Työkavereilla ollut sutinaa jo pitkään, nyt mies kuulema eroamassa vaimostaan..
Oikeastaan jo pari vuotta olen huomannut,että mies-ja naiskollegalla on jotain meneillään. Nenät vastakkain istutaan yhteisissä illoissa ja ollaan lässyn lässyn pitkin päivää, naiskollega käy itseään hierotuttamassa tässä mieskollegan sermin takana. Itseäni ärsyttää suunnattomasti, kun selkeästi vehtaavat ja vielä avokonttorissa. Viimeksi kun käytiin työporukalla ulkona ja naiskollega ei päässyt, karkasi tämä miespuolinen selvästi naisen luo tämän hotellihuoneeseen.
Pikkuisen piikittelin,että minnes matka, niin melkein hermostui.
Olen antanut asian olla, vaikka kuormasta syöminen kuvottaakin (ollaan pieni porukka), mutta nyt sitten kuulin, että tämä mies on eromassa vaimostaan "ihan sulassa sovussa" ja mies tilitti töissä, miten ovat kasvaneet erilleen.
No kait sitä kasvaa erilleen eikä miestä kiinnosta olla hyvä aviomies, kun menee kaikki energia hakiessa lounasta työkaverille jne. Jos olisi tuolle vaimolleen osoittanut samanlaista huomiota kun työkaverille, olisi se vaimokin saattanut joskus olla vähemmän hapan.
Oma isä petti aikanaan äitiä ja vehkeili härskisti äidin selän takana, samanlaiset vibat menee tästä äijästä.
Mies tuntuu odottavan poikamiesboksiinsa muuttamista innoissaan ja hehkuttaa, miten aikoo juoda vodkaa siellä perjantai-iltana kun ei ole perhe siinä tiellä.
On niin paska fiilis sen vaimon puolesta.. Vaimo jää lapsen ja koiran kanssa omakotitaloon ja ero tapahtuu sovussa. Liekö tapahtuisi jos vaimo tietäisi mikä meno työpaikalla...
Kun parisuhteeseen lakkaa panostamasta niin taitaa taustalla aina olla se, että energiaa ja huomiota annetaan jonnekin toisaalle. Suhde kuin suhde väljähtyy, jos ei edes viitsi.
Oikein innolla odotan, koska tämä kutupari tulee ulos kaapista. Luulevat varmaan, että kukaan ei ole huomannut sitä niiden touhua..
Kommentit (6)
Jep jep niinhän mekin sulassa sovussa. Riitaa ollut kaikesta, rahasta varsinkin ja kutuparin naikkonen vihaa muksujamme ja mies uhkaa hylätä heidät kun tämä suttura vaatii.
Et tiedä taustoja, ei kuulu sinulle asia ollenkaan. Itselläni on suhde työpaikalla. Kotona mies on tehnyt selväksi ettei yhteinen aika ja hellyys kiinnosta eikä edes halua nukkua vieressä. Niin kylmää käytöstä ja fyysistä torjumista, kun olen yrittänyt suukottaa tai halata. Romanttiset tunteet mieheeni on karisseet tässä parin vuoden aikana. Suhteeni on tuore eli muutama viikko sitten vasta toisemme löysimme, mutta taitaa olla menoa. Niin olen kaivannut huomiota ja hellyyttä ja kotoa ei sitä saa.
Jos on työkavereista kyse, niin kyllä se kuuluu työkavereille.
Mikään ei ole niin ärsyttävää ja inhottavaa, kun työpaikkaromanssit. Etenkin jos kaikki tietää, että toisella tai molemmilla on lapset kotona.
Pilaa ilmapiirin täysin.
Kiva kuunnella mahdollisia riitoja....
Onneksi monessa työpaikassa työpaikka parit on kielletty.
Helpottiko :)