Kai tässä pitää toinen vuokra-asunto hommata
Mies ei saa rempan suhteen tehtyä yhtään mitään. Se asia ei etene. Tässä ei voi olla kuin tilapäisesti ja tämä tosi ahdas. Saa nähdä montako vuotta sitä joutuu vuokralla olemaan. Miten tuo mies on tuollainen veltto asioiden suhteen?
Kommentit (36)
Jos on kerrostalo- tai rivitalo-osake, niin kosteusvauriosta on ilmoitettava isännöitsijälle, ja taloyhtiö huolehtii korjaamisen. Sitä ei saa itse korjata.
Jos on oma talo, niin sille voi tehdä mitä huvittaa. Sitten kun myytte, niin joudutte uudelle omistajalle korvaamaan piilossa olevat vauriot.
Sää sitten jaksat valittaa vuodesta toiseen. Ei ihme, että välillä huippaa.
Mutta mites sen vappubilettämisen käy?
Vierailija kirjoitti:
Jos on kerrostalo- tai rivitalo-osake, niin kosteusvauriosta on ilmoitettava isännöitsijälle, ja taloyhtiö huolehtii korjaamisen. Sitä ei saa itse korjata.
Jos on oma talo, niin sille voi tehdä mitä huvittaa. Sitten kun myytte, niin joudutte uudelle omistajalle korvaamaan piilossa olevat vauriot.
Ei kai se nyt ihan noinkaan mene, että taloyhtiö huolehtii remontista. Se on osakkaan teetettävä mutta isännöitsijällä täytyy hyväksyttää urakan suorittaja ja heidän on käytävä tarkistamassa työn laatu.
Ota ap tarjouksia muista firmoista, ehkä mieheen tulee vauhtia kun näkee ne hinnat.
Sulla olisi nyt elämäsi tilaisuus hommata se uusi asunto ihan vain itsellesi, kuten olet ainakin viisi vuotta jo uhonnut tekeväsi. Mutta veikkaanpa, että hommaamatta jää... :)
Kannattaisiko siltä miehen kaverilta kysyä suoraan, että onko edes halukas tekemään koko hommaa, vai oletatteko vaan että noin vaan auttaa?! Hänellä saattaa olla maksavia asiakkaita, miksi teihin käyttäisi kallista aikaansa?!
Ajattele positiivisesti. Tästä evakkoreissusta ja rempasta saat materiaalia muistelmiis.
Kuinka niin "viikko" ihmetelty?
Sähän olet vuosikaudet vatvonut vatvomasta päästyäsi, että talo pitäisi rempata. Mihin se asia nyt yhtäkkiä etenisi kun ei ole ennenkään edennyt.
Hauku nyt vielä vähän sitä adoptioon antamaasi lasta.
Niinpä viikon verran ollut kosteusvaurio siis tiedossa ja kuitenkin jo toista evakko vuokra-asuntoa hommaamassa???? Eli teitte viikon vuokrasopparin tähän nykyiseen evakko asuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä viikon verran ollut kosteusvaurio siis tiedossa ja kuitenkin jo toista evakko vuokra-asuntoa hommaamassa???? Eli teitte viikon vuokrasopparin tähän nykyiseen evakko asuntoon?
No ei ole mitään sopparia tehty kun tuttavan asunnossa asutaan.
No saihan se mies sentään tuon väliaikaisasunnon hommattua, pojot siitä.
Vierailija kirjoitti:
No saihan se mies sentään tuon väliaikaisasunnon hommattua, pojot siitä.
Minä sen hommasin.
Ai mä luulin että anoppi hommasi. Eikö se ollut anopin ystävän kämppä?
Ei se auta itku, etsit vain sen vuokra-asunnon nyt teille ja samalla pistät sen oman asunnon remontin aluille tavalla tai toisella. Onnea korjaukseen, toivottavasti ei ole kauheen paha.
Juuri niin vaikeaa miksi sen itse teet. Kaiken tuon pystyy hoitamaan jos haluaa.