Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö teitä Raxissa?

Vierailija
24.03.2006 |

tai muissa pikaruokapaikoissa, missä saa syödä ja juoda niin paljon kuin haluaa? Mä haen yleensä tosi monta kertaa lisää ruokaa ja jätskiä, että tuntuu, että kaikki tuijottaa, kuinka mä voin syödä niin paljon. Syön mielestäni monta kertaa enemmän kuin tavallinen Raxissa kävijä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mielestäni syö mitenkään ihmeellisen paljon, vaikka ylipainoinen olenkin. Lisäksi haen vielä kahdella lautasella, kun lapsellekin pitää hakea, eikä silti hävetä =)

Vierailija
2/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus mammoista vetämässä pitsojen keskuksia...törkeän näköistä kun " roskalautanen" pursuu syömäkelpoista ruokaa ja lisää vaan kannetaan pöytään :( Millaisia pöytätapoja tuollainen sitten opettaa lapsille?! Ruuan kunnioitusta???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitsan reunoja ei syödä, vaan ne pinotaan lautaselle. Joku puhui et käyttää keittolautasta jädekulhona, hui törkeetä eikö hlökunta oo tullu ajaa sut jo ulos. Muistan itsekkin ajan jolloin paikkakunnallamme ei ollut RAXia, ja kun sellaseen pääsi, piti syödä aivan hulluna (en tajuu miks, ehkä just kun sitä sai syödä niin paljon kun jaksoi) Nykyään en juuri edes käy RAXissa, ja jos käyn, syö lähinnä salaatteja. Mut samahan se on esim laivoilla, kun näkee et ihmiset syö, niinkuin ne ei ois ikinä saaneet ruokaa. Ällöttävää!!!!!!!!!!

Vierailija
4/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee aina vaan mieleen se ykä tauti.

Ja mä en kanssa ymmärrä niitä joilla on pitsan reunoille oma roska lautanen, yäk.

Vierailija
5/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä, onko täällä stadissa moista junttipuljua. Kerran erehdyin työpaikkaristeilyn puffetaamiaiselle. Viinanhajuiset, kaljamahaiset juntit rähmivät jo jonossa kulhoista. Rasva vain valui suupielistä. Hyi sika, miten primitiivisiä kuvotuksia. En tajua moista " syö niin paljon kuin jaksat" -meininkiä. Kyllä minulle riittää ihan normaalit ravintola-annokset, jotka ovat varmasti huomattavasti paremman makuisia kuin jonkin Raxin. Olenkin normaalipainoinen. Taitaa olla läskeille tuollaiset puljut.

Vierailija
6/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten hävetti, kun kävin lasten ollessa 1 ja 2 ja tekivät aivan järkyttävää sotkua raejuustollajne. Jotain niilleekin oli annettava, että saa itse syötyä. Syön siellä vain parhaat palat, kun on varaa valita.

Vierailija
7/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi v....menin sanoo henkilökunnalle kun lapset heitteli niitä palloja ympäriinsä niin eivät välittäneet mitään.

Vierailija
8/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tiedä, onko täällä stadissa moista junttipuljua. Kerran erehdyin työpaikkaristeilyn puffetaamiaiselle. Viinanhajuiset, kaljamahaiset juntit rähmivät jo jonossa kulhoista. Rasva vain valui suupielistä. Hyi sika, miten primitiivisiä kuvotuksia. En tajua moista " syö niin paljon kuin jaksat" -meininkiä. Kyllä minulle riittää ihan normaalit ravintola-annokset, jotka ovat varmasti huomattavasti paremman makuisia kuin jonkin Raxin. Olenkin normaalipainoinen. Taitaa olla läskeille tuollaiset puljut.

Vierailija
9/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi ja se riitti. Mulle syöminen on nautinto ja tavoittelen ennemminkin laatua kuin määrää.

Juntteja täynnä ja ihan kauheaa sapuskaa.

Vierailija
10/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään siellä usein koko perheen voimin!

Vierailija
11/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en ole koskaan ajatellut että toiset tuijottaisi minua.

Vierailija
12/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kun mennään sinne, niin silloin syödään eikä näykitä kainosti salaatinkulmaa nenä rypyssä :D

Meillä on aina " jätekulhona" se keittolautanen ja siihen raakataan kylmästi kaikki pitsan kulmat ja muut totkut mitkä ei sitten olleetkaan niin kehuttavia.

Löysät housutkin varataan aina päälle kun matkaan lähdetään :d

Vierailija
13/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaverin kun mennään sinne, niin silloin syödään eikä näykitä kainosti salaatinkulmaa nenä rypyssä :D

Meillä on aina " jätekulhona" se keittolautanen ja siihen raakataan kylmästi kaikki pitsan kulmat ja muut totkut mitkä ei sitten olleetkaan niin kehuttavia.

Löysät housutkin varataan aina päälle kun matkaan lähdetään :d

Vierailija
14/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kerran ollut, noin 10 v sitten (?) kun oli juuri avattu, ruoka oli ihan hanurista, en tiedä miten nyt.

Vierailija
15/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs kamalaa siinä sitten on? kysynpä vaan? eikö se nyt ole parepi pitää siinä toinen lautanen jos ei jostain kuitenkaan tykkää kun lapata niitä paperin päälle siihen pöydälle tms???

T:se kaveri.. =)

Vierailija
16/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla rahalla saa vatsansa täyteen ihan kunnon ruoasta jossain vähän tasokkaammassa paikassa. En oikeasti ymmärrä että ketä siellä yleensäkään käy.

Vierailija
17/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä olen kiinnittänyt itse huomiota, että monet siellä syövät lapset ovat ylipainoisia.

Vierailija
18/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juur meinasin laittaa, että mitäs yököttävää tossa nyt oli.

Ehkä teksti antaa meistä vähän vääränlaisen kuvan, ei me siis missään Suomi-verkkareissa sinne lampsita lehmänpaskavana perässä vaan on ihan siistit vaatteet ja kuontalot noin niinkun muutenkin sudittu.

Mutta tosissaan, kyllä me rähmitään koko rahan edestä.

Vierailija
19/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea mahdollista otetaan PALJON syödään parhaat palat, jätetään järjetön määrä ruokajätettä ja kaikkea mahdollista pitää syödä enempi kuin vatsa oikeasti vetäisi. YÖK!!!!

Toki onneksi näitä " porsastelijoita" on vain osa....

Vierailija
20/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan siististi syödään... ja suut pyyhitään ja kädet pestään lähteissä... ja ei sutata pöytää tms...

siellä istutaan pari tuntia ja rauhassa syödään...

T:se kaveri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi