Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistäs tällainen sosiaalisesti taidoton, mutta kiva 35-vuotias nörttimies saisi kauniin naisen?

Vierailija
25.04.2017 |

Näköjään olemme kovassa huudossa heidän parissaan. Mihin kannattaa mennä seisomaan, jotta kauniit naiset tulevat iskemään, kuten muillekin nörteille on näköjään käynyt?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olet kiva? Kuka on sanonut, että olet kiva, ja miksi? Kenelle olet kiva? Onko sinulla kavereita?

Minunkin on vaikeaa uskoa, että sosiaalisesti taidoton on kiva, mutta ehkä tarkoitat, että olet sosiaalisesti taidoton vain jollain tietyllä tavalla (esim. ekoilla treffeillä, mutta muuten ihan mukavaa seuraa). 

En tiedä ap:sta, millaisesta sosiaalisesta taitamattomuudesta on kyse, mutta joskus ujot tosiaan virheellisesti katsotaan sosiaalisesti taitamattomiksi. Ujo voi olla ihan yhtä kiva ihminen kuin kuka tahansa muukin, myös sosiaalisesti taitava, mutta sen huomaa vasta, kun ujous tutustumisen myötä väistyy ja todellinen luonne pääsee esille.

Eri asia jos taidottomuudella tarkoitetaan kyvyttömyyttä ottaa toisia huomioon, ongelmia eleiden ja äänensävyjen lukemisessa, tunteiden tunnistamisessa (omien ja toisten) jne.

Täytyy nyt näin sosiaalisesti taitamattomana tulla kertomaan. En osaa lukea muiden eleitä tai tunteita, en vain ymmärrä muuta kun suoraa puhetta. Se ei tarkoita etten välittäisi. Olen todella varovainen etenkin uusien ihmisten kanssa joka helposti tulkitaan ujoudeksi. On tullut tilanteita joissa olen loukannut toista kun olen ollut ulkona tilanteesta ja toiminut tai sanonut väärin. Tätä koitan parhaani mukaan välttää.

Vierailija
62/63 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OKCupid

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentholmin Mikkekö kirjoittelee meille näitä naiset on kakkaa-provoja??

Vierailija kirjoitti:

OKCupid