Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö teitä Raxissa?

Vierailija
24.03.2006 |

tai muissa pikaruokapaikoissa, missä saa syödä ja juoda niin paljon kuin haluaa? Mä haen yleensä tosi monta kertaa lisää ruokaa ja jätskiä, että tuntuu, että kaikki tuijottaa, kuinka mä voin syödä niin paljon. Syön mielestäni monta kertaa enemmän kuin tavallinen Raxissa kävijä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
22/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska syön niin paljon kuin jaksan, mutta en jaksa kovin paljon. Otan vielä aina aika pieniä annoksia kerrallaan. Viimeksi törmäsin tyylikkäännäköisen naisen kanssa, jolla oli lauatsella kasassa neljä viisi palaa pizzaa, salaattia, kanaa, kaikke mahdollista lautanen kukkurallaan, kieltämättä vähän mielessäni hymyilytti kun lauatsemme kilahtivat yhteen. Itselläni oli salaattia ja kapea pizzasiivu. Nainen katsoi tosi tarkkaan lautaselleni, sitten vilkuili vielä muutaman kerran. Ehkä ajatteli, että miksi tuo on tänne tullut, kun ei kerran syö koko rahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoat ovat laaduttomia ja mauttomia. Kuten joku kirjoitti, samalla rahalla saa tosiaan paljon parempaakin.

En voi käsittää, miten jotkut saavat nautintoa siitä, että syö niin paljon kuin maha vetää? Oikein laittaa löysät housut jalkaan, että voi syödä vielä enemmän?

Itse nautin ruoassa hyvistä mauista ja siitä, että syödystä ateriasta tulee hyvä ja kylläinen (ei ähky) olo.

Vierailija
24/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En voi käsittää, miten jotkut saavat nautintoa siitä, että syö niin paljon kuin maha vetää? Oikein laittaa löysät housut jalkaan, että voi syödä vielä enemmän?

Itse nautin ruoassa hyvistä mauista ja siitä, että syödystä ateriasta tulee hyvä ja kylläinen (ei ähky) olo.

Itse en Raxissa kovinkaan usein käy, mutta Seinäjoen Piikki -ravintola on hyvin samantyyppinen. Siellä on laajempi valikoima ruokaakin.

Vierailija
25/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön takuulla koko rahan edestä, mutta en sentään itseäni kipeäksi.

Vierailija
26/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin sellainen, etta taytyisi jossain ala-arvoisessa buffet-ravintolassa syoda itseni niin ahkyyn vain siksi etta " sain syotya koko rahan edesta!" Naurattaa semmoiset juntit!

Vierailija
27/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, ajattelen, että monet pitää ihan hölmönä tätä minun tyyliä syödä siellä yhtä vähän kuin muuallakin (yritän noudattaa tällaista kohtuu-diettiä painonhallintasyistä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi