Ja taas joku nainen imetti kahvilassa, pöydässä!
Siis pöydässä, jossa muu seurue söi ja joi. Itse istuin siinä lähellä ja kyllä häiritsi, meni ruokahalu. Eikö tätä toimitusta voisi hoitaa lastenhoitoon tarkoitetussa huoneessa, joita on kauppakeskuksissa nykyään varmasti kaikissa, tai antaa korviketta yleisillä paikoilla, niin kuin minä aikoinaan tein! Kotona sai olla sitte rauhassa vaikka ilman housuja ja imettää...
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Siis pöydässä, jossa muu seurue söi ja joi. Itse istuin siinä lähellä ja kyllä häiritsi, meni ruokahalu. Eikö tätä toimitusta voisi hoitaa lastenhoitoon tarkoitetussa huoneessa, joita on kauppakeskuksissa nykyään varmasti kaikissa, tai antaa korviketta yleisillä paikoilla, niin kuin minä aikoinaan tein! Kotona sai olla sitte rauhassa vaikka ilman housuja ja imettää...
Ei tuo imetys nyt niin haittaa, mutta sitten kun aletaan vaipanvaihtoon siinä kahvipöydässä, niin sellaisesta kyllä varmasti sanon sille vaipanvaihtajalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ällötä se tissi, vaan se maitopuklun haju!!! Kiva syödä jotain kermaleivosta sellaisessa pukluhaju ähellys tunnelmassa YÄK!!!
Nimenomaan tää! sitten se vauva pitää vielä röyhtäyttää!
Imetys on luonnollinen asia, mutta ei kuulu ravintolaan! Pahimmillaan olet hienossa ravintolassa syömässä ja viereesi tupsahtaa äiti joka katsoo oikeudekseen viedä tuolla maitohajulla, pulauttelulla ja pahimmasssa tapauksesssa vielä pörisevällä vauvapaskalla ruokahalusi.
Onneksi ei ole monesti osunut kohdalla ja osaan pyytää henkilökuntaa huomioimaan pöytää varatessani että viereeni ei tule lapsia.
Lapsia minulla on itsellänikin ja heitä rakastan, mutta en erityisesti nauti toisten lasten eritteistä syödessäni. Oli luonnollista tai ei ;)
No kusen ja paskan hajuisessa vessassako sitä pitäisi imettää?
Vierailija kirjoitti:
Ai kyrpää vai?
Vierailija kirjoitti:
Imetystä kauhistellaan ja kun päästään kotiin niin aletaan imeä ja lutkuttaa puolison kusivärkkejä ja painetaan persereikään niin että tyrä rytkyy ja on kuulemma niin luonnollista että :)
Imettäkää äidit julkisesti jos haluatte. Tissi saa puolestani näkyä niin paljon kuin tarve vaatii.
Minä heittäisin kaikki nämä nokan nyrpistäjät ja tuhahtelijat pihalle jos eivät osaa käyttäytyä.
Ei kusivärkkien lutkuttamista paheksuta. Paitsi jos sitä tullaan tekemään julkisille paikoille muiden ihmisten silmien alle. Imettäminenkin on ihan okei silloin kun sitä ei tieten tahtoen tulla suorittamaan muiden ihmisten eteen.
Vierailija kirjoitti:
Saa mennä myös siistiin vessaan. Vauvalle itselleen se on suht se ja sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei helvetti... Oikeesti jos noin paljän häiritsee, niin kannattaa pysyä kotona.
mulle on aivan sama missä ihmiset imettää, vaikka heittäisi koko yläkropan vaatetuksen mäkeen ja molemmat rinnat paljaana, itse en varmaan imettäisi ihan noin julkisesti koska tapana sosiaalinen awkwardius joten varmaan lyllertäisin vessaan imettämään.
Jos ei halua katsoa niin ei katso, mua ei ainakaan kiinnosta :D
N19
Vierailija kirjoitti:
Kotona sai olla sitte rauhassa vaikka ilman housuja ja imettää...
Ap, miksi halusit imettää ilman housuja?
Ja oli pakko tuijottaa koska TISSI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä sitä mieltä, että äiti saa vauvansa syöttää pöydässä. Jos sinua häiritsee, niin voit varmaan mennä juomaan kahvisi sinne vessaan.
Ja taas joku urpo jaksaa kytätä sinne missä imetetään ja MENETTÄÄ ruokahalunsa ja pahoittaa sen pienen pienen mielensä. Mikä helvetti teitä vaivaa???!!! Saatko jotain kiksejä aloituksestasi? Onko nyt ns. "parempi kansalainen" olo, kun on päässyt oikein julkisesti kirjoittamaan siis voi vittu... että imetyksestä!
Että mä pahoitin mieleni, kun ravintolassa vauvakin söi... mutta isolta mieheltä saa hikinen haiseva karvanen pajatso paistaa koko ravintolalle ja ruokahalu on ja pysyy koko ravintolalla.
Imetys on ok ja suotavaakin pöydässä. Sen sijaan vaippojen vaihtaminen siinä pöydän päällä ei todellakaan ole - ja tätäkin näkee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvalle se voi olla samantekevää, en tiedä, mutta maidontulo riippuu paljon imettävän äidin fiiliksistä. Kusinen/paskainen vessa voi pahimmillaan jättää vauvan ravinnotta.
Maailman luonnollisin asia on myös kakalla käynti ja tampoonin vaihto, alanpa tekemään niitä ruokapöydässä ja muualla julkisesti. Kaunista <3
Vierailija kirjoitti:
Ei v***u täällä on pimeetä porukkaa. Huoh.
Mä imetän lastani (joka on jo 1,5 v, järkyttävää, eikö!?) siellä missä tarve vaatii. Yksikään ulkopuolinen ei varmasti näe tissiäni, vaan lapsen joka pötköttää sylissäni takkien/puseroiden/huivin seassa. Jos jotakuta moinen häiritsee, niin harmi. Ihan tosi harmi. Aion menetellä näin jatkossakin, joten koittakaa kestää tai katselkaa muualle.
Eiköhän ton ikänen vois jo juoda itse lasista maitoa..
Imetän ihmisten ilmoillakin, jos täytyy, tosin aina siten, että harso on suojana. Ryntäideni paljastelu ei kiinnosta ja mulle ei ole mikään ongelma ottaa muita huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Maailman luonnollisin asia on myös kakalla käynti ja tampoonin vaihto, alanpa tekemään niitä ruokapöydässä ja muualla julkisesti. Kaunista <3
Kahviloissa ja ravintoloiden pöydissä syödään. Vauvat syövät siis myös pöydässä. Pienet vauvat eivät syö muuta kuin rintamaitoa.
Kakalla käydään vessassa ja vauvan vaippa vaihdetaan myös vessassa. Mikä tässä nyt on niin vaikeeta.
No ootko harkinnut jotain terapiaa? Kun ei tuo vauvojen imetys varmasti lähiaikoina ole maailmasta katoamassa. Yleensä jos joku tavallinen asia vaivaa niin että se häiritsee jo arkielämää (et voi ruokailla), niin silloin kannattaa hakeutua vaivan kanssa ammattilaisen pakeille.
Tsemppiä!
Imetys on luonnollinen asia. Vauva syö! Pieni vauva ei syö muuta kuin äidin maitoa. Jos vauvan tulee nälkä, niin minusta on parempi, että äiti antaa vauvalle ruokaa, kuin että vauva itkee nälkäisenä siellä kahvilassa.