Olen ihastunut vanhempaan mieheen
ja pelkään vanhempieni ja sukulaisten reaktioita. Mies on 14 vuotta vanhempi. Melkein toivon, että tämä kariutuu. Mies vain vaikuttaa niin uskomattoman samanlaiselta luonteeltaan ja arvomaailmaltaan... tuntuu kuin olisin tullut kotiin niin sanotusti. Aika menee hänen seurassaan kuin siivillä. Ainut mitä epäröin, on miehen ikä. :(
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen itse olet? Alle 30 Forget it, yli 35 who cares!
Alle 30...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 30...
Sitten se on pelkkää harhaa. Unohda koko juttu!
Älä välitä muiden mielipiteestä. Itse seurustelin 8 vuotta reilu 15v vanhemman miehen kanssa, sukulaiset kauhisteli ja vanhemmat oli vihaisia. Ilmoitin vain että minun elämä, ei teidän.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa yksi kokemus.
Komean näköinen pari. Nainen luokkaa huippumalli suorastaan. Kyllä nyt 'Ikistä' ja av-mammoja kismittää...(heh,heh)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa yksi kokemus.
Komean näköinen pari. Nainen luokkaa huippumalli suorastaan. Kyllä nyt 'Ikistä' ja av-mammoja kismittää...(heh,heh)
Mies kyllä minusta aika tavis, tuuri kävi hemmolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa yksi kokemus.
Niin, tai sitten sillä on paksu lompakko. Kiva se on vloggailla kotona, kun joku muu maksaa.
Terv. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa yksi kokemus.
Niin, tai sitten sillä on paksu lompakko. Kiva se on vloggailla kotona, kun joku muu maksaa.
Terv. Nainen
Ainakin ne tapasi duunissa, joten joskus nainen ainakin on tehnyt töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ikä tarkemmin? 19 v on eri kuin 29...
Ap vastaa: Olen 26-vuotias, mies täytti juuri 40.