Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasittavat sähkömyyjät kauppakeskuksissa ja messuilla

Vierailija
23.04.2017 |

Harva asia korpeaa niin paljon kuin aggressiiviset sähkömyyjät, jotka eivät millään päästä irti ja sitten vielä loukkaantuvat, kun et haluakaan tehdä heille sähkösopimusta. Tänään Tampereen Supermessuilla paikallaan seisoessani Helenin myyjä tuli myymään. Kuuntelin myyntipuheet ja totesin moneen kertaan, että ei kiinnosta. Tajusin lopulta, että pakko lähteä liikkeelle, kun en muuten saa rauhaa. Kun myyjä ei saanut puheistaan huolimatta myytyä, hänen ilmeensä oli sanoinkuvaamattoman loukkaantunut. Kirosi selvästi kiukkua päänsä sisällä.

Myös Fortumilla on todella aggressiivisia myyjiä siellä täällä, mm. Koskikeskuksessa keskellä leveää käytävää. Ainakin minun kohdalla toimii täydellisenä antimarkkinointina kyseinen touhu. En takuulla ostaa mitään firmoilta, joilla on noin ärsyttävää pakkomyyntiä ja vielä myynnin epäonnistuttua jätetään paska jälkimaku suuhun.

Myyjien käytös on usein todella hämmentävää. Jos kävelet ohi, ne on kiukkuisia. Jos pysähdyt kuuntelemaan, mutta et osta, ne on myös kiukkuisia. Välttääkseen iktkupotkuraivarit, niin joka kerta pitäisi ilmeisesti pysähtyä ja vaihtaa sähköfirmaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti vaihtaa sähkösopimusta tai vakuutuksia tuolla tavalla lennosta? Ei tulisi mieleenkään, että luottaisin johonkin parikymppiseen provikkakloppiin ja hänen "minulle parhaaseen tarjoukseen". Kyllä mä ihan kotona katselen hinnastot läpi ja pyydän tarjousta. Joku puhelinliittymä ehkä vielä voisi mennäkkin vaihdosta lentoon jos on on hyvä diili.

Vierailija
22/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen yhden kauppakeskuksen läpi yleensä 2-3 kertaa päivässä.. Ja kyllä se kieltämättä vituttaa, kun sen saman 2-3 kertaa tulee sähkönmyyjä sönkkäämään. Mutta vaihtuvuus on suurta.. Hyvä jos viikon on samat tyypit töissä. En ihmettele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittymämyyjille tehoaa, kun sanoo, et on työliittymä.

Vierailija
24/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi, jankkaavat että varmaan perheessä on joku toinen jolla on oma liittymä.

Vierailija
25/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi, jankkaavat että varmaan perheessä on joku toinen jolla on oma liittymä.

"Ei ole perhettä"

Vierailija
26/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon keskuksessa tuo porukka on niin narkomaanin näköistä ettei niille mitään henkilötietoja edes uskaltaisi antaa.

Vierailija
27/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei ole sähkömyyjiä vaan sähkönmyyjiä.

Vierailija
28/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon olevani jo heidän asiakas (vaikka en ole).

Tämä on paras. Toimii myös operaattorimyyjille.

Vierailija
29/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa aikanaan Gina Tricotin edessä kärkkyivät. Menin siihen viereiseen Heseen syömään ja yks ananastukka yritti siinä pysäyttää mua osallistumaan arvontaan. Kieltäydyin koska olin menossa kiireesti lounaalle. No menin sinne syömään ja satuin vaan yhdessä välissä vilkaisemaan sinne tiskille päin.

Eiköhän se kyseinen parikymppinen ananastukkapoju tuijottanut mua intensiivisesti ja huomatessaan katseeni iski mulle silmää... Hyi saatana... 

Eilen siellä "Kodin Ykkösen" Maskussa myyjä huuteli mulle sieltä kaupasta käytävälle, että "PARVEKELATUSTEET ALENNUKSESSA, ÄLÄ VAAN KATTELE, VAAN OSTA!!!!!" Nyt ainakin pidän huolen etten Maskussa käy. 

Vierailija
30/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ei ole sähkömyyjiä vaan sähkönmyyjiä.

Kiitos korjauksesta!

Vierailija
31/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan kastiin menee myös nää "feissarit" jotka tuputtaa kaduilla jotain kuukausilahjoitusjuttuja ynnä muita. Yksi oli ehkä röyhkein koskaan tapaamani, en edes katsonut häneen päin ja kaukaa hän hyökkäsi kimppuuni. Huusi että miten on päivä mennyt ja vastasin hyvin. Pysähdyin siis hetkeksi sitten kuuntelemaan että mitä nyt ja höpötti ummet lammet että on nälänhätää ja tarvitaan rahoitusta kouluun jne jne. Sitten että laitetaanko 20€ kuukausilahjoitus menemään. Vastasin vain ei kiitos. Lähdin siitä sitten jatkamaan matkaa ja tämä seurasi mua varmaan 300metriä että eikö mua kiinnosta kun muilla on hätä ja tule nyt mukaan. Sitten oli ihan kunnolla karjaistava että EI en halua ja vihdoin ymmärsi. Toivotti vielä hyvät päivänjatkot. Ei auttanut enää kun oli jo päivä pilalla.

Vierailija
32/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, että sähköyhtiöt antaa tuollaisten tunareiden pilata niiden maineen. Fortum on mielestäni ainakin ryvettynyt aika pahasti noiden takia.

Vai onko maailma jo mennyt siihen, että ihmiset on jo riittävästi turrutettu överiksi menevällä mainonnalla ja markkinoinnilla? Kunhan saadaan halpoja myyjiä ja ne saa edes joskus jonkun sopparin aikaseksi.