Mistäs tällainen sosiaalisesti taidoton, mutta kiva 35-vuotias nörttimies saisi kauniin naisen?
Näköjään olemme kovassa huudossa heidän parissaan. Mihin kannattaa mennä seisomaan, jotta kauniit naiset tulevat iskemään, kuten muillekin nörteille on näköjään käynyt?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Hei pelaatko pokemon go:ta? Lähde mun kanssa pelaamaan, on ilmaista ja kiva tapa tutustua uusiin ihmisiin. Oon myös työtön, mutta hyvässä kunnossa ja ihan nätti, 167 cm/53 kg/24v blondi :) Valmistuin jouluna eikä vielä ole löytynyt oman alan töitä :) Mistä päin oot ap?
Miksihän en kelpaa ap:lle? N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
todella komea ja rikas mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kuka tahansa kaunis käy, kokeile jotain kansainvälistä deittisaittia. Valitse kaunein tarjolla olevista ja aloita hintaneuvottelut.
Rahalla saat maailmalta mitä vaan ja pitempään saat pidettyä jos yhteistä kieltä ei ole. Noin selkeillä kriteereillä (sinä haluat kauniin naisen ja se nainen tahtoo ns. parempaa elämää kuin omilla kotiseuduilla voi saada) ei luulisi naisista olevan pulaa.
Pidät vain huolen siitä, että olet niskan päällä suhteessa niin saat hyödyttyä pitkään ja mahdollisimman paljon toisen alistetusta asemasta.
Haluan naisen, en mitään esinettä. Olen myös pitkäaikaistyötön, joten minulla ei olisi noin kalliiseen esineeseen varaakaan. Vaikka olisikin, niin se olisi todella huonoa rahankäyttöä. Laitan vähäiset säästöni rahastoihin.
t: ap
Mitä muuta haluat naisesta kuin että se on kaunis? Sitä kautta lähdet miettimään missä juuri se nainen viettää aikaa ja menet sinne seisomaan.
Kannattaa toki tehdä muutakin kuin seistä. Se että luoksesi kävelee juuri se sinun kauneusihanteita vastaava ja muihin kriteereihin sopiva henkilö on aika epätodennäköistä. Jos näin kuitenkin käy kannattaa miettiä valmiiksi kuinka haluat tehdä häneen vaikutusten ettei pian kävele jonkun toisen luo.
Eli voisitteko naiset vähän avata tätä? Naiset siis olettavat olevansa jotain elämää suurempia saaliita/palkintoja miehille, ja kaikkien miehien pitää aina "juosta" naisten perässä, ei koskaan toisin päin? Mielenkiintoista...
Haluan normaalin miehen ja normaalille miehelle normaalia on se, että tavoitellaan asioita: työtä, naista, kattoa pään päälle jne. Kyllä ulkomaalaisilla miehillä riittäisi nauramista, jos pystyisivät lukemaan näitä juttuja.
Te suomalaiset naiset olette ehkä paskinta mitä maa päällään kantaa. Suosittelen lämpimästi kaikille miehille että pysyttelevät aivan vitun kaukana teistä saastaisista tautipesistä. Olette turhan vaativia.
Vähemmän kehittyneissä maissa naiset on vielä vaativampia. Mieheltä pitää löytyä elätyskykyä ja nainen hoitaa kodin. Mites tuollainen pummi meinaa tulevan (fiktionaalisen) perheensä elättää?
Ps. Voitko mainita maan, jossa kauniille naisille kelpaa ruma ilkeä ja köyhä nörtti?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa sen että te naiset juurikin asetatte itse itsenne jollekin vitun jalustalle. Aivan turha väittää mitään muuta. Lukekaa nyt nuo kommentit ajatuksella niin ehkä näette metsän puilta.
Avaisitko tätä hieman? Missä kohtaa naisia nostettiin jalustalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei pelaatko pokemon go:ta? Lähde mun kanssa pelaamaan, on ilmaista ja kiva tapa tutustua uusiin ihmisiin. Oon myös työtön, mutta hyvässä kunnossa ja ihan nätti, 167 cm/53 kg/24v blondi :) Valmistuin jouluna eikä vielä ole löytynyt oman alan töitä :) Mistä päin oot ap?
Koska ap aloitti ketjun vain päästäkseen haukkumaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kuka tahansa kaunis käy, kokeile jotain kansainvälistä deittisaittia. Valitse kaunein tarjolla olevista ja aloita hintaneuvottelut.
Rahalla saat maailmalta mitä vaan ja pitempään saat pidettyä jos yhteistä kieltä ei ole. Noin selkeillä kriteereillä (sinä haluat kauniin naisen ja se nainen tahtoo ns. parempaa elämää kuin omilla kotiseuduilla voi saada) ei luulisi naisista olevan pulaa.
Pidät vain huolen siitä, että olet niskan päällä suhteessa niin saat hyödyttyä pitkään ja mahdollisimman paljon toisen alistetusta asemasta.
Haluan naisen, en mitään esinettä. Olen myös pitkäaikaistyötön, joten minulla ei olisi noin kalliiseen esineeseen varaakaan. Vaikka olisikin, niin se olisi todella huonoa rahankäyttöä. Laitan vähäiset säästöni rahastoihin.
Mitä muuta haluat naisesta kuin että se on kaunis? Sitä kautta lähdet miettimään missä juuri se nainen viettää aikaa ja menet sinne seisomaan.
Kannattaa toki tehdä muutakin kuin seistä. Se että luoksesi kävelee juuri se sinun kauneusihanteita vastaava ja muihin kriteereihin sopiva henkilö on aika epätodennäköistä. Jos näin kuitenkin käy kannattaa miettiä valmiiksi kuinka haluat tehdä häneen vaikutusten ettei pian kävele jonkun toisen luo.
Eli voisitteko naiset vähän avata tätä? Naiset siis olettavat olevansa jotain elämää suurempia saaliita/palkintoja miehille, ja kaikkien miehien pitää aina "juosta" naisten perässä, ei koskaan toisin päin? Mielenkiintoista...
Kuule. Sun sosiaaliset taidot on niin olemattomat ja sinulla ei ole mitään tarjottavaa naiselle, että paras suunnata tarmo johonkin ihan muuhun.
Sanot, ettet tahdo naista esineeksi, mutta et kuitenkaan oikein odota muuta kuin kauneutta ja oikeastaan mitään et ole valmis tarjoamaan. Naisenko (ihmissuhteen) pitäisi olla se ainut asia maailmassa, jonka saa mitään sen eteen tekemättä? Äiditkö näitä nykymiehiä pilaavat vai mihin miesten sisu ja tarmo on kadonnut???? Yäk. Hävettää miesten puolesta, kun näitä juttuja lukee. Onneksi irl näkee vielä paljon ihan normaaleja miehiä.
Haistappa sinä saatanan paskavittuinen huo ra hevon vittu.
Näin kiva se ap sitten olikin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olette sairaita. Te naiset. Ei mulla muuta. Tai on sen verran että miksi kukaan mies edes haluaisi seukata jonkun tunnekylmän ämmän kanssa? Pelkkä pillu nyt ei paljoa lämmitä.
Jep. Naisena oon ihan samaa mieltä kun olen kanssasisariani sivusta seurannut.
Meitä naisia(nörttinaisia) taas ei kiinnosta olla teille miehille pelkkä pimpsa ja esine, jota voitte sitten esitellä ympäriinsä.
Toki näitäkin kauniita naisia on mutta kuten jo edellä todettiin, niin kauniin naisen saaminen edellyttää tiettyjä speksejä teiltä miehiltä. Ne nätit ja kivat naiset on usein varattuja jo ennen kolmeakymppiä, naimisissa, lapsia yms. Useat eroaa ensimmäisestä liitosta näihin aikoihin. Jos semmoista mielii, niin on hyväksyttävä et mukana saattaa tulla pari mukulaa edellisestä liitosta.
Ainakin ne naiset joita itse tunnen haluavat olla miehilleen tasaveroisia kumppaneita, joissa molemmat antavat ja saavat parisuhteesta yhtä lailla. Jos tämä on liikaa teiltä miehiltä pyydetty, niin please pysytelkää poikamiehinä. Haluamme aikuisen miehen. Emme olla äidinkorvikkeita tai siivoojia teille.
Mulle miehen ei tarvitse olla komea. Riittää että on normaali järkinen, sydän paikallaan, osaa ottaa toisen huomioon ja kiinnostunut suurin piirtein samoista asioista kuin minä ,jotta voimme yhdessä keskustella meitä kiinnostavista asioista, tehdä yhteisiä juttuja yms. Työtönkin saa olla kunhan on muuten kunnollinen. Eli ei ole nahjus,juoppo, naisvihaaja tai hakkaaja ja on kuitenkin joku suunta elämässä ettei nyt ihan tuuliajolla olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko avata mikä viestissäni sai sinut tähän päätelmään?
Oliko tuo horottelijahullu ap? Jos ei, niin kannattaisiko kyseinen sekopää ignoorata kokonaan, jotta voidaan käydä edes jokseenkin järkevää keskustelua itse aiheesta. Don't feed the troll.
nörttinainen kirjoitti:
Ootko ihan varma, että sun markkina-arvo riittää saamaan kauniin naisen? Olet työtön eli rahalla et voi houkutella kaunista naista. Mites ulkonäkö? Oletko edes komea? Jos et, niin aika huonolta näyttää.
Kauniit naiset yleensä tietävät olevansa kauniita eivätkä siksi tyydy vähään.
Kerrot, että haluat kauniin naisen, mikä antaa sen kuvan, että nainen on sulle vain hyödyke.
Et siis hae kumppania? Silloin kun haetaan kumppania, niin avainsanoiksi nousevat samat arvot ja yhteensopivuus. Näistä taas on kirjoitettu vaikka mitä deittailu/ parisuhdeoppaita. Nörttinä varmaan löydät kirjastoon tai osaat netistä googlettaa.
Voi teitä miehiä....
Itse olen köyhä läski nörtti. Ja silti minulla on kaunis nainen. Tuo "markkina-arvo" on mielestäni enemmän kiinni siitä miten ihmisiä kohtelee. Jos itseäni joku alkaisi arvostelemaan varallisuuden ja ulkonäön perusteella, en todellakaan kiinnostuisi oli kuinka kaunis tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ap aloitti ketjun vain päästäkseen haukkumaan naisia.
Selvä trolli. Ei vastaa kysymyksiin mutta huutelee hävyttömyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
nörttinainen kirjoitti:
Ootko ihan varma, että sun markkina-arvo riittää saamaan kauniin naisen? Olet työtön eli rahalla et voi houkutella kaunista naista. Mites ulkonäkö? Oletko edes komea? Jos et, niin aika huonolta näyttää.
Kerrot, että haluat kauniin naisen, mikä antaa sen kuvan, että nainen on sulle vain hyödyke.
Et siis hae kumppania? Silloin kun haetaan kumppania, niin avainsanoiksi nousevat samat arvot ja yhteensopivuus. Näistä taas on kirjoitettu vaikka mitä deittailu/ parisuhdeoppaita. Nörttinä varmaan löydät kirjastoon tai osaat netistä googlettaa.
Voi teitä miehiä....Itse olen köyhä läski nörtti. Ja silti minulla on kaunis nainen. Tuo "markkina-arvo" on mielestäni enemmän kiinni siitä miten ihmisiä kohtelee. Jos itseäni joku alkaisi arvostelemaan varallisuuden ja ulkonäön perusteella, en todellakaan kiinnostuisi oli kuinka kaunis tahansa.
No sullahan on markkina-arvon korkeimmat pelinappulat, sydän paikallaan ja hyvät arvot. Nuo muut ovat kompensaatiotekijöitä tärkeimmän puutteelle.
Vierailija kirjoitti:
nörttinainen kirjoitti:
Voi teitä miehiä....Itse olen köyhä läski nörtti. Ja silti minulla on kaunis nainen. Tuo "markkina-arvo" on mielestäni enemmän kiinni siitä miten ihmisiä kohtelee. Jos itseäni joku alkaisi arvostelemaan varallisuuden ja ulkonäön perusteella, en todellakaan kiinnostuisi oli kuinka kaunis tahansa.
Täysin samaa mieltä. Noissa markkina-arvojutuissa selitetään aina asioita jotka eivät paina mitään kumppanin valinnassa.
Olen ollut naisvihaajan kanssa. Onnistui peittämään sen aluksi ja itse en ollut tajunnut edes sellaisia olevankaan. No, totuus alkoi kyllä valjeta. Liian pitkään jaksoin yrittää. Vielä kymmenen vuoden eron jälkeenkään eksä ei näe itsessään tai asenteissaan mitään vikaa, vaikka elämä oli ilotonta helvettiä, jossa hän keskittyi kontrolloimaan ja opettamaan minua eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naisvihaajan kanssa. Onnistui peittämään sen aluksi ja itse en ollut tajunnut edes sellaisia olevankaan. No, totuus alkoi kyllä valjeta. Liian pitkään jaksoin yrittää. Vielä kymmenen vuoden eron jälkeenkään eksä ei näe itsessään tai asenteissaan mitään vikaa, vaikka elämä oli ilotonta helvettiä, jossa hän keskittyi kontrolloimaan ja opettamaan minua eri tavoin.
Tuo opettaminen on karseaa. Minullakin oli exä, jolla oli sellainen "opitpahan sitten"-asenne. Ihan kuin iloitsisi toisen vastoinkäymisistä sen sijaan, että olisi kumppani joka auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nörttinainen kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Noissa markkina-arvojutuissa selitetään aina asioita jotka eivät paina mitään kumppanin valinnassa.
Näin juuri silloin kun etsitään kumppania. Aloittaja kuitenkin etsii kaunista naista, mikä saa hänet kuulostamaan siltä kuin oltaisiin shoppailemassa hyödykettä. Se ja ettei vaatinut mitään muuta kuin kaneutta. Kyllähän ihmisessä nyt muutakin on?
Kauneuttakin on erilaista. Viilataan nyt sit oikein pilkkua:Tykkääkö langanlaihoista, kurvikkaista, lihaksikkaista, pyöreistä naisista? Blondi, brunette, punapää?vanha, nuori, keski-ikäinen? Pitkät vai lyhyet hiukset, polkka? Tumma vai vaalee hipiä vai jotai silt välilt. Entäs silmät? Voi tuntua hullulta tämä pilkun viilaaminen mut on ihmisiä joilla on lista siitä unelmakumppanista, eivätkä he kelpuuta muuta. Tiedän yhden miehen jolla tällainen lista on. Hän on 35-vuotias mies ja sinkku ollut koko ikänsä. Vihaa naisia ,koska kukaan ei täytä hänen vaatimuksiaan ja hän pelkää jäävänsä yksin. Rohkenen epäillä et tällaiset tapaukset koskaan pariutuvat.
Pinnallisesti määritellen kauneus rajoittuu vain ulkoisiin seikkoihin mutta entäs se paljon puhuttu sisäinen kauneus? Onko sillä mitään väliä vai riittääkö vain että on ulkoisesti kaunis vaikka persoonallisuus ois täyttä kuraa? Ja edelleen se miten meistä jokainen määrittelee kauniin, vaihtelee.
Mustaihminen on kokonaisuus. Itse arvostan tasapainoa näiden väliltä. Kaunis mieli voi korvata puuttuvat ulkoiset avut. Mut makunsa kullakin.
Jos ap ei ole tuo naisvihaaja niin kannattaa miettiä mitä haluaa naiselta/ parisuhteesta. Silloin on helpompi löytää se itselle sopiva kumppani. Pelkkä kaunis ei välttämättä ole paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo opettaminen on karseaa. Minullakin oli exä, jolla oli sellainen "opitpahan sitten"-asenne. Ihan kuin iloitsisi toisen vastoinkäymisistä sen sijaan, että olisi kumppani joka auttaa.
Joo ja siis minua opetti ihan siis siinäkin vaan, että miten pitäisi tehdä, olla ja ajatella. Miten minun pitää hoitaa siivousta ja ruuanlaittoa, miten pitää käyttää rahaa vaatimattomiin huonekaluihin, mutta satsata elektroniikkaan. Syödä halvalla, mutta hän voi ostaa kaljaa ja tupakkaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla olet kiva? Kuka on sanonut, että olet kiva, ja miksi? Kenelle olet kiva? Onko sinulla kavereita?
Minunkin on vaikeaa uskoa, että sosiaalisesti taidoton on kiva, mutta ehkä tarkoitat, että olet sosiaalisesti taidoton vain jollain tietyllä tavalla (esim. ekoilla treffeillä, mutta muuten ihan mukavaa seuraa).
En tiedä ap:sta, millaisesta sosiaalisesta taitamattomuudesta on kyse, mutta joskus ujot tosiaan virheellisesti katsotaan sosiaalisesti taitamattomiksi. Ujo voi olla ihan yhtä kiva ihminen kuin kuka tahansa muukin, myös sosiaalisesti taitava, mutta sen huomaa vasta, kun ujous tutustumisen myötä väistyy ja todellinen luonne pääsee esille.
Eri asia jos taidottomuudella tarkoitetaan kyvyttömyyttä ottaa toisia huomioon, ongelmia eleiden ja äänensävyjen lukemisessa, tunteiden tunnistamisessa (omien ja toisten) jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla olet kiva? Kuka on sanonut, että olet kiva, ja miksi? Kenelle olet kiva? Onko sinulla kavereita?
Minunkin on vaikeaa uskoa, että sosiaalisesti taidoton on kiva, mutta ehkä tarkoitat, että olet sosiaalisesti taidoton vain jollain tietyllä tavalla (esim. ekoilla treffeillä, mutta muuten ihan mukavaa seuraa).
En tiedä ap:sta, millaisesta sosiaalisesta taitamattomuudesta on kyse, mutta joskus ujot tosiaan virheellisesti katsotaan sosiaalisesti taitamattomiksi. Ujo voi olla ihan yhtä kiva ihminen kuin kuka tahansa muukin, myös sosiaalisesti taitava, mutta sen huomaa vasta, kun ujous tutustumisen myötä väistyy ja todellinen luonne pääsee esille.
Eri asia jos taidottomuudella tarkoitetaan kyvyttömyyttä ottaa toisia huomioon, ongelmia eleiden ja äänensävyjen lukemisessa, tunteiden tunnistamisessa (omien ja toisten) jne.
Eiköhän se ap:n sosiaalinen taitamattomuus ollut ihan vaan itsekkyyttä ja naisvihaa.
Avaa mikä edellisessä viestissä oli miesvihamielistä?