Missä kaikki pienikokoiset naiset?
Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.
Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan epätoivoisen koon metsästämisen sijaista tälläisten miesten selvittää ensin että miksi kiinnostuu vain lasten kokoisista naisista ja miksi ei kykene aikuisen oloisen, samanvertaisen naisen kanssa olemaan.
Ihanko tosissasi olet sitä mieltä että lyhyt pienikokoinen aikuinen nainen ei ole tasavertainen miehen tai muiden naisten kanssa? Sullakin taitaa olla jonkun verran selvittämistä omissa ajatuksissasi ja asenteissasi.
Transumaisia nuo pitkät naiset.
Noh, "näyttävyyttä" kai sekin.
täällä mä, 160 cm ja painoa 42 kg. tuu hakee :)
täällä iso komea lihaksikas mies etsii pienikokoista naista laita mailia sensuellit@gmail.com
Nuo on teini- ikäisten tai nuorten 20-30 vuotiaiden painoja 150 cm pitkälle naiselle.
Itse olen 153cm ja 44kg sinkku ja mua ei saa enään parisuhteisiin. Liikaa kokemuksia et kumppani alkaa alistamaan, kontrolloimaan ja käyttämään fyysistä väkivaltaa. Nimenomaan tälläiset jotka sitä mun pienikokoisuutta hehkutti
150 cm ja 55 kg -> bmi 24,4
Ei kuulosta pienikokoiselta ainakaan leveyssuunnassa.
Naapurissa ois yks noin 150 cm pitkä, hatun kanssa 155.
Minä olen siro, 48v, 55kg, 164cm, kengän nro 35.
En ole kokenut kuin haittaa pienuudestani, olen se pikkuinen baarissa, treffeillä, työelämässä..en ole tietty vahva, mutta minua aliarvioidaan jatkuvasti. Teen tulet, ajan hyvin ja koppiakin osaan väännellä, polttopuut hoidan moottorisahalla, vaihdan ite renkaat/polttimot autoon, osaan käsitellä pumppukärriä, kytken ite pesukoneet yms. kotiini..
Tää on monelle miehelle ollu liikaa, oletetaan että kun oon pieni nainen, en omista aivoja..
Mahduin noihin mittoihin nelikymppiseksi saakka ja monet ystävättäreni ovat vieläkin 50+ lähellä 55 kiloa, minä jo yli 60kg.
40 kiloisia taitaa olla vain 11-13v tytöt... itsrkin 16v painoin 47kg, olin luuta ja nahkaa
naapurini diilaa huumeita joillekin 140cm tsikseille. saattavat kyllä olla alaikäisiäkin.
Filippiineiltä löytyy hyvin noissa mitoissa todella kauniita naisia
Pienempi nainen sopisi minullekin hyvin kunhan pillu ei ole liian tiukka. Minulla kalu on serran paksu että pieni tiukkapilluinen nainen voi siinä panon tuoksinnassa mennä rikki
Vierailija kirjoitti:
Mahduin noihin mittoihin nelikymppiseksi saakka ja monet ystävättäreni ovat vieläkin 50+ lähellä 55 kiloa, minä jo yli 60kg.
40 kiloisia taitaa olla vain 11-13v tytöt... itsrkin 16v painoin 47kg, olin luuta ja nahkaa
No minä olen suurimman osan aikuisiästäni painanut 48 kg, pituutta 162 cm. 15-vuotiaana painoin 38 kg.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen 150cm pitkä nainen painaa 50kg, hänellä on todennäköisesti syömishäiriö.
Onnea ap tulevaan suhteeseen!
Ja höpö, höpö! Täytän nuo mitat. Sopivan pehmoinen
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää todella siroista naisista, niin suomalaiset ovat hankala kohde. Suurin osa on aika isoluisia, vaikka hoikkia olisivatkin.
Ja rotevia, joillakin on sellainen härkämäinen vartalo. Ylhäältä vahva, iso selkä ja leveät hartiat lisättynä pinempään alaosaan. Kumman muotoisia.
Aasiasta löytyy heitä paljon. Suomessa ei enää niinkään siinä määrin kuin ennen.
Myös naiset valehtelevat ylöspäin tiettyyn pituuteen asti tai eivät välttämättä tiedä oikeaa pituuttaan.
Huomenta vaan, pieni mies.
Olet kyllä jo ihan häiriintynyt noitten juttujesi kanssa.
Mahdatko käyttäytyä yhtä äkkiväärästi myös irl?
Luimistelet ja kimität pikku äänelläsi: "Senkin isot ja lihavat jättiläisnaiset!"
työpaikallasi ja kiilaat ruokalassa kaikkien yli 150-senttisten naisten eteen.
Sinä olet kuin joku vihainen Grimmin sadun menninkäinen.
Tittelintuure?