Ehdottakaa ANIMEA!
Heii nyt apuja, kaipaisin jotain hyvää AIKUISEEN makuun sopivaa animesarjaa (tai miksei leffojakin) että antakaas mulle vinkkejä!
Mitä mä etsin niin sais olla mielummin sitten vaikka lyhytkin sarja kun mikään loputtoman pitkä ja moni tuotantokautinen, siinä pitäis olla romantiikkaa ja vaikka draamaa, ehkä vois olla jotain high school meininkiä (jos tarpeeks kypsää) tai sitten vaikka ns supernatural -juttuja, mutta tosiaan tärkeetä että juoni on hyvä ja ei liian lapsellinen. Menee hermo sellaseen ihastusvehtailuun jota kestää sata vuotta. Tärkeetä myös, että piirustustyyli on sellanen tietynlainen..... esim kokeilin katsoa sarjaa Nana, mutta sen tyyli ei ollut mun mieleen niin jäi kesken jo alkuunsa.
Viimeisimpiä mitä oon katsonut niin (se vanha) Aa megami sama, Kimi ga nozomu eien, Elfen lied ja 5 centimeters per second. Kaikki ihan mahtavia jos joku kaipaa uutta katottavaa niin suosittelen noita kaikkia.
No jos ette keksi suoraan mun vaatimuksiin sopivaa niin ehdottakaa sitten jotain muuta edes?
Kommentit (15)
Code Geass, Space Dandy, Cowboy Bebop, Steins;Gate, Re:Zero, Attack on Titans...
Charlottessa on high school meininkiä ja fantasiaa. On kuitenkin kypsempi kuin useimmat animet genressään. Saattaisit kans tykätä Sword Art Onlinesta.
Attack of Titans, Fullmetal alchemist
Joitakin vuosia sitten tuli katseltua välillä animea, vaikka en mikään fani olekaan. Mieleen jäi muutama sarja, jotka ovat mielestäni edelleen loistavia ja sopivat varmaankin kuvaukseesi:
-No.6 (varaudu kyyneliin)
-Kuroshitsuji
-Attack on Titan
Code GEASS. Piirustustyyli on aika hirveä, tosi ylivedetty, mutta jos vain kestää sitä hetken niin siihen tottuu ja sitten voikin varautua satoihin juonenkäänteisiin ja tiiviiseen toimintaan/draamaan yliluonnollisuudella höystettynä - romantiikkaa lähinnä hienovaraisina vihjailuina. Ainoa anime jonka olen katsonut kahdesti. Sen verran hyvä.
Berserk
Monster
Fate/zero (just tuli katsottua ja suosittelisin)
Mushishi
Mononoke
FLCL, Baccano!, Death Note, Mushishi, Cromartie High School
Ei noissa kyllä romantiikkaa ole.
>Anime
>Aikuiselle
valitse toinen
ghost in the shell