Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua maksaa seksistä

Vierailija
22.04.2017 |

Naiset kuitenkaan haluaa että tarjoan heille drinkkejä, maksan treffit, ostelen lahjoja, kustannan lomamatkoja jne. Onko ihan mahdotonta saada seksiä ilman maksamista?

Kommentit (5)

1/5 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä seksistä, ap.

Varmaan voit saada seksiseuraa ilman valuuttaa.

- Jos haluat parisuhdetta, tai kaverisuhdetta, johon seksi kuuluu: molemmat osapuolet osallistuvat, että olisi kivaa.

Yksi tarjoaa silloin, toinen tällöin. - Itse olen aika pienillä rahoilla; arvostan jos mies maksaa kahvilassa. Toisaalta kokkaan mielelläni illallista, vaikka lasagnea, joka on yksi bravuurini....

Olen ns vanhaan liiton naisia: lisää vettä soppaan kun tulee vieraita, ja leivät leivotaan itse.

Seksi on kivaa, jos molemmista siltä tuntuu. Ei siinä senttejä lasketa.

Onnea sopivan kaverin löytämiseen! ☺

2/5 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2033 kirjoitti:

En tiedä seksistä, ap.

- Jos haluat parisuhdetta, tai kaverisuhdetta, johon seksi kuuluu: molemmat osapuolet osallistuvat, että olisi kivaa.

Yksi tarjoaa silloin, toinen tällöin. - Itse olen aika pienillä rahoilla; arvostan jos mies maksaa kahvilassa. Toisaalta kokkaan mielelläni illallista, vaikka lasagnea, joka on yksi bravuurini....

Olen ns vanhaan liiton naisia: lisää vettä soppaan kun tulee vieraita, ja leivät leivotaan itse.

Miksi seksi- tai parisuhteen edellytys olisi toiselle tarjoaminen? Miksi molemmat eivät vain maksaisi omia kulujaan? Kaikista yksinkertaisinta noin muutenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sun kysymyksenasettelusta on luettavissa, että ajattelet seksiä jonain sellaisena asiana jota sulle annetaan. Eli tavallaan voisi ajatella, että seksi on sulle jollain tapaa hyödyke. Tällä ajattelumallilla luultavasti se, joka sulle seksiä antaa, haluaa jotain vastineeksi tarjoamastaan "palvelusta".

4/5 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4961 kirjoitti:

Käyttäjä2033 kirjoitti:

En tiedä seksistä, ap.

Miksi seksi- tai parisuhteen edellytys olisi toiselle tarjoaminen? Miksi molemmat eivät vain maksaisi omia kulujaan? Kaikista yksinkertaisinta noin muutenkin. 

Miksi ihmiset yleensä murtavat leipää?

Aika alkukantaista on halu jakaa hyvästään..

Ymmärrän myös sen, että, jos ei ole pyyteetöntä yhdessäoloa kokenut, voi tulkita kaikki ihmissuhteet, myös seksikumppanit, euroina laskettavissa...

Minulle tuo ei sovi. - Ja kuten sanoin: onnea ap:lle kivan ja kaikin puolin rahasta vapaaseen elämään. ☺

P.S. Ethän mene vahingossa kylään maksamatta siellä tarjoillusta kahvista, ruuasta, vedestä, käsipyyhkeen käytöstä jne.

Me aiotaan nyt syödä tosi herkulliselta tuoksuvaa tomaatti-juustopiirasta. Tällä kertaa maksoin ja tein itse; varmasti kaveri yllättää taas toiste. Emme pidä kirjaa. ☺

👔

5/5 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2033 kirjoitti:

Käyttäjä4961 kirjoitti:

Käyttäjä2033 kirjoitti:

En tiedä seksistä, ap.

Miksi ihmiset yleensä murtavat leipää?

Aika alkukantaista on halu jakaa hyvästään..

Ymmärrän myös sen, että, jos ei ole pyyteetöntä yhdessäoloa kokenut, voi tulkita kaikki ihmissuhteet, myös seksikumppanit, euroina laskettavissa...

Minulle tuo ei sovi. - Ja kuten sanoin: onnea ap:lle kivan ja kaikin puolin rahasta vapaaseen elämään. ☺

P.S. Ethän mene vahingossa kylään maksamatta siellä tarjoillusta kahvista, ruuasta, vedestä, käsipyyhkeen käytöstä jne.

Me aiotaan nyt syödä tosi herkulliselta tuoksuvaa tomaatti-juustopiirasta. Tällä kertaa maksoin ja tein itse; varmasti kaveri yllättää taas toiste. Emme pidä kirjaa. ☺

👔

Tottakai toisen luona vieraillessa toinen tarjoaa usein, koska muutoin toisen pitäisi tuoda kaikkea mukanaan, eikä keskuskustelematta tiedä, että mitä pitäisi tuoda. Moni pitäisi loukkaavana jos omia ruokia kantaisi mukana, eikä vähemmän tutun kanssa oikein viitsi alkaa tuosta sopimaankaan. Jos ei ole mitään tarjolla, niin olen ilman.  Kyllä minä monesti puhun kaverini kanssa, että mitä siellä on tarjolla ja mitä voisin itse tuoda, jotta hänen ei tarvisi yksin tarjota kaikkea tuolla yhdelläkään kertaa. Tämä etenkin silloin jos tarjolla on lähinnä pientä naposteltavaa. Tosin kyllä minä yleensä grillijuhliinkin jotain grillattavaa tuon. 

Sen sijaan tilanteessa, jossa mennään paikkaan, josta molemmat ostavat hyödykkeen, niin en ymmärrä miksi toisen osapuolen pitäisi maksaa molempien kulut, kun todella nopeasti molemmat voivat maksaa omansa, eikä tarvitse miettiä, että kumpi nyt onkaan velkaa toiselle. 

Kai ymmärrät, että nämä kaksi tapausta ovat täysin toisistaan erilliset? Esimerkiksi jos pyydän naisen kahville, niin en maksa hänen kahviaan, koska maksutapahtuma tehdään treffeillä, jolloin hän voi hyvin maksaa omansa. Sen sijaan jos kutsun naisen luokseni, niin olen ostanut ruuat ja juomat jo valmiiksi, joten olisi aika halpamaista alkaa häneltä laskuttamaan noita jälkeenpäin. Toki treffit voivat sisältää myös kaupassa käymisen ja silloin molemmat ostavat jotain yhteiseen ateriaan, jotta summat saadaan edes hieman tasan.