Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se lääkäriään stalkannut nainen täällä. Nyt apua oikeasti :(

Vierailija
22.04.2017 |

Niin eli olen yksin kotona, ovikello soi ja.. Ehdin nähdä että se oli tämä lääkärini. En uskaltanut avata ja olen olovaatteissa ilman meikkiä. Enkä ikinä uskalla soittaakaan mitä asiaa :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin stalkkaat ja sitten juokset karkuun? Kyllä olet sairas!

Vierailija
2/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat apua mielenterveystoimistosta, et täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin lääkkeitä.. Niitä todella kaipaisin. Tiedän että mun stalkkailu meni hieman yli, mutta en halua häneen kotioven lähellä törmäillä. Entä jos hän olikin kauhean vihainen kun on tajunnut että seurasin?

Vierailija
4/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluu sut.

Vierailija
5/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtt:hen olen luultavasti perheterapian kautta pääsemässä. Mutta se ei nyt tähän auta. Yhdesti vaan soitti ovikelloa tosi hiljaa ja kun menin katsomaan niin oli lähdössä jo, hui! Ap

Vierailija
6/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuli luultavasti sanomaan sulle että lopettaa seuraamisen. Poliisi odotti puskassa piilossa. Jos olisit avannut niin olisivat vieneet sut hullujenhuoneelle.

Vierailija
7/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis munkin ihastus mun ovelle.

Vierailija
8/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.. Kaduttaa kyllä että olen seurannut. Mitä se mulle nyt oikeasti sanoo jos täällä liikkuu? Ap

Vierailija
9/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli vaimonsa ja poliisit parkkipaikalla odottamassa.

Vierailija
10/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat hallusinaatiot sulla. Tai sitten jos ovisilmästä katsoit, niin se oli vain luultavasti joku samalta näyttävä jota ihastuksissasi luulit häneksi.

Vierailija
11/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei.. Kaduttaa kyllä että olen seurannut. Mitä se mulle nyt oikeasti sanoo jos täällä liikkuu? Ap

Soita sille heti! Luultavasti oli tulossa tuomaan vakavia uutisia terveydentilastasi! Voit olla vakavasti sairas!

Vierailija
12/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt hallusinaatioita näe. Eikä ollut kukaan muu. Ehkä hän on sitten tehnyt jonkun ilmoituksen seuraamisesta? Ap

Vierailija
13/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
14/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemman ketjun linkkii

Vierailija
15/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita sille heti! Luultavasti oli tulossa tuomaan vakavia uutisia terveydentilastasi! Voit olla vakavasti sairas!

Ei hän ole viime aikoina tutkinut mitään minuun liittyvää. Enkä ole käynyt tutkimuksissa joista olisi nyt tulokset tullut. Eikä hän edes ole viikonloppuna töissä. Ap

Vierailija
16/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee naisista vähän inhimillisempiä tietää, että hekin voivat ihastua johonkuhun oikein kovasti.

Turha pilkata tällaista naista.

Vierailija
17/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, siis olette yhtä sairaita.

Vierailija
18/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä oli mustahanskainen mieshahmo niin avaa heti ovi ja pyydä kaffelle. Ota huivi pois kaulasta jos sellainen on.

Vierailija
19/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kyllä saattaa luulla, että olisin lopettamassa yhden lääkkeen liian aikaisin. Mutta en nyt osaa sanoa tulisiko sen vuoksi ovelle. Ap

Vierailija
20/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee naisista vähän inhimillisempiä tietää, että hekin voivat ihastua johonkuhun oikein kovasti.

Turha pilkata tällaista naista.

Hah. Onko sinulle joku uutinen, että naiset voivat ihastua kovasti? En tunne varmaan yhtään naista, joka EI olisi joskus ihastunut kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän