Pisin työviikko mitä olet tehnyt
Eli kertokaan pisimmät työviikot tunteina mitä olette tehneet. Ja tähän ei nyt lasketa mitään omia hommia lasten hoitoa tai oman talon rakentamista. Ihan palkkatyöstä kyse.
Minulla 90h.
Kommentit (35)
En puhuisi työviikosta, mutta pisin työputki on ollut 28 päivää, jonka aikana tein muistaakseni 315 tuntia töitä. Kyseisen kuukauden jälkeen oli pankkitili pullollaan :)
Pisimmillään oon ollu 19 päivää töissä putkeen ilman vapaapäiviä, joten tuo on mun pisin työ"viikko", yhdelle viikolle on taas enimmillään työtunteja kertynyt inhimilliset 72h
Kuka laskee! Ihan oikeasti, kun pitää tehdä töitä niin pitää tehdä. Realistisempaa olisi kysyä, montako päivää on tehty putkeen ilman vapaapäiviä. Siinä alkaa jo olla elämän makua. Silloinhan ne päivät ovat tietenkin niin pitkiä kuin hereillä pysyy.
Olen suorittajatyyppi eli töissä 24/7, jos työksi voi laskea nukkuessa käydyn unikoulun.
Vierailija kirjoitti:
En puhuisi työviikosta, mutta pisin työputki on ollut 28 päivää, jonka aikana tein muistaakseni 315 tuntia töitä. Kyseisen kuukauden jälkeen oli pankkitili pullollaan :)
Näissä alkaa jo olla jokin järki. Jonkin viikon laskeminen on ihan liibalaabaa.
Olin ulkomailla töissä ja jatkuva viikottainen työaika oli 54-56h/vko ja vain sunnuntait oli vapaata. Oli rankkaa.
Suomessa tein ylitöitä muutaman viikon... viikottainen työaika oli 10-12 h päivässä eli tein n. 55-60 tuntisia viikkoja. Vaativaa asiantuntijatyötä, oli takki viikonloppuisin tyhjä ja 2 kk taisin tuota jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka laskee! Ihan oikeasti, kun pitää tehdä töitä niin pitää tehdä. Realistisempaa olisi kysyä, montako päivää on tehty putkeen ilman vapaapäiviä. Siinä alkaa jo olla elämän makua. Silloinhan ne päivät ovat tietenkin niin pitkiä kuin hereillä pysyy.
Tuo on toisaalta turhan helppoa. Minulla on nyt työpäiviä ilman vapaatatehtynä nyt 1289 kpl ja työpäivän keskimääräinen pituus on 8h (vaihteluväli 6 h - 24 h)
n. 80h työviikkoa 6kk putkeen.
Pahin yksittäinen viikko oli lähemmäs 100h, kyllä tuntui 80h viikko helpolta sen jälkeen 😄
93 tuntia. Aamulla 05 töihin ja tupla vuoro 22 asti. Tämä ma-pe. Siihen päällä lauantai vuoro. Duunarina kk tulot oli 12 000€.
Avasin ja suljin puljun sekä siivosin joka päivä. Tunteja tuli yhteensä 97. Tätä tein 3 viikkoa ja olin vähän väsynyt. Tähän päälle meni vielä työmatkoihin yhteensä 12-13h...
Vierailija kirjoitti:
Avasin ja suljin puljun sekä siivosin joka päivä. Tunteja tuli yhteensä 97. Tätä tein 3 viikkoa ja olin vähän väsynyt. Tähän päälle meni vielä työmatkoihin yhteensä 12-13h...
12 - 13 tunnin työmatka? Suuntaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 - 13 tunnin työmatka? Suuntaansa?
Viikon työmatkat :) vähän vajaa 1h/suunta. Aamuisin meni vähemmän kun yöllä.
Itse reissaan työkseni messuilla ja vastaavissa tapahtumissa, jolloin työtä voi kertyä se rapiat sata tuntia viikossa. Aikalailla aamusta iltamyöhään menee asiakkaiden kanssa, edustaessa ja miittareissa.