Ärsyttävimmät mainokset?
Tällaista ketjua ei ole tainnut vähään aikaan olla. Eli mitkä mainokset teitä ärsyttää?
Olen huono aloittaja kun en nyt itse keksi mitään :D
Kommentit (170)
Kaikki mainokset missä huudetaan esm. älytön vessapaperimainos jossa ällöt oravat ajaa kilpaa ja selostaja huutaa suoraa huutoa.
Nollasatasata, sieltä löytyy kaikki. Nimi taikka numero, osoite tai reitti. Nollasatasata, sieltä löytyy kaikki.
Tai vaihtoehtoisesti:
Kunn aiiiika onnnn..
Näiden rimputusten keksijät palaa manalan liekeissä.
"Ärsyttääkö kutina kainaloissa?"
Korvienvälissä kyllä, kun tuon mainoksen näkee.
Vierailija kirjoitti:
Se pöytäaiheinen mainos. Olikohan Valion. Lapset raapustelevat jonkun pöydän jalkaan nimiään jossain perhejuhlissa ennen sotia, erittäin todennäköinen skenaario semminkin kun tuollaisesta olisi siihen aikaan tullut kunnolla remmiä. Perhe kasvaa ja lapsista tulee vanhuksia. Sillävälin the Pöytä unohtuu jonnekin puutarhaan ja ihmeellisten sattumusten kautta pelastetaan jostakin saakutin roskalavasta ihqun nuorenparin kotiin. On taas jonkin poroporvarillisen perhejuhlan aika jossa koko suku pönöttää vauraissa puitteissa, teennäisesti toisilleen virnistellen. Joku (ilmeisesti lapsi) löytää kaiverrukset pöydän jalasta ja vanhukset itkevät ilosta suunniltaan kun tajuavat mikä pöytä on kyseessä. Yhden kerran olen tuon nähnyt ja oli kyllä niin kliseinen ja ärsyttävä mainos ettei mitään rajaa.
Minä tykkäsin tuosta ensimmäisellä kerralla. En tosin muistanut mitä se mainosti. Seuraavalla kerralla oikein katsoin mainostajan. Valio. Jep. Valiolta sangen onnistunut muistutus brändistään. :)
Vierailija kirjoitti:
Prismanmainokset. Miksi ruotsiksi pitäny tehdä?
Ennen joulua tulleet mainokset oli ihan huippuja. Vävy näyttää kuninkaalle Prisman kuvastoa. Kaarle toteaa, "jaa, billigt, det är billigt."
Hejsan hopsan falleralleraa kuusen ympärillä oli ihan huippu. :)
Teboilin mainos, jossa seuhtoo se rikkiviisaan näköinen Teboil-tatuoitu poika ja kassa pyörii väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen joulua tulleet mainokset oli ihan huippuja. Vävy näyttää kuninkaalle Prisman kuvastoa. Kaarle toteaa, "jaa, billigt, det är billigt."
Hejsan hopsan falleralleraa kuusen ympärillä oli ihan huippu. :)
Se biisi alkoi taas soida mulla päässä...
Minua ärsyttää se väsynyt, nariseva ja nuhainen naisääni, jota käytettiin useissa mainoksissa.
Ääni lähes lässytyksestä särkyen kertoi Ronald mc Donald talosta. DNA-tv muuttui tämän lässyttäjän toimesta TNA-teeveeksi.
Nykyään tuo tunteikas lässyttäjä hönkii Silmäasemaa. Siinä sille on ilmeisesti annettu paremmat ohjeet. Määkii surullisesti ja dramaattisesti hönkäillen kuitenkin: Maailman ainoa Silmäasema.
Voi ei, oikeesti onko maailman ainoa. :'(
Vierailija kirjoitti:
Yskänlääke kaatu !
Ihana mainos. Nuorisotyötä tekevä äiti. :)
Muuten ihan ok mainos on pilattu lopussa:
"Välillä Marja valvoo yönsä miettien, tuliko siitä jo liian hyvää."
Varmaan kukaa ny yöuniansa menettää jonkun jäätelöduunin takia. Varsinkaan jos on vielä positiivinen työasia.
Vierailija kirjoitti:
"Tiskiaine on loppu. Käyn lainaamassa naapurin Pekalta...
Niin ja äiti vielä oikein ihmettelee, että pelkkä pisara. Mikä saa äidin olettamaan, että naapurin Pekka lainaa reilusti?
Prototyyppi kirjoitti:
Vagifem-rallatus.
Zonnic-mainos (nikotiinivalmiste) samaa tasoa, kuten myös hiivan hoitaa Diflucan-rallatus.
Vierailija kirjoitti:
"Kuin geelipilvellä kävelisi..."
Paskaa. Ostin semmoset aktiivipohjalliset jalanpohjakalvontulehduksen takia ja olivat kalliit ja hajos puolessa vuodessa. Eikä tod ollu mikää geelipilvikävelypohjat...
Tuo mainos on kyllä hyvä. Olen kaiketi vähän ihastunut siihen polkkatukkaiseen naiseen, joka huhuilee taksia. Auts.
T:N44
Prototyyppi kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vagifem-rallatus.
Zonnic-mainos (nikotiinivalmiste) samaa tasoa.
Tuossa tavoitellaan kaiketi ensimmäisiä tupakkamainoksia. Niissä tupakat marssivat ja tanssivat. Ei toimi niillä, jotka eivät tuota tunne.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vagifem-rallatus.
Zonnic-mainos (nikotiinivalmiste) samaa tasoa.
Tuossa tavoitellaan kaiketi ensimmäisiä tupakkamainoksia. Niissä tupakat marssivat ja tanssivat. Ei toimi niillä, jotka eivät tuota tunne.
Mun mielestä nämä pirtsakat lääkemainos-jinglet ovat ärsyttäviä joka tapauksessa.
Suuhun vaan, suuhun vaan...
Hiivan hoitaa Diflucan!