Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin lähellä sairastua syömishäiriöön, anoreksiataustaa muutenkin

Vierailija
24.04.2017 |

Olen vieläkin 10kg tavoitepainostani, mikä on 65kg. Minun kokoiselleni se olisi ihannepaino. Minun paino vaan vaihtelee 74-76:n välillä, vaikka mitä teen. Olen elokuusta 2015 tosissani yrittänyt laihtua. Lähtöpaino oli n. 90-92kg. en uskaltanut vaakaan sillon nousta. Tosiaan olen saanut tuon verran pudotettua painoa, mutta nyt viimeisen vuoden verran painon putoaminen ei vaan tahdo lähteä enää käyntiin. Tuntuu, että en kohta enää uskalla syödä mitään, yhtään mitään. Yritän vaikka millä konstein, sokerit ja ylimääräiset muut leivät, perunat, pastat, riisit on aikoja sitten jääneet pois ruokavaliosta.
En enää keksi muutakaan, kun että alan juomaan pelkästään vissyvettä, tai ihan tavallista hanavettä. Perkele! Minua vituttaa katsoa omaa peilikuvaa, kun on reisissä, käsivarsissa, olkapäillä, vatsassa jne ällöttävät löllöläskit. MRRRR! 173/75

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä, jos et edes yrittäisi laihtua, vaan treenaisit lihasten kasvatuksen mielessä?

Vierailija
2/9 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät anoreksiaa ja painat 75 kg? Pliis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruokavaliosi on jo kunnossa, paino putoaa ajan kanssa. Se ei välttämättä ole nopeaa. Aloita liikuntaharrastus josta pidät.

Vierailija
4/9 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ruokavaliosi on jo kunnossa, paino putoaa ajan kanssa. Se ei välttämättä ole nopeaa. Aloita liikuntaharrastus josta pidät.

Paino on vuoden verran jumittanut. Liikun nyt jo tosi paljon.

Vierailija
5/9 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän yrität laihduttaa, sitä enemmän kehosi pistää vastaan. Syö kasvispitoisesti ja ravitsevasti, ja liiku ja urheile paljon.

Vierailija
6/9 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilpirauhasarvot ja muut kunnossa?

Vierailija
7/9 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpparit on tutkittu moneen otteeseen, ne on ok.

Mitä muita arvoja tarkoitat? Onko joku jäänyt tutkituttamatta...

Vierailija
8/9 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino on vuoden verran jumittanut. Liikun nyt jo tosi paljon.

Ylikunto? Omalla kohdallani tämä oli ongelma. Paino lähti putoamaan kun jätin puolet treeneistä pois pariksi kuukaudeksi.

Vierailija
9/9 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpparit on tutkittu moneen otteeseen, ne on ok.

Mitä muita arvoja tarkoitat? Onko joku jäänyt tutkituttamatta...

En ole asiantuntija, mutta mietin että ehkä joku muukin hormoniarvo voi vaikuttaa. En tiedä, luultavasti lääkärisi on tutkinut jo kaikki oleelliset, jos kilpparitkin on tutkittu.

Jos olisin sinä, katsoisin etten syö liikaa lihaa. Söisin mahdollisimman paljon kasvikunnan tuotteita, lisäksi maitotuotteita käyttäisin + maitohappobakteereja apteekista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi