kuuteen asti aamulla?! Minäpä nousen jo puoli viideltä aamuvuoroon. Välillä valvon kaiket yöt kun yövuoroa pukkaa. itse taidat laiskotella öisin!

? Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, kannattaa pitää sormet pois näppikseltä.

Vierailija
64/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se vaan laiskottelee illalla kun tarvii mennä tutimaan. Me muut vaan porskutetaan menemään kun vauvat uinuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän