suomi-egypti perheet!
olisko tääl suomalais-egyptiläisiä perheitä?olen kahden lapsen äiti ja naimisissa egyptiläisen kaa.asutaan espoossa mutta lähdössä egyptiin.olis mukava tutustua sellaseen jolla mies kairosta.mutta saa muutkin kirjotella.mulle voi mailata tai meseillä os.sarkkuli76@hotmail.com
Kommentit (4)
suomi-egypti perhe, mies Kairosta kotoisin ja meillä kaksi lasta, Espoossa asutaan myös.
moi,kiva kun vastasit,kiinnostaisiko alkaa kirjottelee?minkäikäset lapset sulla on?oletteko käyneet kairossa?me asuttiin aikasemmin 8 kuukautta kairossa,kävin välillä suomessa ja tulin tänne takas viikko sitten.nikistä päätellen olet kans muslimi vai?mä olen muslimi kans.
tääl on aivan ihanaa,mutta kesällä on tosi kuuma.se ainut huono puoli.eiköhän ne koulut järjesty ihan hyvin.mulla on 3 vuotias ja 2 kuukautinen.onks sulla lapsia?etkö ole viel käyny egyptissä?
Minun mies on myös Kairosta. Oletteko muuttamassa sinne ja oletko käynyt/asunut siellä aiemmin. Millaista Kairossa on? Jos aiotte muuttaa sinne, niin miten järjestyy lasten koulunkäynti? Minkäikäiset lapset sinulla on?