Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja taas joku nainen imetti kahvilassa, pöydässä!

Vierailija
24.04.2017 |

Siis pöydässä, jossa muu seurue söi ja joi. Itse istuin siinä lähellä ja kyllä häiritsi, meni ruokahalu. Eikö tätä toimitusta voisi hoitaa lastenhoitoon tarkoitetussa huoneessa, joita on kauppakeskuksissa nykyään varmasti kaikissa, tai antaa korviketta yleisillä paikoilla, niin kuin minä aikoinaan tein! Kotona sai olla sitte rauhassa vaikka ilman housuja ja imettää...

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oli pakko tuijottaa koska TISSI!

Nimenomaan EI, vaan koska HAJU ja ÄÄNI!!

Paremmissa ravintoloissa on wc-tilan yhteydessä ns.aula, jossa useasti myös tuoli ja tuoksukin on moitteeton.

Olen jopa maksanut ruokailustani paikassa jossa näki kummenet tissit ruokailun aikana :).

Show jossa tanssijat olivat yläosattomissa, joten tissit eivät ole se ongelma.

Kerran oksentanut ravintolassa n.1,5 m päässä imettäneen vauvan pukluhajun vuoksi :(. Oli muuten sen jälkeen kauan kermapohjaiset kastikkeet täysin nou nou 😝

Vierailija
62/66 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Jos sillä lapsella oli nälkä. Ei ole pakko katsoa, jos tissi oksettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran oksentanut ravintolassa n.1,5 m päässä imettäneen vauvan pukluhajun vuoksi :(. Oli muuten sen jälkeen kauan kermapohjaiset kastikkeet täysin nou nou 😝

Hahhahhaa! Ei juma; ootko sä joku erityisherkkä tai jotain? Luoja miten säälittävää. Ehkä sun kannattaa jatkossa pysyä kotona...

Vierailija
64/66 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään miten kauas on ajauduttu luonnosta. Ennen tätä jenkkiläistä puritaanikulttuuria on ollut täysin luonnollista esim. rintaliivittömyys ja yläosattomuus rannoilla. Naisen rinnat on tehty imettämään lasta. Hassua miten miesten kusemis-runkkaus-pallienkaivelukin näyttää olevan hyväksytympää.Kyllä tässä on ennen kaikkea naisviha ja naisen kehon pelkääminen taustalla, ei mikään muu.

Vierailija
65/66 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhahhaa! Ei juma; ootko sä joku erityisherkkä tai jotain? Luoja miten säälittävää. Ehkä sun kannattaa jatkossa pysyä kotona...

No et voi väittää, ettei oksennuksen tai puklun haju ole kuvottava. Itse en ihan noin herkkä ole, mutta ymmärrän että moni muu on.

Vierailija
66/66 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin nyt minäkin.

Imetys on hieno juttu. Toki lapsella voi tulla nälkä koska vaan ja pitää imettää julkisella paikalla tai vaikka vieraiden ollessa kylässä... mutta itse en ole ikinä ymmärtänyt sitä ettei juuri mennä toiseen huoneeseen tai laiteta sitä sidrharsoa siihen eteen.

Itse kun imetin, niin oli vähintäänkin sideharso edessä, minun rintani on minun, enkä halua kenenkään ulkopuolisen niitä missään nimessä näkevän, en niitä muutenkaan esittele. Sitä en siis ymmärrä miksi niitä täytyy julkisesti esitellä.