tapasin eilen ihanan miehen ja meillä oli romanttinen ilta, miten etenen tästä?
en enää muista kuinka näitä juttuja kannattaisi hoitaa. Tämä on ensimmäinen juttu eron jälkeen. Voinko itse ehdottaa tapaamista vai olenko liian tyrkky? Ollaan viestittelyt tänään jotain pientä flirttailevaa.
Mistä yleensäkin tietää onko mies kiinnostunut? Ja mistä tietää onko hän oikeasti kiinnostunut minusta vai haluaako vain leikkiä kanssani?
Kommentit (17)
Siitä, että otat yhteyttä ja lyöt kaikki kortit pöytään (ei tietenkään mitään epätoivoisia tai ahdistavia suunnitelmia häistä tai yhteisestä haudasta, tiedät kyllä mikä on tervettä vielä).
Kiinnostuksensa loppuu jos hän haluaa vain pelata. Kiinnostus syvenee jos hän haluaa sinut oikeasti.
Eli paras keino tietää on olla avoin tunteistaan.
Oikeasti? Mutta eikö se ole miehen tehtävä olla aktiivinen? Mulla tulee tuollaisesta käytöksestä vähän tyrkky olo..
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Mutta eikö se ole miehen tehtävä olla aktiivinen? Mulla tulee tuollaisesta käytöksestä vähän tyrkky olo..
No sä vissiin tykkäät pelata ihmissuhdepelejä. Mikä avoimissa tunteissa sua ahdistaa?
Tyrkkyä kertoa, että oli tosi kiva ilta, haluan ehdottomasti ottaa uusiksi?
Niin kai te olette oikeassa! Mä en vaan enää muista miten näitä hommia hoidetaan 😀
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet halua saalistaa?
Jos haetaan aikuista ja tasapainoista parisuhdetta, niin ei. Jos haetaan max 2v kestävää huumaa niin joo. Jotkut eivät erota näitä toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet halua saalistaa?
Fiksut miehet ei halua. Mulle olisi ainakin ollut ehdoton ei sellaiselle suhteelle, jossa pelataan missään vaiheessa toisen tunteilla.
Mä olin alusta lähtien avoin ajatuksistani ja tunteistani, samoin mies. Mä olin innokkaampi alussa, vein juttua eteenpäin. Nyt ollaan neljättä vuotta yhdessä. Mies ihan hulluna muhun, enemmän kuin alussa. Ihmettelee, että miten tiesinkin jo heti alkuun, olin niin varma meistä. Hän epävarmempana olisi jättänyt leikin ihan varmasti kesken, jos mä olisin ryhtynyt johonkin "saalista mut"-touhuun. Enkä tietenkään alkanut, koska haluisin miehen.
Nyt meillä on siis aivan superonnellinen suhde, jossa molemmat rakastaa ja haluaa olla yhdessä. Aikuisten suhde, oltiin reippaasti yli 30v kun alettiin seurustella.
Siis minkä ikäinen oikein olet, AP? Noista saalistamiskyselyistä päätellen vasta yläasteen lopettanut, vai?
Oikeasti, kypsien aikuisten parisuhteet eivät perustu mihinkään pelailuun tai vaikeasti saatavan leikkimiseen. Jos tunteita ja kiinnostusta on, niin ilmaiset itsesi selkeästi ja avoimesti. Mikä on pahinta mikä voi silloin tapahtua? Joko toinen tuntee samoin tai sitten ei. Mutta jos alat jotain hupsuja "miehen pitää olla se aktiivisempi osapuoli" -pelejä, niin todennäköisemmin ajat onnesi ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Nämä asenteet ovat kuin jostain 50-luvulta tai sitäkin kauempaa... Miksi nainen ei muka saisi ilmaista, että pitää tietystä miehestä ja tämän seurasta? Tuleeko sellaisesta joku "huonon naisen" maine tms?
Lähetä kuva paljaasta vitustasi, johon työnnät banskun. Teksti, haluaisitko, että tässä olisi sinun kova ja toivottavasti iso kullisi.
Tsemppiä, siitä se lähtee.
Ok. Kuten sanoin, pitkä aika kun viimeeksi tapaillut ketään. 11 vuoden suhde ohi. Mutta otan opikseni näistä vinkeistänne!
ap
Ehdota illallista muutaman päivän päähän. Älä tilitä mitää existä, lapsista, koirista, politiikasta tai äidistäsi. Mies ei halua kuulla sellaisista.
Ap Kyllä sinä huomaat ajan kanssa mikä on mies laatuaan.Onko peluri vai ihan vakavaa suhdetta hakee.Kyllä nainen sen vetäytymisen sitten huomaa.Kyllähän mies varmasti sinulle kertoo jos on vakavissaan sinun kanssasi eikä jätä asiaa leijumaan.Aika näyttää sinulle.Onhan sinulla jo takana pitkä kokemus jossa mies on ollut vakavissaan.Täällä sinun ei tarvitse ihmetellä asiaa sitten enään ,jos mies on vakavissaan,sen kyllä tietää.
Uudet tuttavuudet töissä on ihmetelleet miksei löydä fasesta. Siksi koska mulle voi laittaa meilin tai tekstarin jos on asiaa. Inhoan että edelleen jotkut haluaa ronkkia menneisyyttä kuin jotkut gonzo journalistit vaikka jokainen aamu on alku uus. Feissari vähentää tarvetta keskustella senkun vaan tsekkaa liket. Viimeinen niitti oli kun naapurit alkoi soittaa Andre3000 joka on suosikkibändini.
Toivottavasti tuo romanttinen ilta ei sisällä nussimista.