Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta mitä patologisen valehtelijan päässä liikkuu, kun jää kiinni?

Vierailija
23.04.2017 |

Jos olet itse sellainen, niin valaise!

Kommentit (188)

Vierailija
181/188 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just siis niin kaikista paskiaismaisinta, että syytetään asioista, joihin en ole voinut mitenkään vaikuttaa ja annetaan mun ymmärtää, että minussa vika, jos ei äitisuhde toimi ja äiti mua rakasta. Kuten se ystäväni antoi mun ymmärtää. Ilmankos se olikin äitini mielestä niin kiva ihminen, hyi saatana, hirveä narsku sekin.

ap

Vierailija
182/188 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitko kivikissa jollain tavoin tästä vallan tunteesta, että voit aiheuttaa av:lla henkistä ahdistusta ja pahoinvointia, kun kuvailet miten lapsiasi ja miestäsi kohtelet ja tiedät, ettei kukaan voi puuttua siihen? Nautitko siitä, että saat ihmiset huolestumaan lapsistasi ja tuntemaan huolta lapsistasi? Tiedät vahingoittavasi lapsiasi, etkä välitä, koska heidän pitääkin kärsiä samallaa tavalla miten sinä olet kärsinyt (olet sanonut näin itse ettei lapsillasi ole oikeutta parempaan lapsuuteen, koska sinullakin oli huono lapsuus)? Saat tästä kaikesta valtavasti tyydytystä, eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/188 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautitko kivikissa jollain tavoin tästä vallan tunteesta, että voit aiheuttaa av:lla henkistä ahdistusta ja pahoinvointia, kun kuvailet miten lapsiasi ja miestäsi kohtelet ja tiedät, ettei kukaan voi puuttua siihen? Nautitko siitä, että saat ihmiset huolestumaan lapsistasi ja tuntemaan huolta lapsistasi? Tiedät vahingoittavasi lapsiasi, etkä välitä, koska heidän pitääkin kärsiä samallaa tavalla miten sinä olet kärsinyt (olet sanonut näin itse ettei lapsillasi ole oikeutta parempaan lapsuuteen, koska sinullakin oli huono lapsuus)? Saat tästä kaikesta valtavasti tyydytystä, eikö niin?

No ennemminkin siis miksi silloin hyökättiin minua vastaan kun kirjoitin äitini yrityksestä vierailla meillä, kun olin silloin juuri päättänyt, etten enää pidä häneen yhteyttä? Että en saanut silloin tukea. Nautitteko te vallantunteesta, kun saitte jonkun romahtamaan edessänne raivon valtaan syyttelemällä häntä äitiään paskemmaksi ihmiseksi?

En saa mitään tyydytystä huolestuttamisestanne, koska sen olette keksineet ihan itse. Siis huolestua.

ap

Vierailija
184/188 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia tuntea ns. vääriä tai pahoja tunteita omien lasten saamisia kohtaan, jos sitä ei itsellä ole ollut, mutta eihän sen tarvitse tarkoita sitä, ettei haluaisi heidän sitä saavan. Usein vain lapsilleen ei pysty sellaista antamaan, koska mistä sen nyhjäisisi, jos sitä ei ole saanut, mutta meidän lapset saa tällaisia asioita miehen ansiosta. Saa siinä tuntea ulkopuolisuuden tunnetta. Mies sitten surkuttelee, kun mulla ei sitä oo ollut eikä enää ole niin ulkopuolinen olo. Jos haukkuisi vaan, niin ois entistä ulkopuolisempi olo.

ap

Vierailija
185/188 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me osaamme puhua ihmiset niin pyörryksiin ja hämmennyksiin, että kun jäämme kiinni valheesta, kerromme uuden, niin uskottavan valheen, että kuulija alkaa epäilemään itseään. Periaatteessa emme siis jää koskaan kiinni. Can't help it.

Höpö höpö. Kyllä teidät tunnistaa iso osa. Tietyt tyhmät tai sellaiset, joille on jostain syystä tärkeää olla kanssanne tekemisissä eivät suostu näkemään totuutta.

Mä ryhdyn aina kaltaisesti ihmisen kohdatessani keräämään todistusaineistoa valheista salaa, ja sitten kun sitä on tarpeeksi, näytän sen kaikille, joille sitä on järkeä näyttää, että tietävät varoa. Suurin osa on varsin kiitollisia siitä. Ja välttämättä tieto tästä ei koskaan tule teille asti. Mutta ihan varmasti suurin osa teidät tunnistaa. 

Niin ja mä myös opetan näiden läheisiä virittelemään ansoja. Kysymään asioista oikealla tavalla, taustatarkistamaan niitä valheita, etsimään todisteita. Tietenkin niin, ettei valehtelijalle kerrota, että hän on jäänyt kiinni. Just siksi, että hän ei heti pääse kertomaan sitä isompaa valhettaan. Vaan ensin todella tehdään se taustatyö, että ollaan varmoja siitä, että kyseessä on tapa, eikä kertaluontoinen juttu. Sen jälkeen jokainen päättää itse millä tavalla tällaiseen ihmiseen jatkossa suhtautuu. 

Vierailija
186/188 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me osaamme puhua ihmiset niin pyörryksiin ja hämmennyksiin, että kun jäämme kiinni valheesta, kerromme uuden, niin uskottavan valheen, että kuulija alkaa epäilemään itseään. Periaatteessa emme siis jää koskaan kiinni. Can't help it.

Höpö höpö. Kyllä teidät tunnistaa iso osa. Tietyt tyhmät tai sellaiset, joille on jostain syystä tärkeää olla kanssanne tekemisissä eivät suostu näkemään totuutta.

Mä ryhdyn aina kaltaisesti ihmisen kohdatessani keräämään todistusaineistoa valheista salaa, ja sitten kun sitä on tarpeeksi, näytän sen kaikille, joille sitä on järkeä näyttää, että tietävät varoa. Suurin osa on varsin kiitollisia siitä. Ja välttämättä tieto tästä ei koskaan tule teille asti. Mutta ihan varmasti suurin osa teidät tunnistaa. 

Niin ja mä myös opetan näiden läheisiä virittelemään ansoja. Kysymään asioista oikealla tavalla, taustatarkistamaan niitä valheita, etsimään todisteita. Tietenkin niin, ettei valehtelijalle kerrota, että hän on jäänyt kiinni. Just siksi, että hän ei heti pääse kertomaan sitä isompaa valhettaan. Vaan ensin todella tehdään se taustatyö, että ollaan varmoja siitä, että kyseessä on tapa, eikä kertaluontoinen juttu. Sen jälkeen jokainen päättää itse millä tavalla tällaiseen ihmiseen jatkossa suhtautuu. 

Mä oon just tällainen "tyhmä" ihminen, joka ei osaa tai jolla ei oo pitkäjänteisyyttä toimia näin. Menee liikaa heti ihon alle, jos äiti satuilee minusta pahaa. Mutta siis hienoa, että on sellaisia, joilla on kyky paljastaa ainakin muita hyväksikäyttävät valehtelijat. Mutta olisi silti hyvä muistaa, että osa peittelee asioita tai ns. valehtelee traumojen takia, eikä ilkeyttään. Esimerkkinä tämä samainen minun äitisuhdettani arvostellut ystäväni haukkui toista yhteistä ystäväämme huonoksi ystäväksi, kun tämä ei ollut avautunut vanhempiensa erosta, joka siis tapahtui hieman ennen sitä. Olipa joo törkeää valehtelua.

ap

Vierailija
187/188 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin aiemmin tuosta, että äitisi ei välttämättä asiasta valehtele. Olisin laittanut pitemmän viestin jo aiemmin, mutta teknisistä syistä ei pysty. Tiedän, että on standardi että vanhemmat elättävät lapsiaan. Mutta se ei poista sitä, etteikö silloin kun siitä sanoo niin tekisi asiasta faktaa että ovat elättäneet tai elättävät.. Ei se ole vielä asialla "pröystäilyä" ja numeron tekemistä, kun se voi olla fakta. Haluatko sinä nyt ratkaista asian ja riidat vai velloa omassa kaltoinkohtelussa koko loppuelämäsi? Mistä ei ketkään muut mitään tiedä.. Jos haluat ratkaista asian niin ota asialliset ratkaisuehdotukset vastaan ja ratkaise tilanne. Jos äitisi ei huoli neuvoja tai apuja niin anna olla. Hän voi hakea toimeentulotuesta lääkärikäyntinsä kustannukset katettavaksi, jos pystyy osoittamaan ettei ole rahaa niitten kustantamiseen. Ne ovat oletettavasti välttämättömiä menoja, eikä mitään kosmeettisia toimenpiteitä. Se ratkaisee tilanteen. Jos taas itse olet oikeasti laittanut hänen rahansa humpuukiin niin voi olla kinkkisempi tilanne. Jos et, niin ratkaistavissahan tuo on. Ei traumoja ja asiat hoituu. Ei kukaan voi elää missään "olen syyllinen kaikkeen"-mielikuvassa. Et ole itse vaikuttanut siihen synnytkö tähän maailmaan vai et :D

Vierailija
188/188 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vaan aika loukkaavaa väittää minua syylliseksi omaan rahapulaan, kun olen lainannut henkilölle jokin vuosi sitten 7 tonnia. Sietäisi hänen pyytää anteeksi. Mutta ilmankin sitä voin elää, mutta enpä taida tukeutua häneen enää ikinä missään asiassa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi