Kylkiluut paistaa läpi = kaunis?
Miss bikini fitness - järkyttävät kuvat. Kylkiluut paistaa läpi kuin pahimmilla anorektikoilla. Nämäkö kauniita nuoria naisia? Järkyttävän rumat noi törröttävät kylkiluut. Kuva sivulla, IL.
http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201704232200107888_bs.shtml
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tulee tämä ajatus, että kylkiluut eivät saisi näkyä? Kyllä kylkiluut näkyvät läpi terveessä ja hoikassa naisvartalossa ja niiden kuuluukin näkyä. Ei tietenkään törröttää esillä liian näkyvästi.
No katso nyt noi kuvat - ne tosiaan törröttää monta senttiä nahan alta. Kyllä täällä varmaan kaikki tietää, että ihmisellä on kylkiluut ja ne näkyy vähän, kuten muutkin luut.
Jotenkin vain järkytti noi kuvat: tyttelit on parikymppisiä ja tuon näköisiä. Ei näytä terveeltä (harrastukselta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tulee tämä ajatus, että kylkiluut eivät saisi näkyä? Kyllä kylkiluut näkyvät läpi terveessä ja hoikassa naisvartalossa ja niiden kuuluukin näkyä. Ei tietenkään törröttää esillä liian näkyvästi.
No katso nyt noi kuvat - ne tosiaan törröttää monta senttiä nahan alta. Kyllä täällä varmaan kaikki tietää, että ihmisellä on kylkiluut ja ne näkyy vähän, kuten muutkin luut.
Kai ymmärrät, että kyseisessä lajissa tiputetaan rasvaprosentti todella matalalle kisan ajaksi ja sitten se nostetaan taas ylös? Naisilla ei ole yhtä vahvaa lihaksistoa kyljissä kuin miehillä, joten vääjäämättä luut näkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät, että kyseisessä lajissa tiputetaan rasvaprosentti todella matalalle kisan ajaksi ja sitten se nostetaan taas ylös? Naisilla ei ole yhtä vahvaa lihaksistoa kyljissä kuin miehillä, joten vääjäämättä luut näkyvät.
Sairasta touhua, vaikka lajin nimi on fitness. Kuten yllä oli esillä: tiedän. Jojo-painoa.
Mullakin loistaa kylkiluut jos nostan kädet ylös ja olen 5 lapsen äiti, ihan hyvässä löllössä pallovatsa kunnossa oleva nainen. Kylkiluiden näkyminen ei kero oikeastaan yhtään mitään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Jos kylkiluut eivät näy käsiä nostettaessa ollenkaan, niin silloin on kyllä jonkun verran rasvaakin niiden päällä.
Jonkin verran rasvaa saa naisessa ollakin.
Hohhoijaa nyt taas! Olen itse lievästi ylipainoinen ja minulla paista kylkiluut