Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatuksia Olli Lindholmista...

Vierailija
23.04.2017 |

Näitä juttuja Lindholmista lukiessa ei voi välttyä ajatukselta, että kyseessä on turha muusikko, jolla kävi vain tuuri aikoinaan! Sillä itsellään ei ole yhtäkään hyvää kappaletta ei tule toimeen kenenkään kanssa, mutta erimielisyydet on aina jonkun toisen vika jne. Pari vuotta sitten kerrottiin kuinka se oli vaan ilmestynyt jonkun nykysen lauluntekijän oven taakse ruikuttamaan siltä hittikappaleita itselleen ja jollekin suojatilleen.

http://www.iltalehti.fi/viihde/201704232200107921_vi.shtml

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Popedan helvetin pitkä perjantai,kertoo kai Paten ja bändin mielipiteen Ollista. Ei kai Olli ole kommentoinut?

Kusi nousut hattuun Ollilla, vaikkei edes ole kummonen laulaja. Tuskin ilman Hakulista Yökään olisi näin kauan ollut.

Tuntuu, että Ollin ura oli tässä. Bändin potkut myös vähän nolo teko Ollilta.

Luulenpa, että oli aivan oikea teko. Jos toisten ajatukset on kokonaan muualla kuin siinä työssä mitä tekee, niin onhan siitä tehtävä päätös. Jätkä sai säälipisteitä ja nostetta projektiinsa.

Vain Elämää Ollin päivänä Olli sanoi, ettei päätökset hetkessä synny. Asioiden kypsyttelyyn voi mennä välillä parikin vuotta.

En katsonut uikutus ohjelmaa, mutta oliko siellä Ollin tekemiä biisejä? Olen ymmärtänyt, että se oli Hakulisen päivä.

Ainakin Ihmisen poika ja Vie mut minne vaan olivat Ollin säveltämiä.

Vierailija
22/32 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olli on myös kertonut, kuinka hyvät välit hänellä ja Hakulisella on. Sitten tarina muuttuikin yllättäen.

Muuttui hetkeksi ja nythän heillä on taas lämpimät välit. Ainakin Ollin puolelta, sen verran sieviä Jussista puhuu, ettei siellä katkerakalkki ainakaan puhu.

Ettei Olli vaan puhuisi höpöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olli on myös kertonut, kuinka hyvät välit hänellä ja Hakulisella on. Sitten tarina muuttuikin yllättäen.

Muuttui hetkeksi ja nythän heillä on taas lämpimät välit. Ainakin Ollin puolelta, sen verran sieviä Jussista puhuu, ettei siellä katkerakalkki ainakaan puhu.

Ettei Olli vaan puhuisi höpöjä.

No se nyt on semmoinen höpönassu.

Vierailija
24/32 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun Olli on jatkuvasti telkkarissa tai lehdissä itkemässä mitä milloinkin. Kulunut julkkis.

Vierailija
25/32 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole innostunut kamalasti ihmisen pojasta. Onhan siinä hyvät sanat, mutta Olli ei sitä kai ole sanoittanut. Onko sanoittanut tuon vie mut minne vaan?

Vierailija
26/32 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän Ollin sellaiseksi perusjampaksi, joka painaa vuodesta toiseen duunia omalla ammattialallaan ja Ollin alaksi on sattumien kautta muodostunut iskelmäpoppi. Luovuuden ja erityisen lahjakkuuden sijaan Ollin vahvuus on se härkäpäisyys, jolla firmaansa Yötä vie eteenpäin vuodesta toiseen. Olli työllistää itsensä ja monta muuta siinä ohessa.

Vierailija
27/32 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa huonokin laulaja voi päästä julkisuuteen.

Suomessa nimenomaan huonot laulajat pääsee julkisuuteen. Meillä muut "avut" ovat laulutaitoa tärkeämmmät.

Aivan, ajatelkaa esim. Martina Aitolehden tähdenlennon kaltaista "laulu-uraa" huikeasta hypetyksestä Anttilan ale-laareihin!

Vierailija
28/32 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää bummata Hakuliselta biisejä. Mun mielestä Hakulinen vois tehdä jollekkin toiselle biisejä. Ei kiitos Ollille. Jos vanhat bändin jäsenet perustaa vaikka aamuyö yhtyeen.

Vierailija
29/32 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne Ollia tai tiedä hänestä mitään juoruja. Mutta sen tiedän että hänen äänestään en pidä. Musa ok. Mitä nyt olen teeveessä herraa nähnyt niin on jotenkin pelottava.. Siis mulle tulee mielikuva äkkipikaisesta ja väkivaltaisesta miehestä ilman huumorintajua. Mutta totuudesta en tiedä.

Vierailija
30/32 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on se oikea Yö.

Bändiä ei ole ollut olemassa vuoden 85 jälkeen.

Vierailija
31/32 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla kans tulee ajatus, että huumorintajuton tosikko.

Vierailija
32/32 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpi mulkku ja koppava lahjaton. Ilman muiden tekemiä lauluja ei koskaan olisi menestynyt. 

Ei itse koskaan saanut aikaan edes yhtään menestyvää biisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi