Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies nukkuu vapaapäivänään puolillepäivin tai jopa iltapäivään asti!

Vierailija
26.04.2017 |

Just soitin sille äsken töistä ja vaikka toista väittää, niin kuulosti just siltä että heräsi puheluuni. Viikonloppuisin sama homma. Herää aikaisintaan klo 11. Väittää olevansa vain iltavirkku, mutta laiskuutta se kyllä minun mielestäni on… Onko muilla samanlaista? Miten olette ratkaisseet asian ja onko mitään keinoa, jolla voisi puuttua puolison laiskuuteen ilman että seuraa riita?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies saa nukkua vapaapäivänä jos väsyttää? Mä ainakin nukun eikä mun mies ikinä valita asiasta.

Vierailija
2/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lapsia, niin ei kai tuosta oikein valittaakaan voi. Jos edes sen hereilläoloaikansa on jotenkin läsnä ja hoitaa osuutensa kotitöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nukun vapaapäivinäni ja toivon, että en heräisi. Mutta aina herään.

Vierailija
4/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö tahdot määrätä mitä aikuinen ihminen tekee vapaapäivänään?

Vierailija
5/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla samanlaista? Miten olette ratkaisseet asian ja onko mitään keinoa, jolla voisi puuttua puolison laiskuuteen ilman että seuraa riita?

Jätin sen sian!

Vierailija
6/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ottaisi kyllä raskaasti pattiin, jos töissä oleva soittelisi minulle töistä minun vapaapäivänäni ja tenttaisi, että mitä olen tekemässä, en kai vain nukkumassa. 

Vierailija
7/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa rasittava puoliso.

Mies parka.

Vierailija
8/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitäisi herätä ajoissa, jos kerran sinä et ole edes kotona? Iltavirkkuus ei ole laiskuutta, itse olet miehesi valinnut niin parempi hyväksyä hänet sellaisena kun on. Mitä miehen sinun mielestä sitten pitäisi vapaapäivänään tehdä?

Vierailija
9/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyt vaan ärsyttää laiskat ja saamattomat ihmiset. Siinähän menee koko päivä hukkaan, kun nukkuu iltapäivään asti, eikä saa mitään hyödyllistä tehtyä. Voisi edes siivota ja tiskata, mutta kun nukkuu vaan ja herättyään siirtyy sohvalle tölläämään telkkaria. Mikä pointti tuollaisessa ajan hukkaan heittämisessä on? Itse herään vapaapäivinäni aikaisin ja käytän ajan hyödyksi esim. siivoamiseen, pyykinpesuun ja asioiden hoitamiseen. En tajua, onko tuollainen laiskottelu tosiaan ihmisten mielestä ihan ok ja pitää vain hyväksyä?? ap

Vierailija
10/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan natkutusta, niin ei tartte katella enää sen nukkumisia, ei sen puoleen valvomisiakaan. Yrität kontrolloida aikuista ihmistä ja pakottaa omaan muottiisi, onnea vaan suhteelle...

Vierailija
11/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies nukkuu ärsyttävästi pitkään vapaapäivinään tai niinä päivinä kun on iltavuoro. Mutta tekee myös usein 12-tuntisia päiviä ja töitä myös pyhinä ja viikonloppuisin joten en oikein viitsi nalkuttaa.

Vierailija
12/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä halutaan esiintyä niiin rentoina. Tottakai tuollainen ylenmääräinen vetelehtiminen kuten ap:n ukko on typerää.

Vierailija
13/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tuo "laiskoittelu" on hyvin tärkeää ajankäyttöä ihmisen jaksamisen kannalta. Toiset ihmiset rasittuvat eri tavalla ja tarvivat palautumiselle enemmän aikaa. Se on kiusaamista, jos vaatii ihmistä heräämään aikaisin ja tekemään tiettyjä asioita vain siitä syystä, että itse tekisi niin.

Vierailija
14/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nyt vaan ärsyttää laiskat ja saamattomat ihmiset. Siinähän menee koko päivä hukkaan, kun nukkuu iltapäivään asti, eikä saa mitään hyödyllistä tehtyä. Voisi edes siivota ja tiskata, mutta kun nukkuu vaan ja herättyään siirtyy sohvalle tölläämään telkkaria. Mikä pointti tuollaisessa ajan hukkaan heittämisessä on? Itse herään vapaapäivinäni aikaisin ja käytän ajan hyödyksi esim. siivoamiseen, pyykinpesuun ja asioiden hoitamiseen. En tajua, onko tuollainen laiskottelu tosiaan ihmisten mielestä ihan ok ja pitää vain hyväksyä?? ap

Jaaha, taas "tehokas" aamuvirkku uhriutuu. Ap, vaikka kaikkea ei tee heti kukonlaulun aikaan sata lasissa, niin silti ei ole välttämättä mikään laiskimus. Hommia voictehdä muulloinkin kuin vain aamulla.

Vierailija
15/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP itse makaa perse homeessa iltaisin sängyssä nukkumassa, vaikka ilta on tehokasta työaikaa. En ymmärrä tuollaisia laiskottelijoita.

Vierailija
16/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ehdin oikein hyvin siivota ja tiskata vaikka heräisin kello 14 eikä minun päiväni silloin mene hukkaan, ihan yhtä kauan ehdin olla valveilla vaikka heräänkin myöhempään. Itse asiassa paljon todennäköisemmin jaksan siivota jos saan nukkua puoleen päivään ja herätä virkeänä kuin jos mut pakotetaan nousemaan kahdeksalta ja sitten olen koko päivän vittuuntunut ja alkaa väsyttää jo kolmen aikaan päivällä.

Vierailija
17/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään nukkuminen edes voisi olla laiskuutta? 

Tekeekö henkilö kenties nukkuessaan tietoisen päätöksen olla heräämättä? Voiko joku edes nukkua ilman että väsyttää? Väsyneisyyden tunne itsessäänkö on laiskuutta? 

Vierailija
18/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin huono provo, etkö pysty parempaan?

Vierailija
19/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä itsekin aamuvirkku, mut ei tulisi mieleenkään soittaa miehelle himaan, että ET KAI VAAN NUKU KUN OLEN POISSA. Sun pitää sisäistää tuo, että erilaiset päivärytmit eivät ole laiskuutta, eikä me aamuvirkut olla aina oikeassa rytmiemme kanssa! =D Tarviiko sitä muutenkaan vapaapäivänä välttämättä siivota ja asioita hoitaa.

Vierailija
20/64 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä on että nukkuu vapaapäivänään niin ettei tarvitse kelloon herätä?

Itse iltavirkkuna haaveilen, että saisin joskus nukkua ilman kellon soittoa ja herätä kerrankin tyytyväisenä ja virkeänä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi