Vai on VW Passat köyhien auto???
joopajoo..hmmm....
tulipa mieleen tosta toisesta ketjusta
Kommentit (32)
Vierailija:
kyllä vaan mazda ja toyota käskisijoilla jne..
Joten on vaan näyttämisen halua. Kun viimeiset rahat laitetaan uuteen Audiin....
miehiä jotka on sellasia hinttarimaisia(varmaan homoja) sipsuttajia, trendipellejä ja kummasti ne yleensä ajelee joko Audilla tai VW:llä.
Vierailija:
miehiä jotka on sellasia hinttarimaisia(varmaan homoja) sipsuttajia, trendipellejä ja kummasti ne yleensä ajelee joko Audilla tai VW:llä.
Mutta ei tod mikään köyhien autokaan, ainakaan jos uuden ostaa. Tietty joku vm 90 Passat on aika köyhän auto;)
Uusi Passat on aika tyylikäs ulkonäöltään ja sanoisin, että keskituloisen hyvä automerkki, turvallinen ja tyylikäs keskihintainen auto.
minun mittapuun mukaan se on tavallisten ihmisten tavallinen auto. ei siihen nyt hirmuista varakkuutta vaadita
ja kyllä, itse ajelen uudella passatilla :)
-ap-
Voihan se olla vaikka sikarikas, muttei sulle kerro. Eikä kukaan köyhä kyllä audia/Bemaria/Mersua pysty ostamaan tai sen kuukausieriä ja vakuutuksia makselemaan. Ostohinta on vasta alkua, käyttökustannukset on kuule sen verran kovat ettei niitä köyhät pysty makselemaan!
rikkaus pitää ylikallista autoa kun ei ole varaa....
voi olla, että kohta autoliike hakee takaisin, jos tilanne tuo. Käyttökustannukset nimittäin nielee paljon rahaa. Toki A3 ja A6 välillä on eroa, en tiedä että mikä malli ystävälläsi on. Meillä maksetaan vm 06 Audi A6 kuukausierää 950e ja päälle tulee vakuutukset, bensat, autovero,huollot yms. Eli ei tod halpaa lystiä omistaa isoa uutta autoa, ja meillä vielä tosi iso moottori, joka kaupunki ajossa syö sikana bensaa...
Mutta jos on varaa niin turvallisuudesta kannattaa ehdottomasti maksaa. Mä en itse olisi noin kallista autoa välttämättä halunnut, mutta mies halusi, että minä ja lapset ajetaan turvallisesti. Itse se ajaa vanhalla räppänällä. Ihana mies mulla, kun ajattelee vain meidän turvallisuutta eikä ostanut itselleen leveily-autoa. Ite ei oo autoa ajanut kuin pari kertaa.
on fiksu ostos. Hinta-laatusuhde hyvä. Eikä passat mikään köyhien auto ole. Käytännössä Audissa ja VW:ssa sama kone, mutta Audissa maksat merkistä enemmän ja onhan siinä ns. herkkuja jotka eivät sitten kauheasti vaikuta turvallisuuteen. Audi ostetaan imagon vuoksi. Mutta kelpais mullekin, jos rahaa olisi tuhlattavaksi asti - tai haluaisin velkaantua lisää ;)