Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tehdä vain 1 lapsi jos sille ei edes yritetä hankkia

Vierailija
24.03.2006 |

sisarusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäs sinä tiedät onko joku yrittänyt toista tai voiko edes saada. En minä ainakaan keskenmenoistani kuuluttele, olenpahan vain onnellinen yhdestänikin.

Vierailija
2/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuule ihan onnellinen siitä yhdestäkin ja rahallisesti ei voi edes unelmoida uudesta hoitorumbasta. (Toisaalta ei ole tarpeenkaan, muiden lapsettomien vuoro saada apua...meillä on sentään se yksi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On kuule ihan onnellinen siitä yhdestäkin ja rahallisesti ei voi edes unelmoida uudesta hoitorumbasta. (Toisaalta ei ole tarpeenkaan, muiden lapsettomien vuoro saada apua...meillä on sentään se yksi.)

Vierailija
4/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätimme, että on viisasta olla tekemättä enempää.

Tämä selvisi lapsemme ollessa vasta vuoden ikäinen...

Vierailija
5/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa toisen, minäkin ehkä joskus. Nyt haluan tehdä uraani, kerrankin minulla on tosi hyvä mahdollisuus.. Ensimmäinen on todella rakas ja ihana.

Vierailija
6/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille vaan sopii tämä, nautimme elämästämme näin. Nautin lapsestani, mutta en kestäisi useampaa lasta - sen verran olen sivusta seurannut tuttavaperheiden elämää. Itselläni on 2 sisarusta, enkä ole koskaan ollut heidän kanssaan mitenkään läheinen.

Vierailija
7/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tehdään laatua eikä määrää :)

Vierailija
8/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ajattelevat vain että ' minulle riittää yksi lapsi' tai ' haluan antaa parasta yhdelle lapselle' . Mitähän se lapsi toivoisi nyt tai tulevaisuudessa kun olette vanhoja kalkkiksia joista hän joutuu yksin ottamaan vastuun?

Vierailija
9/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan järjestän jo tässä vaiheessa talouteni niin, että on vanhana varaa ostaa kunnon palvelut ja hoito.

Vierailija:

Mitähän se lapsi toivoisi nyt tai tulevaisuudessa kun olette vanhoja kalkkiksia joista hän joutuu yksin ottamaan vastuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän