Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin työviikko mitä olet tehnyt

Vierailija
23.04.2017 |

Eli kertokaan pisimmät työviikot tunteina mitä olette tehneet. Ja tähän ei nyt lasketa mitään omia hommia lasten hoitoa tai oman talon rakentamista. Ihan palkkatyöstä kyse.

Minulla 90h.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin. Parikymppisenä hanttihommissa 70 h/vko oli aika tavallista. Paljon fyysistä työtä. Jostain kaksvitosesta eteenpäin päätin pitää lomiakin. Se lomien puute oli raskaampi juttu kuin viikkotuntimäärät tai työputket. Aika piippuun vedin itseni.

Opin. Oon järjestellyt niin, että nyt nelikymppisenä paljon lomia. Kesäloma 8 vkoa.

Vajaalla teholla työskentelyä en ole oppinut. Enkä osaa pitää kunnon taukoja. Vahdin sitten esim. että työpäivät jäävät lyhyemmiksi.

Työn sisällön puolesta oon tullut todella pitkän matkan...

Vierailija
22/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huonoja organisoijia, hitaita tekijöitä vai mitä? Tuollaiset tunnit ymmärrän joltain yrittäjältä mutta en palkkatyöntekijältä. Toivottavasti ette polta itseänne loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huonoja organisoijia, hitaita tekijöitä vai mitä? Tuollaiset tunnit ymmärrän joltain yrittäjältä mutta en palkkatyöntekijältä. Toivottavasti ette polta itseänne loppuun.

Ootko koskaan kokeillut elättää itseäsi lehdenjakamisella tai siivoamisella?

Vierailija
24/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7*16 tuntia eli 112. Jatkoin pari viikkoa ilman vapaita. Mutta kysyttiin työviikkoa.

Vierailija
25/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän reilu 100 tuntia. Maanataista sunnuntaihin aamu seitsemästä ilta yhdeksään, kymmeneen. Itse asiassa tein sitä lähes 3 viikkoa ja tili oli huima.

Vierailija
26/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko 16 tuntia. Tunsi itsensä jo liian orjaksi.

Vierailija
27/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan niitä luotto työntekijöitä jotka osaa tarvittaessa kaikki pomonkin työt. ;)

Vierailija
28/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mies tehtiin 10kk molemmat kahta työtä melkein joka päivä. Säästettiin tuossa ajassa 30000€ eli asunnon käsiraha. Päivääkään ei olla kaduttu, että uhrattiin yksi vuosi jotta päästään kiinni omistusasumiseen vuokralla kitumisen sijaan. Nyt kolmas kämppä menossa ja asuntojen remppaamisella ja myymisellä netottu yli 100000€.

Vierailija
29/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisimmillään oon ollu 19 päivää töissä putkeen ilman vapaapäiviä, joten tuo on mun pisin työ"viikko", yhdelle viikolle on taas enimmillään työtunteja kertynyt inhimilliset 72h

Mulla ihan sama juttu

Vierailija
30/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiakkaalle on luvattu projektin olevan valmis tiettynä päivänä ja siitä eteenpäin juoksee sakko joka kasvaa viikko viikolta niin aina projekyin loppuvaiheissa tein 4-8 viikkoa joka viikko yli 80 tuntia. 7 x 11 tekee jo 77 tuntia. Usein se menee niin, että viikossa nukutaan vain 6 yötä. Tulee paljon lisää aikaa työntekoon. Mutta sitten huilataan kunnolla ja tehdään pitkään vain 50- tuntista viikkoa. Tämä on meillä ylemmillä esimiesaseman toimihenkilöillä talon tapa.

Vierailija
31/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 2 vuotta 8-19/20 ma-pe ja tosi usein myös la, silloin vain ehkä 8 h.

Työparini jäi äitiyslomalle ja hän ilmoitti heti on vaan minimin. Pomo tajusi on helpompi teettää mulla tuplatyöt kuin palkata uusi. Mutta työkaverin vauva kun oli syntynyt, hän tulikin raskaaksi hyvin nopeasti uudestaan plus joutui paljon olemaan sairaalassa koska odotti kaksosia.

Kun kaksoset täyttivät sen milloin äitiysloma loppuu, tuli äiti innolla takaisin töihin.

Palkka oli kyllä hyvä mutta muistan kun tulin kesälomalta, pöytäni oli täynnä töitä. Silloin monet asiat tulivat lähetystaskuissa ja niitä oli useita satoja. Muutama kk meni että sain pöydän siistiksi.

Tunsin itseni korvaamattomaksi.

Tämä tapahtui 90 luvun lopulla ja muistan että maksoin tilistä ylimääräistä asunnonlainalyhennyksiä.

Vierailija
32/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista/tiedä tarkkaan. Maastotöitä tehdessä on ollut 12 päivän työputki, työpäivän pituus 8-12 h.

Vierailija
33/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka laskee! Ihan oikeasti, kun pitää tehdä töitä niin pitää tehdä. Realistisempaa olisi kysyä, montako päivää on tehty putkeen ilman vapaapäiviä. Siinä alkaa jo olla elämän makua. Silloinhan ne päivät ovat tietenkin niin pitkiä kuin hereillä pysyy.

Tuo on toisaalta turhan helppoa. Minulla on nyt työpäiviä ilman vapaatatehtynä nyt 1289 kpl ja työpäivän keskimääräinen pituus on 8h (vaihteluväli 6 h - 24 h)

Mitä työtä teet? Yrittäjä? Maanviljelijä?

Vierailija
34/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein 2 vuotta 8-19/20 ma-pe ja tosi usein myös la, silloin vain ehkä 8 h.

Työparini jäi äitiyslomalle ja hän ilmoitti heti on vaan minimin. Pomo tajusi on helpompi teettää mulla tuplatyöt kuin palkata uusi. Mutta työkaverin vauva kun oli syntynyt, hän tulikin raskaaksi hyvin nopeasti uudestaan plus joutui paljon olemaan sairaalassa koska odotti kaksosia.

Kun kaksoset täyttivät sen milloin äitiysloma loppuu, tuli äiti innolla takaisin töihin.

Palkka oli kyllä hyvä mutta muistan kun tulin kesälomalta, pöytäni oli täynnä töitä. Silloin monet asiat tulivat lähetystaskuissa ja niitä oli useita satoja. Muutama kk meni että sain pöydän siistiksi.

Tunsin itseni korvaamattomaksi.

Tämä tapahtui 90 luvun lopulla ja muistan että maksoin tilistä ylimääräistä asunnonlainalyhennyksiä.

Meni muutama vuosi, ehkä 5 ja omistajien tyttö täytti n 20 v ja valmistui kauppiksesta. Hän ilmoitti haluaa meidän tiimiin töihin ja hän sitten vuoden verran oli meidän apulaisena ja annoimme hänelle helppoja tehtäviä.

Vuoden jälkeen pomo ilmoitti jompi kumpi saa meistä kenkää ha tytär tulee tilalle.

Työkaveri oli eronnut ja 3 lapsen yh. Itse aloin heti hakemaan töitä ja sainkin nopeasti. Ilmoitin olevani vapaaehtoinen, joka ei käynyt pomolle, hän oli päättänyt työkaveri saa lähteä. Työkaveri irtisanottiin ja seuraavana päivänä minä sitten irtisanoin itseni, kun oli se uusi työ. Pomo veti herneet nenään ja pyysi työparia jäämään. Sotasuunnitelma oli valmiina ja sanoi jos saa kunnon palkankorotuksen. Ja pakko oli antaa.

Olen kyllä ihmetellyt tuotakin työpaikkaa. Pomoilla oli rahaa kuin roskaa, firmalla meni hyvin ja piti lojaaleista alaisista päästä eroon. Varsinkin kun ei siitä tyttärestä ollut mua korvaamaan. Etenkin kun työkaveri ei voinut ylitöitä tehdä yh.na

Vierailija
35/35 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 päivää putkeen ma - seuraavan viikon pe:

Ma 5:45-21:45

Ti 7:30-21:45

Ke 5:45-21:45

To 7:30-21:45

Pe 5:45-21:45

La 7:30-16:45

Su 9:15-16:45

Seuraavan viikon ma-pe sama kuin edellisellä viikolla.

Meitä oli kolme työntekijää, joista toinen oli lomalla ja toinen sairastui. Mä sit menin suostuun tekeen kaikki vuorot...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi