Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai tässä pitää toinen vuokra-asunto hommata

Vierailija
25.04.2017 |

Mies ei saa rempan suhteen tehtyä yhtään mitään. Se asia ei etene. Tässä ei voi olla kuin tilapäisesti ja tämä tosi ahdas. Saa nähdä montako vuotta sitä joutuu vuokralla olemaan. Miten tuo mies on tuollainen veltto asioiden suhteen?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs hän vastasi kun keskustelitte asiasta?

Vierailija
2/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs hän vastasi kun keskustelitte asiasta?

Hän vaan sanoo tekevänsä rempan kuntoon mutta mitään ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse.

Mikset tee ite?

Vierailija
4/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Mikset tee ite?

Kun en osaa kosteusvaurioita korjata. Hänen kaverillaan on siihen koulutus mutta pitäisi sopia aikataulut koska alkavat remontoimaan.

Vierailija
5/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä pitää hommata itselleen asunto...mitä sinä tuollaisella miehellä teet, kun esim. remontin voi tehdä itse omassa asunnossaan.

Vierailija
6/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja tee remppa itse. On väljempääkin ja paikka, mihin tuoda miehiä.

Vierailija
7/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Mikset tee ite?

Kun en osaa kosteusvaurioita korjata. Hänen kaverillaan on siihen koulutus mutta pitäisi sopia aikataulut koska alkavat remontoimaan.

Eikö tuollainen ole kuitenkin vuokranantajan vastuulla? Ei toisen asuntoja voi tulla joku kaveri vaan korjailemaan.

Vierailija
8/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika ja tee remppa itse. On väljempääkin ja paikka, mihin tuoda miehiä.

Vierailija
9/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Mikset tee ite?

Eikö tuollainen ole kuitenkin vuokranantajan vastuulla? Ei toisen asuntoja voi tulla joku kaveri vaan korjailemaan.

Se mitä pitää korjata on oma asunto. Tämä missä nyt evakossa ollaan on vuokra-asunto.

Vierailija
10/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä asiasta tarjouspyyntö urakoitsijalta, toki vuokranantajalta tähän suostumus. Sen jälkeen näytä tarjouspyynnön vastausta miehelle ja kysyt että "otetaanko ammattilainen vai rempataanko itse?". Itse tietysti olet apuna rempassa. Näin meillä saadaan vauhtia asioihin.

Vierailija
11/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs Pipsa official 5

Vierailija
12/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vuokralaisethan ne kosteusvauriot korjaa.

Ei muuten korjaa. Ei vaikka olisiva jättäneet hanat päälle ja lähteneet viikoksi etelään.

T. Vuokranantaja jolle vuokralaisen aiheuttama kosteusvahinko tuli maksamaan useita tonneja vakuutuksista huolimatta.

Vierailija
13/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just.

Ei muuten korjaa. Ei vaikka olisiva jättäneet hanat päälle ja lähteneet viikoksi etelään.

T. Vuokranantaja jolle vuokralaisen aiheuttama kosteusvahinko tuli maksamaan useita tonneja vakuutuksista huolimatta.

Se mistä niitä kosteusvaurioita pitää korjata on oma asunto. Asutaan nyt evakossa vuokralla.

Vierailija
14/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just.

No jos ne ovat jo omaan asuntoonsa sen kosteusvaurion aiheuttaneet niin missäs luki että ne olis vielä vuokrakämppäänsäkin kosteusvaurion aiheuttanut?

Opettele lukemaan.

Vierailija
15/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä veltto tunnut olevan itsekkin. Ne asiat ei edisty mihinkään sillä, että vatkaat niitä tänne päivittäin. Puhu sen miehes kaverin kanssa ja sovi rempasta.

Vierailija
16/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Mikset tee ite?

Luetun ymmärtämisessä jotain vaikeuksia sulla?

Vierailija
17/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Mikset tee ite?

Jaa ja kauankos tätä korjauksen aloitusta on nyt ihmetelty?

Homeet siis saavat rauhassa siellä levitä?

Kyllä sun kannattas nyt jo hommata ammattimies sinne tekemään duuni pois. Pistä vaihtoon noin tyhmä mies. Vai onko vakka kantensa valinnut?

Vierailija
18/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Mikset tee ite?

Kyllä sun kannattas nyt jo hommata ammattimies sinne tekemään duuni pois. Pistä vaihtoon noin tyhmä mies. Vai onko vakka kantensa valinnut?

Viikon verran on asiaa nyt ihmetelty ja laittaisin kyllä kiertoon jos asia olisi niin yksinkertainen.

Vierailija
19/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Mikset tee ite?

Viikon verran on asiaa nyt ihmetelty ja laittaisin kyllä kiertoon jos asia olisi niin yksinkertainen.

Ei sun tarvitse sille uutta ottajaa etsiä.

Asia on juurikin niin yksinkertainen tai niin vaikea kuin millaiseksi sen itse teet.

Vierailija
20/36 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse.

Mikset tee ite?

Ei sun tarvitse sille uutta ottajaa etsiä.

Asia on juurikin niin yksinkertainen tai niin vaikea kuin millaiseksi sen itse teet.

Kyllä sitä hankaloittaa yhteiset lapset, velat ja yhteinen yritys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme