Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet Marimekon tuotteista?

Vierailija
24.03.2006 |

Itselläni on vain joitakin tuotteita Marimekosta. Oikein hyvänlaatuisia ovat olleet. Tässä vaan eräänä aamuna tympäisi, kun Hesarin kannessa on jatkuvasti puolensivun ellei koko sivun Marimekon mainos. Tuli mieleen, kun juuri olin katselemassa uusia pyyhkeitä Marimekosta, ja totesin, että hitsi ovat kalliita ja itse asiassa aika oudon värisiäkin ja ostin muualta ihanat pyyhkeet - niin että eipä ole ihme että maksaa, kun mainoskulut ovat varmaan hirmuiset. Ja muutenkin olen huomannut, että aika monet kuosit on oikeastaan todella rumia, siis oikein sellaisia että jos kenelle tahansa sanottaisiin että piirrä niin ruma kangas kuin osaat, josta et ikikuuna päivänä haluaisi itsellesi mitään vaatetta tai verhoa - sellaisia ovat. Yök. En kehtaa sanoa tätä missään ääneen, kun kuulostaa että kaikki muut tajuavat jotakin mitä minä en ymmärrä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tasaraidasta ja unikosta eniten -ja niistä liskoista! (onkohan niitä enää?). Ovat vaan niin kalliita, etten raaski ostaa...

Vierailija
2/11 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa koska se on Marimekkoa, vaikkakin rumaa.

On niillä tosi hyvänkin näkösiä tuotteita, mutta kyllä ne jotkut kankaat on ihan kamalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin koska " trendi" -tuote niin menee tavara kaupaksi kalliilla hinnalla pelkän maineen (=merkin) vuoksi!!

Vierailija
4/11 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaat päästävät väriä - näin ainakin meillä. Siksi en viitsi enää pyyhkeitä ja meikkupusseja ostella.

Vierailija
5/11 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keittiössä on tuota unikkoa (verhot, purkkeja, patalappuja, pöytäliina, kaapeissa verhoina, pyyhkeitä jne..). Tuonne keittiöön se sopii 10+ ja näyttää hyvältä. Vaikka yli liikaa tuota unikkoa on, mutta viherkasvejen/yrttien yms höpöjuttujen kanssa se muodostaa kivan kokonaisuuden :)

Muuten en kyllä pidä Marimekon tuotteista. Vaatteet on ihan kauheita ja väärin mitoitettuja. Unikko vaatteetkin ovat kauheita.. Muut kuosit kanssa rumia jne..

Olen kyllä Marimekosta sinällänsä ylpeä, että sitä on nähty jopa Sinkkuelämää sarjassa. Ja Kirsti Paakkanen on saanut Marimekon aikoinaan pohjalta näin hyvälle tasolle.. :)

Kuitenkaan ei ole mun juttu toi Marimekko suuremmin... :)

Vierailija
6/11 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen arvosta, parempaa löytyy muualla.

Vierailija
7/11 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kaikista kangaskuoseista ja osa on minusta jopa kamalia, mutta toiset ovat taas mielestäni ihania ja kahdesta huoneesta meiltä löytyykin Marimekon kankaasta ommellut verhot... Pyyhkeistä pidän paljon (tasaraita) ja minusta ne ovat kohtuuhintaisia, joten niitä meiltä löytyy. Samoin kylpytakit. Lakanatkin ovat useat kauniita, mutta sikakalliita, joten tuskin tulen koskaan niitä ostamaan... Marimekon vaatteet ovat minusta pääpiirteittäin kamalia, enkä esimerkiksi ymmärrä tasaraitapaitoja yhtään: kamala hinta jostain trikoopaidasta, joka on verrattavissa johonkin kotiasuun. Vielä kamalampia ovat minusta ne farkkumalliset takit esim. siitä " sisilisko" -kankaasta - kenelle ne oikein muka sopii??

Vierailija
8/11 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertasin vanhaa 20 vuotta vanhaa raitapaitaa uuteen, niin ero on kuin yöllä ja päivällä.

Sama homma on Tutan vaatteissa. Mun omat 30 vuotta vanhat potkupuvut ym. on vielä viiden lapsen jäljiltä käytettäviä, kun taas uudet on yhden jäljiltä jo kulahtaneet.

Vierailija
9/11 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi jostain syystä sietää noita mun lapsuudessa olleita kuoseja.

Ainoa, mikä nyt on jotenkin nostalginen vaate on se hauska taskutakki. Mulla ja äidillä oli aikoinaan sellaiset. Jotenkin haluisin mulle ja tytölleni kans sellaiset. Nekin on kyllä päällä ihan karseen näköset, mutta jotain tunnelmaa niissä mulle on.

Vierailija
10/11 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

Meillä keittiössä on tuota unikkoa (verhot, purkkeja, patalappuja, pöytäliina, kaapeissa verhoina, pyyhkeitä jne..). Tuonne keittiöön se sopii 10+ ja näyttää hyvältä.

Kuitenkaan ei ole mun juttu toi Marimekko suuremmin... :)

no on se jo aika suuresti ;)

Vierailija
11/11 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vielä voi ostaa edes joitakin suomalaisia tuotteita. Kohtahan täällä ei enää valmisteta mitään - edes kännyköitä. Siinä sitten kampaillaan toistemme hiuksia ja hoidellan vanhuksia; muita työpaikkoja ei ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi