voi että 3-6 vuotiaat tytöt on ärsyttäviä! t.tarhatäti
Kommentit (26)
5-vuotias, sukupuolesta riippumatta, on aivan ihanassa iässä. Päiväkodisssa lapset ovat niin paljon, että ehkä vaistonneet inhosi ja käyttäytyneet epätyypillisesti.
ainakin joskus. Omat yleensä vähemmän kuin toisten.
Ja jostain syystä yleensä tytöillä paljon pahempi kun pojilla.
Ajatellu aina, että tässä vaiheessa tytöt kehittyvät poikia nopeammin sosiaalisesti. En tiedä yhtään pitääkö paikkaansa, mutta näin olen sen jotenkin tulkinnut.
tyttöjen prinsessaleikit on suloisia. Ja jotkut tarhatädit ne vasta rasittavia onkin, siksi hoidankin lapseni niin pitkään itse, kuin ikinä mahdollista.
kun taas vanhein poika 6 ja risat on taas aivan upea ja ihana pakkaus.
oli kyllä samassa iässä tuskastuttavan rasittava. Vuoden kuluttua tyttäreni kait aloittaa sen ärsyttävyyskauden:)
Semmoista se on lasten kanssa.
tytön jutut on kyllä tosi itserakkaita!
tuskin olet tarhatäti, olet joku katkera äiti jolla on vain poikia
ja toivon todella ettei omani ole yhtä ärsyttävä tuon ikäisenä.
Minä en ota hoitoon sen ikäisiä ollenkaan. Just ja just 3½-vuotiiaksi voi kestää.
Tosin tämän tytön pikkuvelikin on ärsyttävä.
Ja osaa ne omatkin välillä, niin tyttö kuin poikakin. Aina on joku kausi menossa.
Koululaisina tytöt on taas upeita.
Vierailija:
Minä en ota hoitoon sen ikäisiä ollenkaan. Just ja just 3½-vuotiiaksi voi kestää.
mutta viisiveen poikani jutut on ampumis- ja pimppi- ja pippelijuttuja joita ei jaksais...
ja ollaan vaan kaksin jonkun kaa ja sit ollaan pikkuvanhoja ja niin olevinaan jotain. Tiedän...pojat on paljon helpompia siinä suhteessa vaikka oliskin vilkkaampia! Poijilla myös yleensä helpompi murrosikä, tytöt alkaa kuohua jo viimestään ala-asteella.
Jep, olen pph, mutta en Suomessa. Yksityinen ja valitsen itse hoitolapset. Hoidan ainoastaa alle 3 vuotiaita lapsia, yleensä tulevat hoitoon vuoden vanhana ja irtisanon ne noin 3½ vuotiaana.
16
muuten kylla valikoi lapsiani tuolla tavalla!!!!!!!!!!!!!!!!
ja ap on pöljä...
Mutta pikkupojat on muuttunut ihan kitisijöiks ja ei osaa muuta kuin tapella.
Kun äiditkin viettävät päivät haukkumalla toisiaan palstalla, mitä muuta voi tyttärilta odottaa? Pojat tulevat enemmän isiinsä ja tuskin niillä miehillä ihan tällaista kulttuuria on kuin naisilla täällä.