Kestovaippakonkarit! Vinkkejä isommista sisä- tai muista vaipoista?
Meillä alkaisi olla aika pikku hiljaa siirtyä isompiin vaippoihin ja olen esikoiseni kanssa vähän pihalla näissä eri kestovaippamerkeissä.
Tähän asti siis käytetty Bumpyn S-kuoria ja harsoja sellaisella kolmiotaitoksella (vai onko se nyt origami), joka siis kiedotaan vauvan päälle ja kiinnitetään näpsyllä. Lisäksi ohut fleece kuivaliina ja jotain itse tehtyjä flanelli/froteeimuja. Vähän huolestuttaa, että painaako se poikaa, kun paketista tulee niin tiivis ja tiukka. Joku vähän ilmavampi ratkaisu olisi varmaan parempi.
Yhdet hahtuvat olen tehnyt ja ovat söpöt kuin mitkä, mutta vauvapaketista tulee tosi iso --> nämä lähinnä päikkäreillä päällä. Yöllä kertistellään. Lisäksi omistetaan muutama Fuzzi bunz, jotka ihan kivoja. Olen vähän harkinnut myös villabumpyjen hankkimista.
Kyssärit:
1) mitä sisävaipparatkaisua kannattaisi kokeilla isommalla vauvalla?
2) olisiko olemassa sellaisia taskuvaippoja, jossa olisi joku muu kuin fleecepinta?
3) hahtuvavillahousut ovat niiiiin söpöjä, mutta millaista mallia suosittelette hoikalle pojalle? Nämä olemassaolevat ovat käsittääkseni " kirjekuorimallia" ja tosi leveät, oikein mitkään ns. normaalit vaatteet ei mahdu päälle näiden kanssa.
Jade: