Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai tässä pitää toinen vuokra-asunto hommata

Vierailija
25.04.2017 |

Mies ei saa rempan suhteen tehtyä yhtään mitään. Se asia ei etene. Tässä ei voi olla kuin tilapäisesti ja tämä tosi ahdas. Saa nähdä montako vuotta sitä joutuu vuokralla olemaan. Miten tuo mies on tuollainen veltto asioiden suhteen?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Mikset tee ite?

Kun en osaa kosteusvaurioita korjata. Hänen kaverillaan on siihen koulutus mutta pitäisi sopia aikataulut koska alkavat remontoimaan.

Jaa ja kauankos tätä korjauksen aloitusta on nyt ihmetelty?

Homeet siis saavat rauhassa siellä levitä?

Kyllä sun kannattas nyt jo hommata ammattimies sinne tekemään duuni pois. Pistä vaihtoon noin tyhmä mies. Vai onko vakka kantensa valinnut?

Viikon verran on asiaa nyt ihmetelty ja laittaisin kyllä kiertoon jos asia olisi niin yksinkertainen.

Ei sun tarvitse sille uutta ottajaa etsiä.

Asia on juurikin niin yksinkertainen tai niin vaikea kuin millaiseksi sen itse teet.

Kyllä sitä hankaloittaa yhteiset lapset, velat ja yhteinen yritys.

Juuri niin vaikeaa miksi sen itse teet. Kaiken tuon pystyy hoitamaan jos haluaa.

Vierailija
22/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerrostalo- tai rivitalo-osake, niin kosteusvauriosta on ilmoitettava isännöitsijälle, ja taloyhtiö huolehtii korjaamisen. Sitä ei saa itse korjata.

Jos on oma talo, niin sille voi tehdä mitä huvittaa. Sitten kun myytte, niin joudutte uudelle omistajalle korvaamaan piilossa olevat vauriot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää sitten jaksat valittaa vuodesta toiseen. Ei ihme, että välillä huippaa.

Vierailija
24/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mites sen vappubilettämisen käy?

Vierailija
25/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kerrostalo- tai rivitalo-osake, niin kosteusvauriosta on ilmoitettava isännöitsijälle, ja taloyhtiö huolehtii korjaamisen. Sitä ei saa itse korjata.

Jos on oma talo, niin sille voi tehdä mitä huvittaa. Sitten kun myytte, niin joudutte uudelle omistajalle korvaamaan piilossa olevat vauriot.

Ei kai se nyt ihan noinkaan mene, että taloyhtiö huolehtii remontista. Se on osakkaan teetettävä mutta isännöitsijällä täytyy hyväksyttää urakan suorittaja ja heidän on käytävä tarkistamassa työn laatu.

Ota ap tarjouksia muista firmoista, ehkä mieheen tulee vauhtia kun näkee ne hinnat.

Vierailija
26/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla olisi nyt elämäsi tilaisuus hommata se uusi asunto ihan vain itsellesi, kuten olet ainakin viisi vuotta jo uhonnut tekeväsi. Mutta veikkaanpa, että hommaamatta jää... :)

Vierailija
27/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko siltä miehen kaverilta kysyä suoraan, että onko edes halukas tekemään koko hommaa, vai oletatteko vaan että noin vaan auttaa?! Hänellä saattaa olla maksavia asiakkaita, miksi teihin käyttäisi kallista aikaansa?! 

Vierailija
28/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti. Tästä evakkoreissusta ja rempasta saat materiaalia muistelmiis.

Vierailija
29/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin "viikko" ihmetelty?

Sähän olet vuosikaudet vatvonut vatvomasta päästyäsi, että talo pitäisi rempata. Mihin se asia nyt yhtäkkiä etenisi kun ei ole ennenkään edennyt.

Vierailija
30/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauku nyt vielä vähän sitä adoptioon antamaasi lasta.

Vierailija
31/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä viikon verran ollut kosteusvaurio siis tiedossa ja kuitenkin jo toista evakko vuokra-asuntoa hommaamassa???? Eli teitte viikon vuokrasopparin tähän nykyiseen evakko asuntoon?

Vierailija
32/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä viikon verran ollut kosteusvaurio siis tiedossa ja kuitenkin jo toista evakko vuokra-asuntoa hommaamassa???? Eli teitte viikon vuokrasopparin tähän nykyiseen evakko asuntoon?

No ei ole mitään sopparia tehty kun tuttavan asunnossa asutaan.

Vierailija
33/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saihan se mies sentään tuon väliaikaisasunnon hommattua, pojot siitä.

Vierailija
34/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saihan se mies sentään tuon väliaikaisasunnon hommattua, pojot siitä.

Minä sen hommasin.

Vierailija
35/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä luulin että anoppi hommasi. Eikö se ollut anopin ystävän kämppä?

Vierailija
36/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta itku, etsit vain sen vuokra-asunnon nyt teille ja samalla pistät sen oman asunnon remontin aluille tavalla tai toisella. Onnea korjaukseen, toivottavasti ei ole kauheen paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi